[QUOTE="a p";28642375]sen tiesin etukäteen että kaverillani ja tällä miehellä on ollut jotain ongelmia tässä lähiaikoina, mutta kuvittelin että ne on niin tavallisia elämän alamäkiä ja he pääsevät sen yli. pitkään ovat yhdessä olleet, taitaa 10v lähennellä jo. kaksi lasta on heillä.
mut miten tämmönen asia kerrotaan??? mä niin toivon etten olis kuullut mitään ja olisin autuaan tietämätön tästä tai olis joku vieras mies. itkettää.[/QUOTE]
Odotat hyvää tilaisuutta puhua asiasta. Jos petetty alkaa avautumaan, että "mies käyttäytyy oudosti" tai jotain muuta sellaista. Itselle kävi kerran niin, että lapsuudenystävän entinen poikaystävä alkoi minua vikittelemään. He olivat yhden yön yöpyneet meillä, jolloin tutustuin tähän mieheen ensimmäisen kerran. Myöhemmin netin kautta, tämä mies alkoi vihjailla, kuinka seksikäs ilmestys olen ja mitä hänen tekisi mieli tehdä kanssani. Sanoin suoraan, että en ole tyyppiä, joka koskee kaverin miehiin ja sanoin, että jos hän ei lopeta, kerron ystävälleni. Myöhemmin selvisi, että olen ollut useasti heidän riitojensa syynä ja kun kerroin, mitä mies oli minulle jutellut, niin ystäväni tietty suuttui asiasta. Minulle siis. Myöhemmin mies oli vielä yrittänyt tekaistulla keskustelulla mustamaalata minua vikittelijäksi ja ystäväni oli pitkään raivoissaan minulle asiasta. Loppupeleissä hän kuitenkin jätti miehen ja meidän välit ovat pysyneet läheisinä.