H
harmailen
Vieras
oltiin porukalla ulkona ja kaverini kiehnäsi taas kaikkien miesten kimpussa.. on "luonteeltaan" sellainen, hakee huomiota sillä.. istuu miesten sylissä etc. no sen olen aina tiennyt että ei yllättänyt.. kiehnäsi sitten yhden miehen kimpussa, jolla vaimo ja kaksi lasta.. ja on lisäksi meidän esimies.. jossa9in vaiheessa tuo esimies tuli sitten mun viereen istumaan, ihan vaan duunijuttuja puhumaan, näin että kaverini nyki herneet nekkuun asiasta.. seuraavaksi näin että se oli halailemassa mun miestä, piti päätä sen olkapäällä silitteli vatsaa etc no mulla meni pinna ja jotten olis kaveria tinttassu niin lähdin tupakalle.. ja siis tää tilanne ei sinänsä olis mitään ollu ellei muut kaverit olis sitä mulle oikein erikseen osoittanut... että kato nyt mitä toi tekee.. miehen puolelta olen 110% varma ettei siinä ole mitään, se oli tosi kovassa humalassa eikä edes musita kyseistä tilannetta.. ei ole edes rekisteröinyt sitä.. muistaa kyllä että mie lähdin ja luuli sen johtuvan siitä että esimies on jotain sanonut mulle..
no kuitenkin.. en usko että kaverini tätä muistaa, pitäiskö ottaa asia puheeksi vaiko vaan antaa olla??
no kuitenkin.. en usko että kaverini tätä muistaa, pitäiskö ottaa asia puheeksi vaiko vaan antaa olla??