Ostihan se ALFAUROS Lassekin..Alkuperäinen kirjoittaja jassåå:ei ostettais meilläkään,kun se ei ole poikien väri. Ei miehenikään ostaisi ittellensä pinkkiä kauluspaitaa...
Varmasti lapset alkaa huomautella asioista jotka oppivat kotona! Ja varmasti perusjunttiperheen vesat tuolla asfalttiviidakossa ottavat silmätikuikseen jokaisen joka poikkeaa siitä perus machomassasta. Mutta toki ongelma ei ole niiden lasten vanhemmissa jotka kasvattavat muksunsa asenteella "pojat on poikia ja tytöt tyttöjä". Ongelmahan on heissä jotka eivät tätä peruslinjaa noudata :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja gt:Voithan sä laittaa omalle lapsellesi, mutta karu asfalttiviidakon totuus on, että toiset lapset alkavat huomautella asiasta. Etkä sä siitäkään pidä, eikä sun lapsesi. 3-vuotias ei ehkä ihan vielä tajua, mutta 4-5-vuotias kokee itsensä kiusatuksi.Alkuperäinen kirjoittaja ap:On se jännä kun tytöille/ naisille voi laittaa miesten vaatteita, mutta pojilla pitää olla miesten vaatteet päällä. 1800-luku loppui hetki sitten. Tervetuloa 2000-luvulle. Olen edelleen järkyttynyt. Nyt tiedän mistä ne makkaraa purevat, vaimoaan hakkaavat stereotypiset suomalaismiehet oikein tiivistyvät.
Peesi tähän.Alkuperäinen kirjoittaja just:Suoraan sanottuna peruskasvatuksella, hyvällä kodilla ja hyvillä ihmissuhteilla perheissä ei tosiaankaan kasvateta mitään "naistenhakkaajia" tai "miestenhakkaajia". Se on ihan se ja sama, saiko se pikkupoika sillon kolmeveenä ne vaaleenpunaset lenkkarit tai ei.
Mun puolesta voi käyttää mitä värejä vaan, mutta ihan fakta kyllä on, että yksi huomautus kaveripiiristä ja kengät jää käyttämättä. Värit sinällään kaikki mun mielestä sopii kaikille, mutta kovin prinsessamaiset hörhelöt kuuluu tytöille. Eikä mua häiritse, jos poika leikkii joskus nukeilla ja tytöt autoilla..ei silä ole väliä. Isot linjat ovat tärkeitä.
Ja mun mielestä on huvittavaa, että nyt yhdestä lenkkarien ostokiellosta saatiin käännettyä perussuomalaisten kannattajia =D Vähintäänkin tässä vaiheessa naurattaa tämä viherkommunistifeministien nalkutus.
Huomaa, että aplla ei ole lapsia.
Itseasiassa minulla on lapsia. Ei tulisi mieleenkään rajoittaa heidän vaatevalintojaan sen mukaan mikä on poiken ja tyttöjen väri. Tällä palastalla paasataan suu vaahdossa miten esim. lihavuus pitää hyväksyä eikä lihavia saa kiusata. "Ulkonäköä ei saa arvostella" Jos on köyhä niin likaisista vaatteista ei saa kiusata. Valeeanpunaisista kengistä pojilla..niistä ilmeisesti saa kiusata? Eniten minua ihmetytti tuossa tilanteessa se nainen joka alistui punaniskaisen junttimiehensä tahtoon pojan kustannuksella.Alkuperäinen kirjoittaja just:Suoraan sanottuna peruskasvatuksella, hyvällä kodilla ja hyvillä ihmissuhteilla perheissä ei tosiaankaan kasvateta mitään "naistenhakkaajia" tai "miestenhakkaajia". Se on ihan se ja sama, saiko se pikkupoika sillon kolmeveenä ne vaaleenpunaset lenkkarit tai ei.
Mun puolesta voi käyttää mitä värejä vaan, mutta ihan fakta kyllä on, että yksi huomautus kaveripiiristä ja kengät jää käyttämättä. Värit sinällään kaikki mun mielestä sopii kaikille, mutta kovin prinsessamaiset hörhelöt kuuluu tytöille. Eikä mua häiritse, jos poika leikkii joskus nukeilla ja tytöt autoilla..ei silä ole väliä. Isot linjat ovat tärkeitä.
Ja mun mielestä on huvittavaa, että nyt yhdestä lenkkarien ostokiellosta saatiin käännettyä perussuomalaisten kannattajia =D Vähintäänkin tässä vaiheessa naurattaa tämä viherkommunistifeministien nalkutus.
Eniten minua ihmetytti junttinainen, joka laittoi isän syyksi sen ettei poika saa sitä mitä haluaisi. Ja valitettavasti lapset eivät ole kypsiä aikuisia, jotka osaavat suhtautua vaatteisiin välinpitämättömästi. Totta kai he ihmettelevät "outoja" ratkaisuja ja se saattaa hyvinkin johtaa vaaleanpunaisien kenkien hylkäämiseen (turha ostos) tai jopa pojan kiusaamiseen. Nyt syytät vain mammoja siitä, että he osaavat ennustaa kaveripiirin reaktion etukäteen ja estää turhat traumat.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Itseasiassa minulla on lapsia. Ei tulisi mieleenkään rajoittaa heidän vaatevalintojaan sen mukaan mikä on poiken ja tyttöjen väri. Tällä palastalla paasataan suu vaahdossa miten esim. lihavuus pitää hyväksyä eikä lihavia saa kiusata. "Ulkonäköä ei saa arvostella" Jos on köyhä niin likaisista vaatteista ei saa kiusata. Valeeanpunaisista kengistä pojilla..niistä ilmeisesti saa kiusata? Eniten minua ihmetytti tuossa tilanteessa se nainen joka alistui punaniskaisen junttimiehensä tahtoon pojan kustannuksella.Alkuperäinen kirjoittaja just:Suoraan sanottuna peruskasvatuksella, hyvällä kodilla ja hyvillä ihmissuhteilla perheissä ei tosiaankaan kasvateta mitään "naistenhakkaajia" tai "miestenhakkaajia". Se on ihan se ja sama, saiko se pikkupoika sillon kolmeveenä ne vaaleenpunaset lenkkarit tai ei.