Miehet! Haluaisitteko rinnatonta naista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kyselen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kyselen

Vieras
Jos muuten kaunis kasvoista jne mutta rinnat kadonneet muutama vuosi sitten (imetyksen loppumisen seurauksena). Eivät kyllä roikukaan koska käytännössä niitä ei ole, ehkä ihan pienet kummut nännien lisäksi. Peppu modokas mutta "pojan hoikka ylävartalo"...

Pelkään että tämä muodostuu esteeksi saada enää koskaan parisuhdetta jossa mies olisi tyytyväinen :`(

jos nainen on kiva niin ei jää rinnoista (eikä muustakaan detaljista) kiinni

sisältö ratkaisee

Ehkä helppo sanoa mutta todellisuudessa en usko että kukaan mies voisi olla tyytyväinen ja uskollinen pidemmän päälle jos naisen vartalosta puuttuu naiselliset elementit vai miten sen sanoisi... Itsekään en meinaa tottua tähän, joka kerta peilistä katsoessa näyttää todella epänaiselliselta ja kamalalta.

Täytyisi aina olla paita päällä varmaan ettei toiselta mene halut.

Ehkä helppo sanoa mutta todellisuudessa en usko että kukaan mies voisi olla tyytyväinen ja uskollinen pidemmän päälle jos naisen vartalosta puuttuu naiselliset elementit vai miten sen sanoisi... Itsekään en meinaa tottua tähän, joka kerta peilistä katsoessa näyttää todella epänaiselliselta ja kamalalta.

Täytyisi aina olla paita päällä varmaan ettei toiselta mene halut.

oot väärässä, vain osa miehistä noin pinnallisia

No varmaan jotain huomiota tässä koitetaan hakea tai muuten trollata mutta vastaa kuitenkin. Olen useimpien naisten mielestä todella komea mies. Olen aina ihmetellyt puhetta rinnoista ja niiden vertailusta. Minusta rinnoissa ei ole mitään seksikästä. Täysin sivuseikka! Toki kiinteät rinnat tuntuvat kivalle, mutta niin tuntuu vaikka vastaajettu siilipääkin.

Eli en edes kiinnittäisi huomiota koko asiaan!

Mun mielestä kiinteät pienet rinnat on jopa kauniimmat.

Roikkuvat ovat rumat ja isot roikkuvat on tosi rumat. Silikonit ovat tosi ällöt. Olen törmännyt silikoneihin ja jopa rintansa pienentäneeseen naiseen. Tosin ne oli niin isot vieläkin, että luulin niitä silikoneiksi. Molemmista tulee tosi rumat arvet jotka on minusta suurin miinus.

Seksikkäimmät ovat urheilija naisen rinnat, jotka ovat niin kiinteät että ei tarvi edes liivejä:)

Yhteistyössä