Kaverinani on muutamia nuoria yh-äitejä ja ei voi kuin ihmetellä heidän rahankäyttöään.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ihmetys
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

ihmetys

Vieras
Baareissa käyvät aina kun lapset isällään ja muutenkin jos vaan joku hoitaa lapsia. Kännykkälaskut satoja euroja, kun puhuvat kokoajan puhelimessa, ruoat ovat valmisruokia yleensä..sitten valittavat sossussa kun on rahat lopussa. Lapsilleen eivät kuitenkaan viitsi ostaa mitään, saavat kulkea rytkyissä. Ihmettelen tällaista. Ja tämä ei ollut yleistuystä, vaan minun tuttavistani ihmettelyä.

Samoja juttuja olen huomannut tuttavapiirissäni. Mysö sen, että näiden äitien ihastukset menevät lasten edelle, jopa suorastaan hylkäävät lapsensa miesten takia.

Ikävä kyllä mäkin tunnen tämmösiä. Mutta myös vanhemmista yh:ista, en vain nuorista. Ja sitten ihan parisuhteellisistakin. Toiset vaan ei hallitse sitä rahankäyttöä tai elämäänsä muutenkaan. Ikävää.

en tunne yhtaan yyhoota, nuorta enka vanhaa, joka ei joutuisi pitamaan hyvinkin tarkkaa taloutta. Kuvaamasi tapaus jossa ei osata yhtaan mitaan kuulostaa tyypilliselta ennakkoluulolta nuoria ja yksinhuoltajia kohtaan. Kylla varmana tuotakin osastoa loytyy mutta ei minun tuttavapiirissani.

Yhteistyössä