kaveri kiehnäsi mieheni kimpussa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmailen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harmailen

Vieras
oltiin porukalla ulkona ja kaverini kiehnäsi taas kaikkien miesten kimpussa.. on "luonteeltaan" sellainen, hakee huomiota sillä.. istuu miesten sylissä etc. no sen olen aina tiennyt että ei yllättänyt.. kiehnäsi sitten yhden miehen kimpussa, jolla vaimo ja kaksi lasta.. ja on lisäksi meidän esimies.. jossa9in vaiheessa tuo esimies tuli sitten mun viereen istumaan, ihan vaan duunijuttuja puhumaan, näin että kaverini nyki herneet nekkuun asiasta.. seuraavaksi näin että se oli halailemassa mun miestä, piti päätä sen olkapäällä silitteli vatsaa etc no mulla meni pinna ja jotten olis kaveria tinttassu niin lähdin tupakalle.. ja siis tää tilanne ei sinänsä olis mitään ollu ellei muut kaverit olis sitä mulle oikein erikseen osoittanut... että kato nyt mitä toi tekee.. miehen puolelta olen 110% varma ettei siinä ole mitään, se oli tosi kovassa humalassa eikä edes musita kyseistä tilannetta.. ei ole edes rekisteröinyt sitä.. muistaa kyllä että mie lähdin ja luuli sen johtuvan siitä että esimies on jotain sanonut mulle..

no kuitenkin.. en usko että kaverini tätä muistaa, pitäiskö ottaa asia puheeksi vaiko vaan antaa olla??

Jos asia sua häiritsee niin tietenkin mainitset siitä. Ei tommoinen käytös ole muutenkaan ihan "tervettä".
Voipi saada itselleen hankaluuksia jos sattuu kohdalle oikein kusipää mies.

no siis lähinnä se että jos nyt asiasta sanon niin tod.näk. saan vastaukseks että mie oon ylimustasukkainen ja että he on olleet kavereita pidempään kuin me ollaan oltu yhdessä.. ainoo vaan että ainakaan miehen mielestä he ei kovin hyviä kavereita ole ja ainakaan ei heidän välille kuulu mitkään halailut ym.
en mie silloin siin tilanteessa voinu mennä sanomaan mitään kun mie oisin käyny käsiks jo siin vaiheessa.. mieli teki ujoten siksi menin tupakalle...
se siis tekee tuota humalassa, kiehnää kaikissa miehissä, vapaissa,varatuissa ja myös ei halutuissa.. oon vaan jotenkin aatellu että kaverin mies jätettäis rauhaan..

Voi että mä tiedän tuntee! Oli itselläni joskus myös kaveri joka oli hyvin huomio hakuinen! Yrittämällä yritti jokaista miestä,seurustelipa mies tai ei. Ja sitten puolisteli aina tyyliin "en mä voi mitään sille että kaikki miehet tykkää musta". Huh! Karvat nousee vieläkin pystyyn kun muistelee sitä ihmistä.

hauskaa täs on myös se ettei kyseistä nasiat ihan kauheesti arvosteta, että asenne on selalnen et se panee kaikkia.. aina välillä se saa sitten kiedottua jonkun uuden pauloihinsa, ja jättää sitten kuin jonkun roskan..

Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
Minkä ikäinen tää nainen on ap? Kuulostaa todella lapselliselta, tulee mieleen max. 23v. Kyllä se siitä kasvaa...

on 26 joten en usko että kasvaa.. jotenkin voisin kuvitella että ei se opi vaikka sille miehet suoraan sanois että mitä siitä ajattelee..

Mun mielestä vois ilmaista hyvinkin suoraan kuinka lapsellista ja itseään alentavaa tollanen käytös kaverillesi on. Onko hänestä jotenkin hienoa olla halpa ja ostaa käytöksellään kaikilta (?) porukan miehiltä positiivista huomiota. Miehet nyt on tyhmiä, ne ei tajua että nainen on bimbo vaan pitää häntä yleensä vain reippaana ja ulospäinsuuntautuneena , rempseänäkin. Ja oma vaimo on sitten kade kun moittii toista ;D
Sano että tehköön jatkossakin mitä tykkää mutta jos haluaa kaveruuden jatkuvan jonkin arvoisena, niin kelliköön muitten kuin sun miehen edessä. Näin mä sanoisin ja vielä halveksivaan sävyyn!

Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:
Mie oisin sanonu kaikkien kuullen, että vois riittää. Ehkä julkinen nolaaminen olis saanu aisoihin.

se voi olla.. mutta olin jo niin raivona että oisin vaan nolannu itseni kun käsiksi olisin käynyt... ja kun selvää oli että "kostoksi" tuon teki, varastinhan häneltä esimiehen huomion.. tai jotain... kyl mie varmaan sille asiasta sanon.. en vaan viel oo päättäny että miten..

Minäkii tunnen, tai siis tunsin, tommosen naisen. Kiehnäs ja roikku jokaisessa kakslahkeisessa, joskus jotkuu miehet työns sen pois ja siitäkös tää eukko suuttui, ja rupes muita naisia siitä syytteleen :o
Sitten jos jonkuu miehen "sai omakseen", viihtyi viikon sen kanssa ja mitään sanomatta hylkäs ja taas roikkui muissa miehis!
:headwall:

mie vaan koin että tilanteessa vallitsi täydellinen kunnioituksen puute mua kohtaan.. mies sai jo silloin heti kuulla asiasta, oishan se voinu tönäistä kaverini pois, jos ei olsi ollu niin humalassa että jätti koko tilanteen huomaamatta.. mutta kaverille en puhunut oikeastaan koko iltana muutenkaan, kun oikeasti mua ärsyttää se kiehnääminen ja koko käytös että panee kaikkea mikä' liikkuu... sitten se jaksaa piipittää siitä miksi jotkut niin nihkeästi lämpenee sen iskuyrityksille tai muuten vaan on sille tympeitä..
mut aiemmin ei siis ole mun omaan koskenut ja kun nyt niin teki niin mie en oikein enää pääse sen asian yli..

