Kaveri tullut RASKAAKSI kun oli vetänyt yskänlääkeruiskuun spermaa ja

  • Viestiketjun aloittaja ei provo
  • Ensimmäinen viesti
"Ei ole ihan niin yksinkertaista. Kortsuissa on siittiöitä tappavia "kemikaaleja"."

Tulin paksuksi,kun kortsu meni rikki.Niin pienoisesti meni rikki,etten ainaskaan huomannu,mutten muuta keksi,ku kortsua käytettiin.Sitte olin 2kk sen jälkeen paksuna,eli ei ne aineet niin voimakkaita oo,että kaikkia,tai ees suurinta ossaa tappasi:p
 
Alkuperäinen kirjoittaja Celestia:
"sori en ymmärrä noita teinimerkkejä...."
Kyllä noita "teinimerkkejä" ihan aikuisetkin käyttää ;D Toki jos oot niin vanha,että 30-50-v piät teininä,niin mikäs siinä^^
en vain ymmärrä kun en niitä itse koskaan käytä enkä kiinnitä niihin mitään huomiota jotta edes oppisin. muutenkin hymiöt yms on minulle aika vieraita. anteeksi nyt kamalasti jos se jotakuta haittaa etten ole mikään tietokone-expertti.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja viima80:
Alkuperäinen kirjoittaja Celestia:
"sori en ymmärrä noita teinimerkkejä...."
Kyllä noita "teinimerkkejä" ihan aikuisetkin käyttää ;D Toki jos oot niin vanha,että 30-50-v piät teininä,niin mikäs siinä^^
en vain ymmärrä kun en niitä itse koskaan käytä enkä kiinnitä niihin mitään huomiota jotta edes oppisin. muutenkin hymiöt yms on minulle aika vieraita. anteeksi nyt kamalasti jos se jotakuta haittaa etten ole mikään tietokone-expertti.
Niin. Sinun asiantuntemuksesi painottuu alapäähän.
 
en vain ymmärrä kun en niitä itse koskaan käytä enkä kiinnitä niihin mitään huomiota jotta edes oppisin. muutenkin hymiöt yms on minulle aika vieraita. anteeksi nyt kamalasti jos se jotakuta haittaa etten ole mikään tietokone-expertti.

Ei haittaa ei,mutta tuo "teinimerkki"-nimitys iski silmään^^
\o/ <---tuossa siis on 2 kättä pystyssä "hurraus" asennossa ja tuo keskimmäinen on pää^^
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja viima80:
Alkuperäinen kirjoittaja Celestia:
"sori en ymmärrä noita teinimerkkejä...."
Kyllä noita "teinimerkkejä" ihan aikuisetkin käyttää ;D Toki jos oot niin vanha,että 30-50-v piät teininä,niin mikäs siinä^^
en vain ymmärrä kun en niitä itse koskaan käytä enkä kiinnitä niihin mitään huomiota jotta edes oppisin. muutenkin hymiöt yms on minulle aika vieraita. anteeksi nyt kamalasti jos se jotakuta haittaa etten ole mikään tietokone-expertti.
Niin. Sinun asiantuntemuksesi painottuu alapäähän.
no jos se mukana on ollut kohta 30 vuotta niin kyl siitä jotain jo tietää.
 
töks
Alkuperäinen kirjoittaja Celestia:
"Ei ole ihan niin yksinkertaista. Kortsuissa on siittiöitä tappavia "kemikaaleja"."

Tulin paksuksi,kun kortsu meni rikki.Niin pienoisesti meni rikki,etten ainaskaan huomannu,mutten muuta keksi,ku kortsua käytettiin.Sitte olin 2kk sen jälkeen paksuna,eli ei ne aineet niin voimakkaita oo,että kaikkia,tai ees suurinta ossaa tappasi:p

Niin tulin minäkin, mutta jospa vähän tarkeintaisin mitä ajoin takaa. Eli jos ei ota heti spermoja käyttöön niin tuskin siittiöt elävät kortsussa minuuttitolkulla.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Celestia:
en vain ymmärrä kun en niitä itse koskaan käytä enkä kiinnitä niihin mitään huomiota jotta edes oppisin. muutenkin hymiöt yms on minulle aika vieraita. anteeksi nyt kamalasti jos se jotakuta haittaa etten ole mikään tietokone-expertti.

