kaverin kootut ettei voi töihin mennä....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ev
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ev

Vieras
se ei kuulemma kannata. saa vain pätkätöitä ja voi voi kun kamala paperisota sitten ja sitä ja tätä tota. mut sitten valitellaan kuinka on kamalaa olla vaan kotona kun ei ole töitä, se on hirveintä maailmassa. on ollut 3,5v työttömänä vaikka töitä olisi ollut tarjolla. mutta kun hän ei mitä tahansa töitä ota vastaan kun tietää ettei siitä mitään tule. on yksinhuoltaja ja sillä perustelee että jos hän tekee vittumaista työtä, niin paha tuuli seuraa kotiin ja sitten hän purkaa sen lapseen jne jne. ja toki sit kun vituttaa tarpeeksi, pitää päästä viihteelle, ja sit itketään sen jälkeen et ei oo rahaa, voitko lainaa.. olen "lainannut" rahaa viimosen 4v aikana hänelle varmaan 2000-3000? ja mitään en ole takaisin saanut. kun enhän mä tartte kun mulla ja miehellä on töitä... hän ei kelpuuta MITÄÄÄN muita töitä kuin yhdeltä alalta, vaikak työajat olisi mitä. itse on näin sanonut. mutta muilta aloilta ei voi ottaa töitä vastaan koska työajat on persiistä yh- äidille.

mä en tiedä kuinka pitkälle jaksan häntä ymmärtää. oma tyhmyyteni että olen rahaa antanut mutta en ole voinut olla antamatta hänen lapsen takia.

Kuullostaa hieman keskenkasvuiselta tuo sun kaverin suhtautuminen työhön..
Tiettyyn pisteeseen ymmärrän ettei yhna voi tai halua tehdä esim.vuorotyötä mutta se ettei mikään työ kelpaa on outoa.
Kun ei niitä hyviä vakipaikkoja usein saa ellei ole pätkissä kerännyt työkokemusta ensin.
Älä lainaa enää rahaa, jospa se sun kaveri sit joskus heräis todellisuuteen?