kaverin muija lähentelee

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja late
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Joo mulla kaverin vaimo ehdotti, kaveri oli vieressä. No panin tietenkin innolla ja vielä paljaalla. Kaveri katsoi vieressä ja jatkoi hommia minun jälkeeni. Enpä povaa suhteelle pitkää ikää, panemaan menen kyllä uudestaan jos vaan pyytää oli oikea kiima pillu.

Jos oot valmis menettämään kaverisuhteen niin kiinni vaan. Mutta jos kaveri on sulle tärkeä, sano naiselle suoraan että et voi naida sitä kun on sun kaverin muija. ja se siitä.

Olen katsonut vierestä kun oma on saanut vierasta ja ollut yhdessä osallisenakin usein. Tätä on jatkunut jo kauan ja jatkuu. Vaimo nauttii ja minä nautin. Ei mitään uhkaa minun ja vaimon parisuhteen jatkuvuudelle, päinvastoin... Makelle voin sanoa, että laatupillua on harvassa, vaimollani on sellainen. Mukava, että sinäkin olet päässyt osalliseksi sellaisesta:-)

Noin vuosi sitten pidimme illanistujaiset ja kaveri joi itsensä kunnon kaatokänniin ja lähti yksinään kotiin ja vaimo jäi jatkamaan juhlimista ja aamupuolella olimme kahdestaan enään pystyssä ja hän alkoi haluta kanssani sänkyyn,oma vaimokkeeni oli yläkerrassa nukkumassa ja kieltäydyin kunniasta.Kului vuosi ja viimeviikonloppuna istuimme samalla kokoonpanolla iltaa ja vaimokkeeni tuli huonovointiseksi ja siirtyi yläkertaan nukkumaan ja jonkin ajan kuluttua alkoi tämä pariskunta yhdessä ehdottelemaan kolmisin olemista jolloin torjuin tämännkin ehdotuksen,en olisi voinnut katsoa vaimokettani aamulla silmiin jos olisin sen tehnyt.Eilen illalla kerroin vaimokkeelleni tämän pariskunnan toiveista ja ihmettelimme yhdessä heidän halukkuuttaan saada minut sänkyseurakseen.

Kieltämättä subjektiivinen seikka, mutta jos minä olen jäänyt pysyväksi, niin kyllä ne muutkin tahtovat palata sille autuudenlähteelle:-). Onneksi vaimolleni, saa nauttia yltäkylläisesti.

Yhteistyössä