No mä oon kanssa mitätöinnyt kuitin, kun piti korjata. Ei siinä muuten mitään, mutta kerta oli juuri se kun asiakas osti kymmeniä laseja ja muuta särkyvää sekä kaikennäköistä pikkusälää, jotka työkaveri pakkasi papereihin siinä samalla kun olin hinnat ottanut. Kiva sitten purkaa kaikki ostokset kääreistään ja aloittaa alusta. (Jälkeenpäin olen oppinut että sen kuitin, ainakin meidän kassajärjelstelmässä saa takaisin)
Joskus annoin epähuomiossa asiakkaalle takaisin vaihtorahat ja ne rahat joilla maksoi. Jäi seteli käteen ja otin vaihtorahat siihen päälle, onneksi meillä ei ainakaan itse makseta erotuksia.
Joskus asiakas maksoi 500 setelillä, niitä varten meillä on turvalipas. Laitoin rahan sinne, unohdin mainita iltavuoroon tulijalle ja se ei sitten sitä tarkastanut (moka kyllä siis hänen, kun ne pitäisi aina tarkistaa), pääsin sitten puhutteluun kun noin suuresta vajeesta kyse, onneksi tajusin suht pian mitä oli käynyt,
Meilla kävi myös asiakkaana eräs mies, joka aina osti veikkausta n. 50 eri lapulla. Syötin niitä koneeseen ja sitten tuli jotain ja jouduin lopettamaan kesken. Kiva oli sitten niistä lapuista verrata, että. Mitkä oli jo koneessa käyneet ja näpytellä niitä hintoja yksitellen koneelle. Ton veikkauksen kanssa oli muutakin hässäkkää, kun illalla kassaa ja tilitystä tehdessä oli aina jotain eroja. Hirveä työ selvitellä mistä johtuu maksujen/myyntien eroa, kun yleensä kyse siitä että joku lyöty päivän aikana eri koodille jne.