kun rakkain lähtee
meijä koiralt löyty syöpä ja se o pakko lopettaa ); ); oon nyt itkenyt kaks päivää putkee en tie mitä tehä ku se ollu mul siit asti ku olin iha pikku lapsi ja joka yö se on nukkunu mun vieres !
Kyllä minäkin uskoisin, että sinä surisit paljon jos koirasi kuolisi.Anteeksi jo valmiiksi, mutta ei kai koiran kuolema ole niin ylettömän surullinen tapahtuma, että sen kunniaksi tarvitaan oikein muistovärssyjä...?
mä oon samaa mieltä, ja oon joskus *anteeksi* jopa naurahtanu kun oon näitä tälläsiä seurannu fb:ssa..Anteeksi jo valmiiksi, mutta ei kai koiran kuolema ole niin ylettömän surullinen tapahtuma, että sen kunniaksi tarvitaan oikein muistovärssyjä...?
Repesin nyt pahastiTuo junin runo sopisi myös hienosti pukeutuneen naisen jäähyväisrunoksi miehelleen.
Haista sä hinuli pitkä vittu...!!!Anteeksi jo valmiiksi, mutta ei kai koiran kuolema ole niin ylettömän surullinen tapahtuma, että sen kunniaksi tarvitaan oikein muistovärssyjä...?
toi on muuten joku ihme hinuli runkkari toi sekopää...!!!Haista sä hinuli pitkä vittu...!!!
tääl on jotain hinuleita...varsinki yx emähinuli...tappaa pitäs...Anteeksi jo valmiiksi, mutta ei kai koiran kuolema ole niin ylettömän surullinen tapahtuma, että sen kunniaksi tarvitaan oikein muistovärssyjä...?
MIETI VÄHÄN joillekkin se KOIRA voi olla tärkeä jos sinä et piittaa siitä jos perheenjäsen kuolee nii varmaan on sydämmetön paska!Anteeksi jo valmiiksi, mutta ei kai koiran kuolema ole niin ylettömän surullinen tapahtuma, että sen kunniaksi tarvitaan oikein muistovärssyjä...?
siitä menetys on!"Tänään on se päivä,
kun minun matkani on kuljettu loppuun.
Olen sairas ja voimani ovat ehtyneet,
älä siis pyydä minua jaksamaan pidemmälle,
vaan pidä minua sylissäsi
ja kerro minulle kaikista yhteisistä vuosistamme.
Silitä turkkiani niin kauan
kunnes olen kulkenut rajan yli
ja sydämeni on sammunut.
Muistele minua mutta älä takerru minuun,
vaan jatka eteenpäin.
Kun aika koittaa, kohtaamme jälleen,
emmekä eroa koskaan."
eläimiä eläiminä joten en ois vastannut noin raaasti. Mutta ne ei tajua sitä että miten eläin voi olla ihmiselle sanomatta mitään rakas.MIETI VÄHÄN joillekkin se KOIRA voi olla tärkeä jos sinä et piittaa siitä jos perheenjäsen kuolee nii varmaan on sydämmetön paska!
On se,koska koira on rakkain ystävä ihmiselle, minullakin oli koira,kunnes se lopetettiin ja jään ikävöimään rakasta koiraani! :,(Anteeksi jo valmiiksi, mutta ei kai koiran kuolema ole niin ylettömän surullinen tapahtuma, että sen kunniaksi tarvitaan oikein muistovärssyjä...?
siis onko tää muka vakavalla naamalla tehtyAlkuperäinen kirjoittaja Mä.......;25950307:Älä pelkää pimeää,
Vaikka torjut himmeää,
Pian rapsahti valo,
kun isä sanoi talo.
Sinä hetken'
Kuulla sain,
lohdutonta itkuntaa.
Nyt vast älysein,
jo ikäs oli pahakein..
Tassusi ovat hentoset,
kun niitä koski enkel?
Rakkaan koiran muistolle ottaen osaa: