Kaverin mies

Tämä on kauheeta tiedän sen mutta minulla on suhde kaverini mieheen.Vietämme kiihkeitä hetkiä kun hän pääsee työstä tai sitten hän vain sattuu pirauttaamaan kun on sopiva tilanne.harrastamme todella nautinnollista ja kiihkeää seksiä melkeinpä missä vain ja miten päin vain.En voi sille mitään mutta jokin vetää meitä puoleensa.(iso kalukin)En kadu tätä lainkaan vaikka kestäisi vain hetken..
 
Onko se lopulta niin kamalaa... Jos kaksi ihmistä nauttii toisistaan, niin antaa mennä vaan :p Kielletty hedelmähän maistuu aina paremmalta, itsellänikin on kokemusta vastaavasta. -Kerranhan täällä vaan eletään! Nautinnollista jatkoa sinulle/teille B)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.07.2004 klo 09:18 Ilona kirjoitti:
Onko se lopulta niin kamalaa... Jos kaksi ihmistä nauttii toisistaan, niin antaa mennä vaan :p Kielletty hedelmähän maistuu aina paremmalta, itsellänikin on kokemusta vastaavasta. -Kerranhan täällä vaan eletään! Nautinnollista jatkoa sinulle/teille B)
Voi herttinen sentään!!!! :eek: :eek:
 
okay,otahan kaverin miehestä ittelles vakituinen..ei se pidemmän päälle oo järkevää deittailla selän takana kaverille,suuttuuhan se teille,mut voe voe.et sit lähempää miestä vokotellu,ainahan pitää kokeilla.onnee ja hauskaa kesää!!!!!!!!!! :p
 
None
Olen se "kaveri" jolle on tehty noin joskus aikoinaan..meni jokunen vuosi että pystyi luottamaan kehenkään. Annan pikku vihjeen...häviä maan päältä. Ja mikä ihmeen "kaveri" sä olet??? Tosi hyvä sellainen... Yäk.Ahtaat on ympyrät jos pitää tuollaista duunata ja kehua siitä vielä palstoilla...
 
sipuli
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.07.2004 klo 20:42 NeitiNasu kirjoitti:
Tosi kiva, nauttikaa ihmeessä... niin kauan kuin ette jää kiinni. Ja kun jäätte, ilmoita ihmeessä niin mä nauran itseni kipeäksi. :D
Hei juu tuu antamaan vaan väliaika tietoja teiän kiihkeästä suhteesta ja sen lopusta sitten kun miehes kuulee :D :D
 
mamma minäkin
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.07.2004 klo 20:42 NeitiNasu kirjoitti:
Tosi kiva, nauttikaa ihmeessä... niin kauan kuin ette jää kiinni. Ja kun jäätte, ilmoita ihmeessä niin mä nauran itseni kipeäksi. :D
Minä kans teen sitten näin :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
 
Kannatetaan väliaikatietoja, jos toi juttu on ees totta. Että voi olla tunteetonta porukkaa, mulle ihan sama mitä tekee ja kenen kans mut et oman kaverin pettää. Mä ainakin haluan tietää myös sen kaverin reaktion, kun saa tietää ja toki myös miehesi. Oikeastaan aika äklöä!
 

Yhteistyössä