Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Iso-Britannia julisti sodan Suomelle olisko ollu 1939 vai 1940. Kato googlesta. Ei tää oo niin vaikeeta.
Olen tatuoitu nainen.
Ison-Britannian Winston Churchill lähetti Mannerheimille kirjeen, jossa pahoitteli että heidän täytyy julistaa sota Suomea vastaan Venäjän painostuksesta. Tuo kirje on edelleen nähtävillä Lontoossa Imperial War Museumissa.
Luetaan luetaan, mutta niitä on niin pirun hankala linkittää tänne. Nettisivut on helpompia
Mutta viis siitä, pohtimisen aiheena on se että miksi mulla ja Dechsillä on ajatus että Iso-Britannia ja Suomi eivät olisi solmineet ikinä rauhaa. Löysin kyllä tiedon että 1947 rauha on sovittu. Pitääkö tämä tieto siis paikkansa vai ei?
Olisikohan kyseessä joku vanhan polven historianopettajien väärä knoppitieto? Semmoinen mitä opettaja heittää oppilailleen mallia "tiesittekös että Suomi ja Iso-Britannia on vielä sodassa, heh heh?" Että saa heitettyä jotain coolia uutta tietoa. Pakko siinä on olla jotain tällaista taustalla, tuskin me molemmat ollaan keksitty samaa asiaa päästämme.Luetaan luetaan, mutta niitä on niin pirun hankala linkittää tänne. Nettisivut on helpompia
Mutta viis siitä, pohtimisen aiheena on se että miksi mulla ja Dechsillä on ajatus että Iso-Britannia ja Suomi eivät olisi solmineet ikinä rauhaa. Löysin kyllä tiedon että 1947 rauha on sovittu. Pitääkö tämä tieto siis paikkansa vai ei?
Näin varmaan. En millään keksi mistä kummasta mulle on tämä päähän tarttunut.Olisikohan kyseessä joku vanhan polven historianopettajien väärä knoppitieto? Semmoinen mitä opettaja heittää oppilailleen mallia "tiesittekös että Suomi ja Iso-Britannia on vielä sodassa, heh heh?" Että saa heitettyä jotain coolia uutta tietoa. Pakko siinä on olla jotain tällaista taustalla, tuskin me molemmat ollaan keksitty samaa asiaa päästämme.
mä olen suomenruotsalainen ja äitini puolelta sukua von elers, onko mä aatelinen vaikkei mun sukunimi olekkaan toi? :xmas:
Samaa ajattelin tuossa kohtaa![]()
Auton pitää olla laatua ja aika uusi, ei mikään junttimerkki (kuten Tojota, Skoda tai Kia) vaan esim. BMW, Audi tai Alfa Romeo. Mersu, Lexus tai Ferrari jos ois tosi paljon rahaa.
Itse kuulun tuohon Elers-sukuun myös, mutta enpä ole kuullut, että sukumme mikään aatelinen olisi. Muistan puhutun, että on pappis- ja sotilasukua nämä Elersit. Me Elersit.mä olen suomenruotsalainen ja äitini puolelta sukua von elers, onko mä aatelinen vaikkei mun sukunimi olekkaan toi? :xmas:
Muuten, on junttia ostaa kallis auto (jos ei ole mammonaa sitä heti maksaa) koska ennen kuin autolainan saa maksettua niin se bemu on jo romuttamolla..