vieras
Miekään en ostais kokonaan pinkkejä, mut esim. mustat joissa on jotain pinkkiä kuviota tms. niin voisin ostaa. Ja punasia kenkiä meillä käytettiin koko talvi koska musta esim. tumman siniset on ankeet.
Samat sanat!!!Alkuperäinen kirjoittaja ninni:Ja meillä. Joku raja sentään. Entä jos se poika haluaa seuraavaksi mekon?? Ei, en ostaisi mekkoakaan.Alkuperäinen kirjoittaja Tiina:NÄin myös meillä.Alkuperäinen kirjoittaja Katriina:Tunnustan, että meidän perheessä ei ikipäivänä ostettaisi pojalle vaaleanpunaisia kenkiä...
näimpä täälläkin..Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Mä voisin ostaa pojalle vaaleanpunaiset poikien kengät, mutten mitään tyttömalleja.
Ja esim. mitään vaaleanlila-vaaleanpunaista kukkakoristeltua haalaria ei ikinä mun pojan päällä nähtäisi.
Vaaleanpunaisia paitoja, tai vaatteita joissa on vaaleanpunaista muiden värien lisäksi, pojalla kyllä on. Ne on ostettu poikien puolelta.
peesi ja meillä riittäis kyllä se että mä en haluais, ei tarviis enää isiä siihen vetää.Alkuperäinen kirjoittaja Katriina:Tunnustan, että meidän perheessä ei ikipäivänä ostettaisi pojalle vaaleanpunaisia kenkiä...
No minä en ainakaan halua että lapseni päätyy joksikin Miss J kopioksi. Kyllä se on sellanen juttu että kasvatan pojistani miehiä ja tytöistäni naisia. Enkä tosiaan mitään vaimon hakkaajia.Alkuperäinen kirjoittaja ap:On se jännä kun tytöille/ naisille voi laittaa miesten vaatteita, mutta pojilla pitää olla miesten vaatteet päällä. 1800-luku loppui hetki sitten. Tervetuloa 2000-luvulle. Olen edelleen järkyttynyt. Nyt tiedän mistä ne makkaraa purevat, vaimoaan hakkaavat stereotypiset suomalaismiehet oikein tiivistyvät.
Voithan sä laittaa omalle lapsellesi, mutta karu asfalttiviidakon totuus on, että toiset lapset alkavat huomautella asiasta. Etkä sä siitäkään pidä, eikä sun lapsesi. 3-vuotias ei ehkä ihan vielä tajua, mutta 4-5-vuotias kokee itsensä kiusatuksi.Alkuperäinen kirjoittaja ap:On se jännä kun tytöille/ naisille voi laittaa miesten vaatteita, mutta pojilla pitää olla miesten vaatteet päällä. 1800-luku loppui hetki sitten. Tervetuloa 2000-luvulle. Olen edelleen järkyttynyt. Nyt tiedän mistä ne makkaraa purevat, vaimoaan hakkaavat stereotypiset suomalaismiehet oikein tiivistyvät.
Luuletko ihan tosiaan, että seksuaalisen identiteetin voi kasvattaa valitsemalla oikean väriset vaatteet? Teillä varmaan tytöt leikkii nukeilla ja pojat autoilla vaikka itku silmässä. Mulle onAlkuperäinen kirjoittaja v:No minä en ainakaan halua että lapseni päätyy joksikin Miss J kopioksi. Kyllä se on sellanen juttu että kasvatan pojistani miehiä ja tytöistäni naisia. Enkä tosiaan mitään vaimon hakkaajia.Alkuperäinen kirjoittaja ap:On se jännä kun tytöille/ naisille voi laittaa miesten vaatteita, mutta pojilla pitää olla miesten vaatteet päällä. 1800-luku loppui hetki sitten. Tervetuloa 2000-luvulle. Olen edelleen järkyttynyt. Nyt tiedän mistä ne makkaraa purevat, vaimoaan hakkaavat stereotypiset suomalaismiehet oikein tiivistyvät.
Tuota noin, mistäköhän ne lapset oppivatkaan tuollaisen asenteen?Alkuperäinen kirjoittaja gt:Voithan sä laittaa omalle lapsellesi, mutta karu asfalttiviidakon totuus on, että toiset lapset alkavat huomautella asiasta. Etkä sä siitäkään pidä, eikä sun lapsesi. 3-vuotias ei ehkä ihan vielä tajua, mutta 4-5-vuotias kokee itsensä kiusatuksi.Alkuperäinen kirjoittaja ap:On se jännä kun tytöille/ naisille voi laittaa miesten vaatteita, mutta pojilla pitää olla miesten vaatteet päällä. 1800-luku loppui hetki sitten. Tervetuloa 2000-luvulle. Olen edelleen järkyttynyt. Nyt tiedän mistä ne makkaraa purevat, vaimoaan hakkaavat stereotypiset suomalaismiehet oikein tiivistyvät.
No niimpä! me siirretään meidän omia, opittuja asenteita ja ennakkoluuloja ihan jatkuvasti lapsille. Ja kierto jatkuu..Alkuperäinen kirjoittaja very important baby:Tuota noin, mistäköhän ne lapset oppivatkaan tuollaisen asenteen?Alkuperäinen kirjoittaja gt:Voithan sä laittaa omalle lapsellesi, mutta karu asfalttiviidakon totuus on, että toiset lapset alkavat huomautella asiasta. Etkä sä siitäkään pidä, eikä sun lapsesi. 3-vuotias ei ehkä ihan vielä tajua, mutta 4-5-vuotias kokee itsensä kiusatuksi.Alkuperäinen kirjoittaja ap:On se jännä kun tytöille/ naisille voi laittaa miesten vaatteita, mutta pojilla pitää olla miesten vaatteet päällä. 1800-luku loppui hetki sitten. Tervetuloa 2000-luvulle. Olen edelleen järkyttynyt. Nyt tiedän mistä ne makkaraa purevat, vaimoaan hakkaavat stereotypiset suomalaismiehet oikein tiivistyvät.
Ihan samaa mietin ja tämä ilmiö on huomattavissa aika monessa muussakin asiassa.Perussuomalaisten luvattu maa alkaa tämä pikkuhiljaa olla...Alkuperäinen kirjoittaja nti Dina:No niimpä! me siirretään meidän omia, opittuja asenteita ja ennakkoluuloja ihan jatkuvasti lapsille. Ja kierto jatkuu..Alkuperäinen kirjoittaja very important baby:Tuota noin, mistäköhän ne lapset oppivatkaan tuollaisen asenteen?Alkuperäinen kirjoittaja gt:Voithan sä laittaa omalle lapsellesi, mutta karu asfalttiviidakon totuus on, että toiset lapset alkavat huomautella asiasta. Etkä sä siitäkään pidä, eikä sun lapsesi. 3-vuotias ei ehkä ihan vielä tajua, mutta 4-5-vuotias kokee itsensä kiusatuksi.Alkuperäinen kirjoittaja ap:On se jännä kun tytöille/ naisille voi laittaa miesten vaatteita, mutta pojilla pitää olla miesten vaatteet päällä. 1800-luku loppui hetki sitten. Tervetuloa 2000-luvulle. Olen edelleen järkyttynyt. Nyt tiedän mistä ne makkaraa purevat, vaimoaan hakkaavat stereotypiset suomalaismiehet oikein tiivistyvät.
Niinhän se on, mutta me emme asu ideaalimaailmassa, joten kierrettä on aika mahdotonta katkaista. Helpommalla pääsee kun sopeutuu.Alkuperäinen kirjoittaja ...:Ihan samaa mietin ja tämä ilmiö on huomattavissa aika monessa muussakin asiassa.Perussuomalaisten luvattu maa alkaa tämä pikkuhiljaa olla...Alkuperäinen kirjoittaja nti Dina:No niimpä! me siirretään meidän omia, opittuja asenteita ja ennakkoluuloja ihan jatkuvasti lapsille. Ja kierto jatkuu..Alkuperäinen kirjoittaja very important baby:Tuota noin, mistäköhän ne lapset oppivatkaan tuollaisen asenteen?Alkuperäinen kirjoittaja gt:Voithan sä laittaa omalle lapsellesi, mutta karu asfalttiviidakon totuus on, että toiset lapset alkavat huomautella asiasta. Etkä sä siitäkään pidä, eikä sun lapsesi. 3-vuotias ei ehkä ihan vielä tajua, mutta 4-5-vuotias kokee itsensä kiusatuksi.Alkuperäinen kirjoittaja ap:On se jännä kun tytöille/ naisille voi laittaa miesten vaatteita, mutta pojilla pitää olla miesten vaatteet päällä. 1800-luku loppui hetki sitten. Tervetuloa 2000-luvulle. Olen edelleen järkyttynyt. Nyt tiedän mistä ne makkaraa purevat, vaimoaan hakkaavat stereotypiset suomalaismiehet oikein tiivistyvät.
Jep. Sen takia nykyään orjuus on yhä hyväksyttävää esim. Amerikassa, yksinhuolajien lapsia kiusataan eikä naiset saa äänestää.Alkuperäinen kirjoittaja gt:Niinhän se on, mutta me emme asu ideaalimaailmassa, joten kierrettä on aika mahdotonta katkaista. Helpommalla pääsee kun sopeutuu.