Ei haittaa ei,mutta tuo "teinimerkki"-nimitys iski silmään^^
\o/ <---tuossa siis on 2 kättä pystyssä "hurraus" asennossa ja tuo keskimmäinen on pää^^
Oikeesti siinä on jalat pystyssä ja se EMÄTIN :LOL:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Celestia:
en vain ymmärrä kun en niitä itse koskaan käytä enkä kiinnitä niihin mitään huomiota jotta edes oppisin. muutenkin hymiöt yms on minulle aika vieraita. anteeksi nyt kamalasti jos se jotakuta haittaa etten ole mikään tietokone-expertti.

Ei haittaa ei,mutta tuo "teinimerkki"-nimitys iski silmään^^
\o/ <---tuossa siis on 2 kättä pystyssä "hurraus" asennossa ja tuo keskimmäinen on pää^^
Oikeesti siinä on jalat pystyssä ja se EMÄTIN :LOL:
Ai mä luulin, että kohtu, mutta mulle tarviikin jonkun aina kertoa niiden ero.
 
"Niin tulin minäkin, mutta jospa vähän tarkeintaisin mitä ajoin takaa. Eli jos ei ota heti spermoja käyttöön niin tuskin siittiöt elävät kortsussa minuuttitolkulla. "

Ei varmaan:D Jos ite lähtisin ihteeni ruiskun ja kortsussa olevan mällin kanssa siementämmään,niin en varmaan sitä jättäsi ensin lojumaan jonnekki,vaan tekisin toimenpitteen hetimiten^^
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Celestia:
"Niin tulin minäkin, mutta jospa vähän tarkeintaisin mitä ajoin takaa. Eli jos ei ota heti spermoja käyttöön niin tuskin siittiöt elävät kortsussa minuuttitolkulla. "

Ei varmaan:D Jos ite lähtisin ihteeni ruiskun ja kortsussa olevan mällin kanssa siementämmään,niin en varmaan sitä jättäsi ensin lojumaan jonnekki,vaan tekisin toimenpitteen hetimiten^^
Juu... "oota vähän, mä käyn vessassa, vien tämällä tän makkarankuoren tästä pois".
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Celestia:
en vain ymmärrä kun en niitä itse koskaan käytä enkä kiinnitä niihin mitään huomiota jotta edes oppisin. muutenkin hymiöt yms on minulle aika vieraita. anteeksi nyt kamalasti jos se jotakuta haittaa etten ole mikään tietokone-expertti.

Ei haittaa ei,mutta tuo "teinimerkki"-nimitys iski silmään^^
\o/ <---tuossa siis on 2 kättä pystyssä "hurraus" asennossa ja tuo keskimmäinen on pää^^
Oikeesti siinä on jalat pystyssä ja se EMÄTIN :LOL:
Ai mä luulin, että kohtu, mutta mulle tarviikin jonkun aina kertoa niiden ero.
Anteeksi, ihan oikeestiko et tiedä mikä ero on kohdulla ja emättimellä?
Ei varmaankaan asia ole niin, kunhan vaan nyt huolestuin turhasta.
 
"Juu... "oota vähän, mä käyn vessassa, vien tämällä tän makkarankuoren tästä pois"."
On ihan normaalia käyä vessassa yhdynnän jälkeen...Jos ossaa tamppoonin nopsaan laittaa itselleen,niin tuskin se ruiskun pimppaan tunkeminenkaan,mikkään kovin aikaa vievä homma on.Sen kortsun voi nakata sitte vessan roskikseen.Emmä ainaskaa jättäsi käytettyjä kortsuja lojumaan pöydälle tai lattialle^^
 
**
Alkuperäinen kirjoittaja viima80:
Alkuperäinen kirjoittaja ei provo:
Alkuperäinen kirjoittaja olkinalle:
Mistä tämä sperma peräisin oli? Tuoreeltaanhan se kuitenkin täytyy pistää sinne KOHTUUN että siittiöt eivät kuole.
Oli yhdenillan baarikaverilta ottanut kondomista tuoreeltaan spermat!
eli tyyppi oli runkannut kortsuun. kun juuri sanoit ettei oo harrastanut seksia 6 kuukauteen.
siinäpä vasta huolellinen herrasmies. Nyt varmaan jurppii ja pahasti :D
 
muumimamma
Kyllähän tuo hedelmöitys ruiskulla onnistunee, ei siinä mitään. Mutta sitä minäkään en ymmärtänyt, ettei ole puoleen vuoteen harrastanut seksiä ja silti joku yhden yön juttu olisi kortsullisen kamaa jättänyt käyttöä varten. Ja todella kortususta ne pitää melko pian ottaa käyttöön , jos niistä luulee saavansa jotain iloa..
 
