Kaunis lapsena, ei tarkoita, että olisi kaunis isompana

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hmph
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja pyh:
noh. sehän on sun mielipide.... mitäköhän sun päässä oikeesti liikkuu... minkä näköinen itse olet?
No emmätiiä! Oli vaan pettymys kun kävin katsomassa hänen kuviaan.
Hän oli pienempänä ihan minun sukulaisen näköinen, joka on yhä edelleen sellainen kauniskasvoinen.
oli niin pettymys, ettei Dakota olekaan huikaisevan kaunis, vaan ihan tavallisen nuoren naisen näköinen. :/

Ainakin tää "ruma lapsena ei tarkoita että olisi ruma aikuisena"- pätee muhun. Olin koko lapsuusiän ruma ja tankki, teini-iän:vielä rumempi ja tankki, aikuisena: kaunis kuin mikä (itsekin olen häkeltynyt) ja saatan sitä kehuakkin koska tosiaan olin koko elämäni aikuisikään asti RUMA. Mikähän mulle tuli kun kaunistuin, ei johdu pelkästä hoikkuudesta vaan kasvot kauniit. Monet ala-asteluokkalaiset eivät usko silmiään ku nykyään mut näkevät =)
Mut kyllä vaan tiedän monia lapsia jotka ovat kauniita lapsina niin kauniita ovat jatkossakin -.- Sehän on tietty itestään kiinni jos turmelee myöhemmin ulkonäkönsä tms.

Näinhän se on. Itselläni on susiruma työkaveri, yli viisikymppinen nainen. Kerran hän näytti lapsuudenkuvaansa ja olin lentää perseelleni. Kuvassa oli mitä kaunein vaaleahiuksinen lettipää. Enpä olisi ikinä uskonu samaksi henkilöksi. Kova elämä on varmasti vaikuttanut asiaan.

Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Ainakin tää "ruma lapsena ei tarkoita että olisi ruma aikuisena"- pätee muhun. Olin koko lapsuusiän ruma ja tankki, teini-iän:vielä rumempi ja tankki, aikuisena: kaunis kuin mikä (itsekin olen häkeltynyt) ja saatan sitä kehuakkin koska tosiaan olin koko elämäni aikuisikään asti RUMA. Mikähän mulle tuli kun kaunistuin, ei johdu pelkästä hoikkuudesta vaan kasvot kauniit. Monet ala-asteluokkalaiset eivät usko silmiään ku nykyään mut näkevät =)
Mut kyllä vaan tiedän monia lapsia jotka ovat kauniita lapsina niin kauniita ovat jatkossakin -.- Sehän on tietty itestään kiinni jos turmelee myöhemmin ulkonäkönsä tms.

Johtuisikohan siitä, että olet aikuisemman näköinen ja kasvot kasvaneet?

http://princessdakotafanning.com/wp-content/uploads/2010/01/dakota_fanning_pictures.jpg

Minusta taas tuntuu, että hän tulee olemaan vanhempana todellinen kaunotar. Eli kaunistuu vaan.

Alkuperäinen kirjoittaja jtytf:
kuvan tytöstä en osaa sanoa, mut muuten allekirjoitan. olin lapsena perussöötti, nyt aikuisena oon finni-/arpinaamainen ylipainoinen rupsahtanut rillipiru, heh.

Jaa, nytkö oot mallimittainen kaunotar?
Pitäs vähintäänkin olla, että voi arvostella likimainkaan muiden ulkonäköä.

Ja kaunis tyttö on tuo Dakota:)

Alkuperäinen kirjoittaja joopajoo:
Alkuperäinen kirjoittaja jtytf:
kuvan tytöstä en osaa sanoa, mut muuten allekirjoitan. olin lapsena perussöötti, nyt aikuisena oon finni-/arpinaamainen ylipainoinen rupsahtanut rillipiru, heh.

Jaa, nytkö oot mallimittainen kaunotar?
Pitäs vähintäänkin olla, että voi arvostella likimainkaan muiden ulkonäköä.

Ja kaunis tyttö on tuo Dakota:)

Onko sun luetun ymmärtäminen jotenkin heikkoa? Juurihan edellinen kirjoittaja tuossa sanoo olevansa rupsahtanut jne!

Alkuperäinen kirjoittaja hmph:
http://www.imdb.com/name/nm0266824/

Minusta tämä tyttö oli tosi kaunis vielä muutama vuosi sitten. Nyt näyttää, no, ihan tavikselta.

Lapsihan tuo Dakota on edelleen (synt. 94) ja hyvin kaunispiirteinen tyttö onkin. Luojan kiitos ei ole ylimeikattu! Hän pysyy varmasti aina kaunottarena.

Yhteistyössä