Kaupan lattialla nakkipaketti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hyllyyn takaisin myyntiin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hyllyyn takaisin myyntiin

Vieras
Kävin tänään ruokakaupassa ja jo mennessä sinne kauppaan huomasin että sillä puolen missä ostoskärrit/kassat on oli joku tiputtanut nakkipaketin. En tiedä kuinka kauan se siellä oli mutta ajattelin että sanon siitä kassalla kun sitten itsekin asioin.
(ihan sen takia kun muuten olisin joutunut menemään "vääristä ovista" kauppaan sisälle ja noukkimaan se nakkipaketti ja viedä kassalle ja taas poistua kaupasta ja taas mennä toisista ovista sisään)
No kuitenkin olin kassalla niin eräs ihminen oli sen sitten hetkeä aikasemmin tuonut kassalle, myyjä jätti nakkipaketin siihen kassalle odottamaan että joku toinen myyjä tulee apuun viemään sen tai vie sitten itse kun kassajono ohi)
No sattuikin niin että tulikin toinen myyjä siitä ohimennen ja tämä otti nakkipaketin,jolloin sanoi vain että takaisin hyllyyhän tämä kai viedään? Jolloin kassahenkilö sanoikin että
"kyllä, takaisin hyllyyn vaan"
Tuossa kaupassa ei kovin paljon ihmisiä käy (ei siis ole mikään iso marketti) ja paha epäilykseni että nakkipaketti on saattanut lojua maassa jopa 3 tuntiakin :(
Juu, hiukan pisti mitityttämään itseänikin että onkohan minulla nyt varmasti normaalissa kylmäketjussa ollutta ruokaa ettei tuo ole katkennut?

Kuule, kyllä siellä kaupassa varmasti kokeillaan hyllyyn laitettaessa, onko nakkipaketti lämmennyt verrattuna muihin paketteihin. Tietysti se viedään hävikkiin, jos on mennyt pilalle. Voi myös olla, että myyjä on huomannut, kun nakkipaketti tippuu lattialle. Kaikesta sitä jaksetaan valittaa, eikö omassa elämässä ole tarpeeksi?

[QUOTE="aloittaja";22949173]Vingu siinä sitten kun saat ruokamyrkytyksen kun on katkeama tullut kylmäketjuun, vingu sitten että voi voi. Itse en ainakaan vastaisuudessa tuosta kaupasta osta mitään jonka on oltava vähänkään kylmässä.[/QUOTE]

No ethän sä voi koskaan ostaa sitten mistään kaupasta mitään. Harmillinen tapaus, mutta ei varmaan ensimmäinen maailmassa.

[QUOTE="aloittaja";22949173]Vingu siinä sitten kun saat ruokamyrkytyksen kun on katkeama tullut kylmäketjuun, vingu sitten että voi voi. Itse en ainakaan vastaisuudessa tuosta kaupasta osta mitään jonka on oltava vähänkään kylmässä.[/QUOTE]

Ei ole tapana vinkua kuten sinulla, vinguhan itseksesi hevonen, ulkonäöltäsikin varmasti olet oikea 4 silmä, paksut pullonpohjat silmien ympärillä ja ääni kuin kidutettavalla sialla, se sinä olet. :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja eiköhän;22949192:
Kuule, kyllä siellä kaupassa varmasti kokeillaan hyllyyn laitettaessa, onko nakkipaketti lämmennyt verrattuna muihin paketteihin. Tietysti se viedään hävikkiin, jos on mennyt pilalle.

Näinköhän.. Kyllä niitä pilalle menneitä tuotteita kaupoissa piisaa!

Älä välitä ap, ei nämä tajua yhtään mitään..

Ei ole tapana vinkua kuten sinulla, vinguhan itseksesi hevonen, ulkonäöltäsikin varmasti olet oikea 4 silmä, paksut pullonpohjat silmien ympärillä ja ääni kuin kidutettavalla sialla, se sinä olet. :laugh:

Toi kommentti on kuin suoraan "suoli24" sivuilta, jossa en viitsi edes käydä enää juuri ton tasosten vastausten vuoksi. Nimimerkkien takana kun on hyvä haukkua ja mollata toisia...

Mutta vastatakseni tohon alkuperäiseen tekstiin, niin enpä usko sen paketin siellä kovin kauaa maanneen. Eikä kannata alkaa moisen takia kauppaa boikotoimaan, vastaavaa tapahtuu varmasti vähän joka kaupassa. Onhan ne kaupat myyneet päivämäärävanhoja tuotteita vakuumipakkauksista purettuina tuoretiskeissäänkin, ja se on jo mielestäni paljon pahempaa kun suojatun paketin hyllyyn takaisin vieminen.

Yhteistyössä