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Mie oisin sanonu kaikkien kuullen, että vois riittää. Ehkä julkinen nolaaminen olis saanu aisoihin.

se voi olla.. mutta olin jo niin raivona että oisin vaan nolannu itseni kun käsiksi olisin käynyt... ja kun selvää oli että "kostoksi" tuon teki, varastinhan häneltä esimiehen huomion.. tai jotain... kyl mie varmaan sille asiasta sanon.. en vaan viel oo päättäny että miten..

Vai tuliko esimies kaverias "pakoon" sun luo? :)

Alkuperäinen kirjoittaja mie:

heh, voi olla :D itseasiassa mun mies sen usutti mulle puhumaan kun töissä on ollu kaikenlaisia muutoksia ja ilmapiiri ollu kireä :)

ilta jatkui tämän jälkeen hyvinkin mielenkiintoisena, ja kyllä me lopulta saatiin kaverin vihat niskoihin kun estettiin sitä lähtemästä saattamaan esimiestä kotio... siis esimies itse ilmoitti menevänsä yksin omaan kotiinsa, mutta kaverini roikkui siin sen kädessä ja yritti viel kaikkensa.. mentiin väliin ennenkuin tilanne ois ollu nolo kaikille työntekijöille ja sille esimiehelle..
mutta kaverini siis ei näistä muista mitään..

Alkuperäinen kirjoittaja mie:

heh, voi olla :D itseasiassa mun mies sen usutti mulle puhumaan kun töissä on ollu kaikenlaisia muutoksia ja ilmapiiri ollu kireä :)

ilta jatkui tämän jälkeen hyvinkin mielenkiintoisena, ja kyllä me lopulta saatiin kaverin vihat niskoihin kun estettiin sitä lähtemästä saattamaan esimiestä kotio... siis esimies itse ilmoitti menevänsä yksin omaan kotiinsa, mutta kaverini roikkui siin sen kädessä ja yritti viel kaikkensa.. mentiin väliin ennenkuin tilanne ois ollu nolo kaikille työntekijöille ja sille esimiehelle..
mutta kaverini siis ei näistä muista mitään..

Joo hyvä keino säästää kasvonsa on vedota että en mä muista olin niin kännissä mutta ei se tekoja muuta miksikään.

minä kans sanosin että jatkossaki ei tarvi mun miehessä kiehnätä tai kaveruus loppu tähän. Hyvä ettet menny sillon väliin. Siinä ois helposti käyny niin et sut ois vaan leimattu mustasukkaseks ja kaveris ois taas "voittanu". Ehkä se selvinpäin jopa asiaa hieman ajattelee.

Alkuperäinen kirjoittaja miikkis:
minä kans sanosin että jatkossaki ei tarvi mun miehessä kiehnätä tai kaveruus loppu tähän. Hyvä ettet menny sillon väliin. Siinä ois helposti käyny niin et sut ois vaan leimattu mustasukkaseks ja kaveris ois taas "voittanu". Ehkä se selvinpäin jopa asiaa hieman ajattelee.

joo, mie sanon sille asiasta tänään.. muuten jää häiritsemään.. varmaankaan ei ajattele asiaa sen enempi, pitää mua vaan jotenkin rajoittuneena...

Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Olisin enemmän huolissani miehestä, joka antaa muitten naisten hiplata itseään. Voit toki aukoa päätäsi kaverillesi, mutta aiotko aina olla vahtimassa mitä miehesi tekee.. :whistle:

siis se ei oikeasti ole huomannut koko tilannetta, jutellu toisen kaverin kanssa etc. ainakin tämän kyseisen kaverin suhteen voin olla 110% varma ettei miestä se kiinnosta.. kyl jos mies ois kaveriin koskenut niin olis saanu pataansa äijä.. mutta siis se ei noteerannu tätä kaveria millään tavalla...

mun mies toimittaisi tuossa tilanteessa naisen kimpustaan. Olisit ennemmin huolissasi miehestäsi joka sallii tuommoisen. Tommoisia naisia löytyy aina ja mulle se on ainakin ihan sama. Itsensähän ne vaan nolaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Olisin enemmän huolissani miehestä, joka antaa muitten naisten hiplata itseään. Voit toki aukoa päätäsi kaverillesi, mutta aiotko aina olla vahtimassa mitä miehesi tekee.. :whistle:

siis se ei oikeasti ole huomannut koko tilannetta, jutellu toisen kaverin kanssa etc. ainakin tämän kyseisen kaverin suhteen voin olla 110% varma ettei miestä se kiinnosta.. kyl jos mies ois kaveriin koskenut niin olis saanu pataansa äijä.. mutta siis se ei noteerannu tätä kaveria millään tavalla...

Mies ei huomannut, kun nainen halailee, silittelee mahaa ja nojailee hänen olkapäähän :D

Noo, pidä ne pinkit lasit silmilläsi jos se sinut onnelliseksi tekee :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
Minkä ikäinen tää nainen on ap? Kuulostaa todella lapselliselta, tulee mieleen max. 23v. Kyllä se siitä kasvaa...

Ei jotkut kasva, tiedän tämän erään ihmisen kohdalla. Hänkin on harrastanut tuota, että kiehnataan kavereiden miesten kyljessä. Omaa miestään on pettänyt mennen tullen (ei kyllä kaverien miesten kanssa kun nämä eivät häntä huolisi edes )

Yhteistyössä