Kaveri pitää valmistujaiset...voiko tästä loukkaantua?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vk:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vk:
Voi loukkaantua, mistä sen tietää. Ainakin voi miettiä, ettei seura oikein kiinnosta.

Miten voi ajatella että seura ei kiinnosta, jos kuitenkin menen sinne?

Tarkoitan sitä, että jos etukäteen päätät lähteä vaikka klo 23, niin kaverista voi tuntua, että lähdet kesken juhlien, jos tuolloin on ilo ylimmillään.

joo,no en aio mennä sinne kertoen,että lähde klo 23, se nyt oli ehkä enempi heitto. Että en ehkä ole siis sinne klo 3:een asti. Musta on tullu huono bilettäjä, myönnetään...

Voi loukkaantua, mutta sittenpähän loukkaantuu. Mulla on pari sellaista kaveria, jotka ottavat nokkiinsa siitä jos mua ei kiinnosta lähteä jatkamaan baariin jonkun kekkereistä ( vaikka siellä olisin jotain ottanutkin ) vaan tilaan taksin kotiin kun muut jatkavat kaupunkiin.

Nämä samat kaverit lähtevät mun ja muidenkin kekkereistä baariin viimeistään klo 23 kun eivät malta olla aloillaan ja loukkaavat siten vastavuoroisesti meitä, jotka olemme vaikka järkänneet mökin vapaaksi sillä ajatuksella että paistetaan makkaraa ja hölistään koko yö tyttöjen juttuja. :D

Mun mielestä oikein, ettei anna periksi sosiaaliselle paineelle. Jos ei huvita juoda niin kyllä pitäis saada olla selvinpäin ilman, että se on mikään iso numero :) Ja jos muut vaikka lähtevät jatkoille jossakin vaiheessa tms niin siinä yhteydessä voi sanoa hyvät yöt ja onnitella vielä kerran.

Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:
Mun mielestä oikein, ettei anna periksi sosiaaliselle paineelle. Jos ei huvita juoda niin kyllä pitäis saada olla selvinpäin ilman, että se on mikään iso numero :) Ja jos muut vaikka lähtevät jatkoille jossakin vaiheessa tms niin siinä yhteydessä voi sanoa hyvät yöt ja onnitella vielä kerran.

Kiitos sinulle ja muillekin :) Itsekin ajattelen,että pääasia että menen ja osallistun. Kaveri on tosiaan sen sorttinen, että saattaapi hyvinkin loukkaantua. Tavallaan jopa ymmärrän häntä, mutta toisaalta olen kyllä ennenkin nauranut enemmän kuin muut ja ollut menossa mukana vaikken ole juonut.

Takana myös ajatus, että ei tarvitse miettiä kyytejä kun lähden omalla autolla. Tuntuu turhalta maksaa taksia, kun muutenkaan en joisi kun sen pari siideriä. Mutta täytyy vielä miettiä mitä teen.

No mä en kyllä oikeen ymmärrä, miksi siitä loukkaantuisi, pääasia on että menet. Tai meillä on ainakin kaveripiirissä kaikilla omat mielipiteensä ja kaikki vapaita ne esittämään ja niistä kiinni pitämään..

Yhteistyössä