<3 Rakkaustarinoita <3

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Smeagol
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Smeagol

Aktiivinen jäsen
03.01.2005
7 024
0
36
Eli missä/miten tapasitte miehenne?

Minäpä olin Lallintalolla 8 vuotta sitten helmikuussa. Näin peruskoulussa samaa aikaan käyneen pojan, jonka kanssa en ollut koskaan sanaakaan vaihtanut. kaverini kivittää poikaa ihan täysillä ja yritti pussailla tätä. poika kiemurteli kaverini otteesta ja mä halasin tätä poikaa, että moi! ollaan oltu samassa koulussa. tämä anto mulle samalla pitkän suukon ja lähti. Se siitä sitten.
No mä näin sen sitten sattumalta illalla vielä ja lähdin tietysti sen mukaan. Tässä sitä nyt sit ollaan, vaikka kukaan ei olis uskonut että me ollaan yhdessä. pieneltä paikkakunnalta ollaan kotoisin. Sinä iltana mä joutusin luopumaan kaverista että sain mun mieheni, koska kaverini käski mun valita joko hän tai mun nykyinen mieheni. tää oli ainoa ja oikea valinta, koska oikea kaveri ei laittaisi tuollaisten valintojen eteen.

Ircissä 11 vuotta sitten. Muutama päivä kirjoiteltiin ja sitten vaihdettiin puhelinnumerot ja ruvettiin soittelemaan. Mies tuli tapaamaan mua 450 kilometrin päähän reilun kuukauden kuluttua siitä, kun ensimmäistä kertaa oltiin ircissä juteltu. :heart:

Yhteistyössä