Kaupassa nähtyä.........................!

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Olin tänään kaupassa lapsieni kanssa:
Pinja 9v.
Piia 2v.
Peppi 5v.
Pete 6v.

Otin isot ostoskärryt meille. Laitoin yhden lapseni eli Piian istumaan niihin ostoskärryihin oikeaoppisesti. Peppi 5v. otti lastenkärryt ja työnsi niitä. Loput lapset kävelivät. Menimme hedelmäosastolle ja siellä oli mies, jolla oli 2 poikaa istumassa ostoskärryissä. Siis siinä minne ruoka laitetaan, jos ostetaan!

hahha
Mä olin jo varma että tää ketju on musta kun otsikon luin.
Aamulla nimittäin kaupassa kävin ja ostin satsin oikein kunnon einespaskaa/herkkuja että palstamammat kauhistuisi. Syynä huominen kavereiden keskinen mökkireissu jossa ei oo tiskausmahdollisuutta

"anna"
Meillä joku oli jättänyt roskiskatoksen eteen roskapussinsa ja linnut oli repineet sen ja roskat levinneet pitkin maata. Siinä vasta oli karkkipapereita, valmisruoka pakkauksia, tupakka-askeja, pulla/munkkipusseja ja yksi puolikas paprika.
Heti tuli mieleen monet kauhistelevan kaksplus- mamman paheksunnat :D

Piti tulla kurkkaamaan oli minusta kirjoitettu. Itsellä ja likalla vähän huono päivä ja jouduin komentaa sitä aika tiukasti kaupassa. Aattelin että joku on rynnännyt heti paheksumaan kamalaa maha pystyssä pienelle tytölle "karjuvaa" ämmää. :D

rahat loppu täälläkin
[QUOTE="annu";24091972]Minä en käynyt kaupassa koska ei ollut rahaa. Antaisiko joku euron?[/QUOTE]

Anteeksi, että tungen tähän ketjuun, mut koska lapsilisät maksetaan? Viimeiset rahat meni tupakkaan ja nyt ei oo lapsille ruokaa.

"vieras"
Mekin olimme kaupassa.

Raimo 52 v
Ritva 48 v

+ lapsemme

Repekka 16 v
Riikka 13 v
Riku 11 v
Kaksoset Rikhard ja Rallamaija 10 v
Reijo 8 v
Ripuli 9 v
Rumpukka 7 v
Rini 6 v
Ressu 4 v
Ringo 2 v
ja vauva Rupu 1 kk

=)

"vieras"
Mä kävin eilen kaupassa yksin ja tervehdin vahingossa tuntematonta miestä siellä kun niin tuttavallisesti katsoi ja hymyili, niin luulin että on tuttu jostain...Ei ollu.

"mielipide"
Ihana huomio. Kerroitko huomion kohteelle myös havainnostasi ja siitä, että ei ole sallittua pitää lapsia kärryissä????
Me emme täällä palstalla tee tuolla huomiolla yhtään mitään mutta se kohde olisi voinut olla kovinkin otettu tiedosta, että kärryissä ei saa olla lapsia.

[QUOTE="vieras";24092108]Mekin olimme kaupassa.

Raimo 52 v
Ritva 48 v

+ lapsemme

Repekka 16 v
Riikka 13 v
Riku 11 v
Kaksoset Rikhard ja Rallamaija 10 v
Reijo 8 v
Ripuli 9 v
Rumpukka 7 v
Rini 6 v
Ressu 4 v
Ringo 2 v
ja vauva Rupu 1 kk

=)[/QUOTE]

Tää ei nyt kuulu asiaan, mutta pakko kehua kuinka ihanat nimet teidän lapsilla on! :heart:

Yhteistyössä