Mikä tässä jutussa oli niin omituista?

Mä tuuppaan spermaa ruiskulla römpsääni aina silloin, jos jompikumpi meistä ei halua/jaksa harrastaa seksiä tai ei ihan yksinkertaisesti vaan ehditä. 3 tai 4 päivää on maksimi, minkä voin olla olematta sperman kanssa tekemisissä, muuten pukkaa pahaa allergiaa. Toki useimmiten hoidetaan siedättäminen ihan luonnossa, mutta aina ei tosiaan onnistu.. Mulla on tätä toimitusta varten erikseen olemassa pikkuruisku ja pari vanhaa pilttipurkkia :saint:
 
Alkuperäinen kirjoittaja ruttis:
Mikä tässä jutussa oli niin omituista?

Mä tuuppaan spermaa ruiskulla römpsääni aina silloin, jos jompikumpi meistä ei halua/jaksa harrastaa seksiä tai ei ihan yksinkertaisesti vaan ehditä. 3 tai 4 päivää on maksimi, minkä voin olla olematta sperman kanssa tekemisissä, muuten pukkaa pahaa allergiaa. Toki useimmiten hoidetaan siedättäminen ihan luonnossa, mutta aina ei tosiaan onnistu.. Mulla on tätä toimitusta varten erikseen olemassa pikkuruisku ja pari vanhaa pilttipurkkia :saint:
lue ap.n aloitus. spermaa ei kotikonstein kohtuun laiteta vaan kohdunsulle. jos ei seksiä harrasta 6kk niin mistä sen sperman on saanut - kondomista joo mut kuka antaa käytetyn kortsun kaverille.
 
Alkuperäinen kirjoittaja viima80:
Alkuperäinen kirjoittaja ruttis:
Mikä tässä jutussa oli niin omituista?

Mä tuuppaan spermaa ruiskulla römpsääni aina silloin, jos jompikumpi meistä ei halua/jaksa harrastaa seksiä tai ei ihan yksinkertaisesti vaan ehditä. 3 tai 4 päivää on maksimi, minkä voin olla olematta sperman kanssa tekemisissä, muuten pukkaa pahaa allergiaa. Toki useimmiten hoidetaan siedättäminen ihan luonnossa, mutta aina ei tosiaan onnistu.. Mulla on tätä toimitusta varten erikseen olemassa pikkuruisku ja pari vanhaa pilttipurkkia :saint:
lue ap.n aloitus. spermaa ei kotikonstein kohtuun laiteta vaan kohdunsulle. jos ei seksiä harrasta 6kk niin mistä sen sperman on saanut - kondomista joo mut kuka antaa käytetyn kortsun kaverille.
Jaa niin joo mä tosiaan ajattelin, että tässä oli vaan vahingossa kirjoitettu väärin.. Tokihan sen kaikki tietää, ettei sitä spermaa suoraan kohtuun truutata.

Ja spermanhan voi tosiaan saada muullakin tavoin.. kuten Luniksen(?) kaveri oli tehnyt.

Provoksi tää taas olis ollut tosi hölmö, koska eihän tässä aiheessa ole mitään omituista. Koti-inseminaatioksi tällaista raskautumista muistaakseni kutsutaan, eikä siitä silloin kannata niin kamalasti meuhkata =)
 
Suzyanne
Ei ollut, viilaan nyt vaan sitä kuuluisaa pilkkua..
Emättimeen ehkä ruutannut mutta että saanut ihan kohtuun asti yskänlääkeruiskulla, olettaen semmoisella 10ml ruiskulla, on aika saavutus
Miten niin? Kyllä sen ruiskun saa ihan hyvin laitettua niin että se kapein kohta menee vähän kohdunsuusta sisään. Eli siis spermat menevät kohtuun, eikä vain emättimeen. Jos ruisku ei sinne asti ylety, saa kyllä olla tooooooosi syvä pimppi. :D

Nimin. muutaman kerran asiaa nuorempana kokeillut
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Yhteistyössä