Viikko on melkein vierähtänyt ja nyt alkanut tosissaan punnitus pelottaa. :headwall: Itsekuri on hävinnyt tämän viikona aikana minne lie... Ja asiaa ei helpota yhtään se,että minun täytyisi huomenna tehdä synttärikakku&muut tarjottavat ja katsoa kuola valuen kun muut syö herkkuja ja minä puren porkkanaa Sen verran olen syönyt mitä sattuu viikon aikana,että enää ei ole varaa herkkuihin!
Ja sitten seuraavana viikonloppuna onkin jo työpaikan pikkujoulut,olin ajatellut osallistuvani vain ruokailuun,mutta luultavasti siinä käy niin ,että aamuyöstä kotiudun..eli pitkän kaavan mukaan.
Mutta pitäähän sitä haastetta olla elämässä,olisi se "kamalaa" jos 20kg ylimääräistä lähtisi tosta noin vaan sormia napsauttamalla pois
Meillä satoi aamulla taivaan täydeltä räntää ja aamu ulkoilu jätettiin väliin pojan kanssa. Nyt lähdetään sitten ulos kun meinaa aurinkokin vähän paistaa B)
huomenna palataan asiaan...huh-huh... :ashamed:
Ja sitten seuraavana viikonloppuna onkin jo työpaikan pikkujoulut,olin ajatellut osallistuvani vain ruokailuun,mutta luultavasti siinä käy niin ,että aamuyöstä kotiudun..eli pitkän kaavan mukaan.
Mutta pitäähän sitä haastetta olla elämässä,olisi se "kamalaa" jos 20kg ylimääräistä lähtisi tosta noin vaan sormia napsauttamalla pois
Meillä satoi aamulla taivaan täydeltä räntää ja aamu ulkoilu jätettiin väliin pojan kanssa. Nyt lähdetään sitten ulos kun meinaa aurinkokin vähän paistaa B)
huomenna palataan asiaan...huh-huh... :ashamed: