M
"Melissa"
Vieras
Mul on yks kaveri, jolla tuntuu olevan rahaa todella paljon. Ilmeisesti vanhempiensa, miehensä ja miehensä suvun kautta. Nainen itse työskentelee opettajana ja on olevinaan "tavallinen". No ei siinä mitään, mutta aika paljon kertoo se mitä juteltiin yks päivä. Juttelin että oomme menossa ulkomaille, mutta tiukkaa tekee taloudellisesti. Ihmetteli sitten että miten paljon matka maksaa. Sanoin sitten, että matkan hinta on 2000 euroo. Se ajatteli, että eihän se oo summa eikä mikään. Sanoin, että se on mun kuukausipalkka. Nainen oli ihan ihmeissään, että "voidaanko niin vähän maksaa, että miten se on mahollista"... Sanoin, että mulla on ihan tavallinen palkka. Nainen on ite opettaja ja ei varmaan hirveesti enemmän tienaa. Tosin se ei ees tiennyt palkkaansa. Sekin kertoo jotain.
Rahaa on aina ja heillä on aivan valtavat tilukset. Rakentaneet silti ihan tavallisen talon ja ajavat suht. tavallisilla autoilla. Vaatteisiin laittaa rahaa, mut ei mitenkään överiks. Silti aina olevinaan kuin köyhä. Vaaleissakin kauheesti Kokoomusta vastaan (me silti äänestetään Kokoomusta). Äänestää ite jotain vasemmistoliittoa. Ite kyllä miellän sen porukan enempi slummeissa asuviks sossutapauksiks.
Hassuu että joissakin on tommonen tarve leikkiä köyhää. Meneekö se sitten niin, että se on kivaa kun on tarpeeks rahaa?
Rahaa on aina ja heillä on aivan valtavat tilukset. Rakentaneet silti ihan tavallisen talon ja ajavat suht. tavallisilla autoilla. Vaatteisiin laittaa rahaa, mut ei mitenkään överiks. Silti aina olevinaan kuin köyhä. Vaaleissakin kauheesti Kokoomusta vastaan (me silti äänestetään Kokoomusta). Äänestää ite jotain vasemmistoliittoa. Ite kyllä miellän sen porukan enempi slummeissa asuviks sossutapauksiks.
Hassuu että joissakin on tommonen tarve leikkiä köyhää. Meneekö se sitten niin, että se on kivaa kun on tarpeeks rahaa?