Hei taas kaikille! Ja muavaa että uusia tulee jatkuvasti...olisi meinaan kiva että tällä olisi ensi keväänäkin vielä tuttuja ja tietty myös uusia tuttuja. Itse kun silloi täällä vielä varmasti epätoivoisena kärvistelen. LA kun mulla on vasta tammikuussa niin oikeastaan maaliskuussa pääsen vauhtiin
Nyt en ole pisteitä laskenut...tänäänkin kävin mac donaldissa -piiskaa itseään- Pääti että kun nyt retkahdettiin niin retkahdetaan kunnolla..eli olen syönyt pari päivää mitä on huvittanut - suklaata, karkkia, pullaa jne- niin jaksaa taas ryhdistäytyä.
Maanantaina neuvolassa saan joka tapauksessa KAUHEAT haukut..painoa kun on tullut liikaa. Ärsyttää sekin kun ne siellä siitä aina vaahtoavat ihan kun en sitä itse tietäisi, ja tarpeeksi kärsisi.
Miksi raskaus on oikeus "haukkua" toisen kiloja ja samalla siis pilkata heikkoa itsekuria
No niin...no eiköhän tämä tästä!
PERLOS: Mä suosittelen painonvartioiden CD:tä, jos paljon tietokoneella olet päivittäin. Silloin kun mä toisen lapsen syntymän jälkeen sain oikein laihdutus puuskan käyntiin..pudotin 25 kg ilman liikunnan lisäystä (eli siis liikuntaa ei ole pakko lisätä..jossain vaiheessa kyllä aloin käymään salilla ja sauvakävelemässä + vesijuoksemassa niin nopeutti laihtumista ja kiinteytymistä) Mutta pisteillä laihtuu vaikkei pääsisikän liikkumaan (silloin olin 2:den alle 3 vuotiaan kanssa kotona ja jo arjen pyörittäminen vei tarpeeksi voimia..ei jaksanut illalla lähteä lenkille tai salille)
Suunnittelin aina päivn ruuat etukäteen ja jätin psteit aina illaksikin, niin että välillä tein lämpimiä voileipiä yms... ja silti pysyin pisteissä ja paino laski. Toivonkin nyt että kun tämä vaavi syntyy saisin taas samn innostuksen päälle!! Ja rahansa värtti tuo levy on ollut...sitä on paljon tullut käytetty niin imetysaikana kuin sen jälkeenkin.