Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Sinterella:Nythän nuo palvelualojen työnantajat ovat todellaki oikein innostuneet!!! Tuo vielä puuttuis niin vois tulla uupelo työntekijöistä tällä alalla!
Kaupan alan työnantajat
Työnantajat esittävät
* palkallisen äitiysvapaan kytkemistä sairasajan palkan heikennyksiin ja aattovapaiden poistamista
peesi tälleAlkuperäinen kirjoittaja ChiChi:Suurlakkoon vaan koko Suomi, auttoi se viimekskin..![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Sinterella:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Palkasta puhuttaessa kannattaa muistaa progressiivinen verotus ja esim. nopeasti maksimiin nousevat tarhamaksut. ELi siihen se ero keskipalkkaisella menee. 500 euroa bruttopalkassa ei todellakaan ole 500 euroa nettopalkassa.
Mikä on riittävä pakka kaupan kassalle/myyjälle, entä bussikuskille,< hoitajalle, insinöörille, lääkärille?
Mun tunti palkka on 8.53? ja olen siis myyjä. Jos palkka nousis tuon 8.5%, tuntipalkka olis silloin vähän yli 9? eikä se vielä silloinkaan hyvä olis, mutta kuitenki enemmän ku nyt. Mä olen vielä kioskissa töissä joten lisätkään ei tuota mun palkkaa nosta. Iltalisä on 0.70?/tunnille klo.18 jälkeen.
Siis tuohon korotukseenki olisin tyytyväinen.
Alkuperäinen kirjoittaja jeps:Kohta ollaan kaikki ammattikunnat lakossa![]()