Alkuperäinen kirjoittaja joopajoo:Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Mä en ole väittänyt mielipiteitäni faktoiksi. Ei kukaan voi väittää.
Tämän ketjun ensimmäisellä sivulla esität mielipiteesi siten, että muut keskustelijat alkavat odottaa sinulla olevan faktaa niiden taakse. Vasta myöhemmin ketjussa kai ilmi, ettei olekaan kyse mistään faktasta, vaan jostakin mystisestä "asian syvällisemmästä merkityksestä" ja "sukupuolileimasta", jota et pysty määrittelemään. Tällöin olisi ollut kohteliasta muita keskustelujoita kohtaan ilmaista nuo ensimmäiset kommentit esimerkiksi muodossa "Minusta tuntuu..", "Olen sitä mieltä, että" tms.
Mutta kuten sanottu, asiasta on mahdoton keskustella, jos et määrittele tuota "sukupuolileima" -käsitettä. Kukaan ei voi nähdä pääsi sisään, eikä ymmärtää mitä se sinusta tarkoittaa, jos et sitä itse kerro.
Eikö ihmiset ymmärrä mikä on sukupuolileima? Katsoin just että olen kuitenkin kirjoittanut sen oikein... Tuo on juuri maskuliininen piirre tuo faktojen erottaminen mutu- ja kokemusperäisestä tiedosta. Insinöörien on aina ollut vaikea ymmärtää ihmisten ajatusmaailmaa.