Kaverini keuhkoaa.....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja syyllinen??
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

syyllinen??

Vieras
Kävin eilen tyttömme kanssa kaverin luona kylässä. Lapsemme oli muuten terve,mutta korvatulehdus oli päällä,johon saimme tänä aamuna lääkekuurin (emme tienneet siis tulehduksesta)
No, nyt lapsemme on sairastunut,oireet viittaavat tulirokkoon. Kaverini sitten soitti ja mainitsin asiasta niin hän alkoi suoranaisesti syyttämään minua että jos heidänkin pienokaiselle nyt puhkeaa sama tauti. Kohta soitti perään ja luki minulle netistä jostain lekurisivuilta taudin oireita ja jälitauteja jne jne.. Siis mitä tähän pitäisi sanoa.
Voiko hän alkaa minua syyttelemään, koska en tietenkään olisi mennyt hänen luokseen jos olisin aavistanut että vauvallani voisi olla tulirokko... ÄRHH...

Tällasia ne osa vanhemmista on.Eskarissa oli syksyllä syyhypunkkiesiintymä,ja kamala haloo siitäkin tuli aivan kuin olisi ollut jostain tappavasta taudista kyse.Siellä osa vanhemmista pohti,kuka on sen sinne tuonut,millaiset kotiolot yms..on tuojan perheessä yms.

En tiedä olenko ite outo,mutta tauti kun tauti joka parrannetaan lääkkeillä ja on yleisiä lastentauteja ei saa mua hermostumaan tms.Koska niitä on ollut aina ja tulee olemaan.Ihmeellistä vaahtoamista mun mielestä.Täälläkin piti lapset varoiksi rasvata ettei vain tartu.

Taitaa sellasille vain olla liian ylivoimasta hoitaa sairaita lapsia tai liian pienet murheet elämässä.

Ton sun kaveris perusteella kukaan ei voi koskaan mennä mihinkään kun voi olla että on tulossa kipeeksi :/

No ihan turhasta sun kaveris nyt raivoo kun ei tollasia asioita voi tietää...ei kait kukaan mene tahallaan toisia tartuttamaan.

Uusimmat

Yhteistyössä