En ainakaan minä. kumeja en oo käyttäny ikinä ja siteitä/tamponeja en oo tarvinnu 4vuoteenAlkuperäinen kirjoittaja eikö;28390192:yhtä asiaa ihmettelen joka kerta näitä listoja lukiessa:
eikö kukaan muka osta siteitä/tamponeja tai kondomeja?
Jos kaikki syö mun tavoin minipillereitä, eikä näin ollen tarvii mitään noista?Alkuperäinen kirjoittaja eikö;28390192:yhtä asiaa ihmettelen joka kerta näitä listoja lukiessa:
ei näin raskaana ollessa ole tarvettaAlkuperäinen kirjoittaja eikö;28390192:yhtä asiaa ihmettelen joka kerta näitä listoja lukiessa:
Joo joskus, mutten joka päivä/v-loppu. Tuskinpa kaikki käyttää kuppiakaan mutta aika monella muu ehkäisy.Alkuperäinen kirjoittaja eikö;28390192:yhtä asiaa ihmettelen joka kerta näitä listoja lukiessa:
Hörmöönikierykkä.Alkuperäinen kirjoittaja eikö;28390192:yhtä asiaa ihmettelen joka kerta näitä listoja lukiessa:
Kuis tää sun tasokas huomio liittyi mitenkään tähän ketjuun?Huomaa kyllä että läskejä riittää täälläkin. Älkää ottako pahana itse juuri tulin tänne kotimaahan ja voi veljet, siellä ulkomailla on tasokkaampaa ladya. Ai miksi en pysynyt siellä? Koska tuon tänne rahaa että voidaan lukea ja työllistää nuoria.
Itse en kyllä osannut yksiäkään ostoksia yhdistää tässä ketjussa lihavuuteen? Kyllä laihatkin ruokakaupassa käy, jos et ole huomannut.. Päin vastoin, paljon on vihannesosastolla vierailtu ja ihan perus sapuskaa kuuluu olevan. En kyllä ymmärrä yhtään mistä tämän vetäisit? Eikö ne ulkomaiset ladyt tosiaan IKINÄ käy ruokakaupassa?Huomaa kyllä että läskejä riittää täälläkin. Älkää ottako pahana itse juuri tulin tänne kotimaahan ja voi veljet, siellä ulkomailla on tasokkaampaa ladya. Ai miksi en pysynyt siellä? Koska tuon tänne rahaa että voidaan lukea ja työllistää nuoria.