Kaveri antaa lapselleen meidän koiran nimen :/

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja turhis....
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Madicken04:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Siis ei tässä kyseessä ollut mikään nimen "varastaminen" tai muu vaan huvittaa hieman vaan ajatella kun sitten yhdessä kuljetaan niin toinen huutaa lasta ja toinen koiraa samalla nimellä :D Ja tää koira on pentu ja tuli meille toukokuun lopussa ja kaverin saa lapsen tämän kuun lopussa, joten en tiedä vaikka olisi ajatellut nimeä jo aiemmin me oltaisiin tietämättämme "varastettu" se koiralle :O Ja nimi ei ole varsinaisesti "ihmisen nimi" vaikka nimipalvelusta huomasin että sen nimisiä ihmisiäkin on olemassa, koiran tai tai muun lemmikin nimenä oon ajatellut.

et ilmeisesti kuitenkaan halua kertoa mkistä nimestä on kysymys?

Meidän koiran nimi on Jade ja yksi työkaveri sitten raskaanaollessaan rupesi ensin kovasti kehumaan koiran nimeä ja sitten vähän nolostellen sanoi että jos heille tulee tyttö niin sitä tulee sitten tämän kaima. :D

No en välttämättä halua kertoa sitä nimeä kun ei sitä ole suomessa nimenä kuin alle kolmellakymmenellä.

Ymmärrän. En usko että tuosta tulee mitään ongelmaa. Lapsen mielestä voi olla kovin huvittavaa kun äidin kaverin koiralla on sama nimi kuin hänellä. :) Meidän tytöstä on hulvattoman hauskaa kun heitä on kaksi Ronjaa koirapuistossa.

no jos sua jotenkin helpottaa niin kun esikoinen syntyi annoimme hänelle saman nimen kuin isosiskoni kissalla oli eikä muuten tullut mieleenkään että sama nimi ennen kuin sanoivat... (oli tuohon aikaan yksi suosituimmista pojan nimistä että ei ollu mikään harvinaisuus). kun kuopuksemme syntyi poika sai saman nimen kuin isosikoni tien nimessä on ( en taaskaan tullut ajatelleeksi asiaa kuin vasta ristiäisten jälkeen).

No voi että, kun sinulla se vasta ongelma onkin ;< Meidän pojalla on sama nimi kuin ystäväni kissalla... Ja ties kuinka monella kymmenellä tuhannella miehellä ja näköjään parilla kymmenellä naisellakin.

NIISK ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Tiimarinvihko:
Tosi kiva nimi btw, Muru siis. Voisin jopa harkita omalleni.. paitsi että kun on useampia niin ois vähän epistä että yks ois muru ;D

Muru ON koiran nimi. Ikinä en antaisi lapselleni nimeksi esim. Tipsu.
Tai toisaalta nimeäisi koiraa ihmisen nimellä.
Mikä ihmisiä oikein viiraa kun pitää vääntää aina jotain päätöntä lapselle nimeksi?

Hihitellen muistelen vierailua navetassa, jossa törmäsin Satu-nimiseen lehmään. Oma nimeni on Satu. Ei tuosta pahempaa identiteettiongelmaa tullut, lehmä kuin lehmä. ;)

Mulla oli koira jolla oli poikaystäväni nimi. En kertonut koskaan enkä ole vieläkään kertonut. Onneks koira totteli myös lempinimellään....sillähän mä käskin kaikkien tuttujen ja perheen sitä sitten kutsua...:/ Oli kyllä noloA. ja porukat naureskeli.

Alkuperäinen kirjoittaja näitä on:
Hihitellen muistelen vierailua navetassa, jossa törmäsin Satu-nimiseen lehmään. Oma nimeni on Satu. Ei tuosta pahempaa identiteettiongelmaa tullut, lehmä kuin lehmä. ;)

Minulla on kans lehmäkaima :D
Ja meilleku tuli koira niin ajattelin et se minkä annettiin koiralle nimeksi niin ei voi olla edes ihmisen nimi. No ei menny ku kaks viikkoa niin oli saman niminen lapsi kastettu. Ja myös kaikilla meidän sukulaisilla on koirilla ''ihmisen'' nimet. Tosin en osais kuvitella antavani niitä lapselle.

Alkuperäinen kirjoittaja Jaana:
Alkuperäinen kirjoittaja Tiimarinvihko:
Tosi kiva nimi btw, Muru siis. Voisin jopa harkita omalleni.. paitsi että kun on useampia niin ois vähän epistä että yks ois muru ;D

Muru ON koiran nimi. Ikinä en antaisi lapselleni nimeksi esim. Tipsu.
Tai toisaalta nimeäisi koiraa ihmisen nimellä.
Mikä ihmisiä oikein viiraa kun pitää vääntää aina jotain päätöntä lapselle nimeksi?

Vertti on kans koiran nimi.Ei ihmisen :o

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kaverin koiran nimi oli Emma, meidän koiran nimi on Leevi. Aika yleisiä lasten nimiä mun nähdäkseni... Eikä nolota niiden puolesta, ketkä on mun koiran nimen lapselleen antaneet.

Voih.. meillä on ollut kaksi koiraa, Emma ja Leevi.... Ikävä!!!!

Yhteistyössä