Kaverin koira kusasi meidän matolle! Mies raivona

  • Viestiketjun aloittaja "tsirppi"
  • Ensimmäinen viesti
"mjää"
Kuulostaa kauheelta,,,ihanko oikeesti joku jätti, neon keltainen läntti?! Mites jos vaikka sellasella pesuvaahdolla. En usko että jaksaisin nostaa mellakkaa moisesta,,,että pesulaan oikein? Jos niin suuri ongelma niin anna se matto kaverin pestäväks ja palautettavaksi. Pesula ei pese kun takin parilla kolmella kympillä. Taidat tahtoa jouluksi pesulan huoltaman maton ja chihun pissi riittää kaverin maksettavaksi,,,
 
"mjää"
Kaveri maksaa. Mä olisin sanonut heti jo ovella että koirat ei tule. Jos ei kävis kaverille niin olkoot pihalla sitten koko porukka.
Kun meillä ei juuri noista syistä ole sitä omaakaan koiraa
 
Pin
Mielestäni sinun vika kun otit kaverin koirineen kylään. Jos sinusta ei ollut kunnolla sanomaan ei, niin sinun vastuulla olivat.
Siis mitä helvettiä!?
Miten ihmeessä asia olisi ap:n syytä? :LOL: Uskomatonta, missä teidän käytöstavat on?!
Kakaranne kans rikkovat ja sotkevat kylässä tavaroita ja syytätte siitä isäntää ja emäntää vai? :D

Todellakin maksaisin pesulakulut jos oma koira kusisi toisten matoille. Ensin ilman muuta pesisin maton niin hyvin kuin pystyisin ja jos ei lähtisi niin tottakai pesulaan minun kustannuksella.
 
"Vierailija"
Tottakai kaverisi maksaa laskun. Jos hänen kotonaan on ympäriinsä pikkulänttejä kusta ja paskaa ja hän on siihen tottunut niin ok. Ei muiden tarvitse ja varsinkaan kun ei omia koiria ole. Hän on velvollinen korvaamaan elukoidensa aiheuttamat vahingot ja kouluttamaan ne sisäsiisteiksi.
Samaa mieltä.

Olen itsekin koirien omistaja ja todellakin korvaisin, jos kaveri niin haluaisi (vaikka en koiriani ottaisikaan mukaan, varsinkaan jos toinen ilmaisisi vastahakoisuutensa ja siks toisekseen ne eivät matolle kuse ja vaikka kusisivatkin, niin lammikko ei olisi todellakaan pieni :D) Mutta jokatapauksessa.
 

Yhteistyössä