V
"vieras"
Vieras
Kaverin mies on 35-vuotias ja miehen tytär 16. Tyttö sai nyt lapsen, joten kaverista tuli mummopuoli. Tytön äiti ei ole kuvioissa mukana, joten kaveri on nyt virallisesti "mummo".
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Onnittelut kaverille, jos kohta 16-vuotias kuulostaa aika nuorelle äidiksi.
Meillä oli vähän vastaava tilanne aikoinaan kun miehestä tuli 24-vuotiaana "vaari".
![]()
Onnittelut kaverille, jos kohta 16-vuotias kuulostaa aika nuorelle äidiksi.
Meillä oli vähän vastaava tilanne aikoinaan kun miehestä tuli 24-vuotiaana "vaari".
![]()
Vau, en yhtään tajunnut että miehesi on nooin nuori!![]()
Pahoittelen, mutta en osaa nyt itse nähdä että minkä kohdan kirjoitin epäselvästi.
(Omalle tekstilleen sokeutuu)
Siis onnittelin ensin alkuperäisen kirjoittajan kaveria lapsenlapsesta.
Ja sitten kerroin että kun minä aikoinaan sain ensimmäisen lapsenlapseni, oli puolisoni 24-vuotias.
Koska ensimmäinen mieheni on kuollut, on puolisoni ainoa vaari minkä lapsenlapseni meidän puoleltamme koskaan oppivat tuntemaan.
Heh. En minä teidä onko se nyt "vau", mutta miehestä toki kovin tykkään - iästään huolimatta.
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja jasså;23008890:Minkä ikäinen tuo tytär sitten oli?
Mies on 16 vuotta minua nuorempi.
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja jasså;23008960:Hui ui....! 14-vuotiaana? Kuvittelin että tuon ikäisenä tullaan äidiksi vain kehitysmaissa... Itse leikin 14-veenä vielä barbienukeilla, en tiennyt seksistä hölkäsen pöläystä :O