Kauniita koruja!

Kaipaan uusia koru-ideoita. :) Linkitä mielestäsi kauniita koruja tai kuvaa omat kauneimmat korusi =) Hyviä ideoita kaivataan. Mä rakastan korujen tekemistä mut oon vähän ideaköyhä kun en itse ole mikään koruihminen lainkaan. :D
 
Tässä on mun omista tekeleistä mun lempparit



Mun sisko tekee tosi upeita koruja, mut en viitti nyt sen kuvia tähän linkitellä ilman lupaa.. Ite oon kanssa vähän mielikuvitukseton noitten kanssa, joten vinkit kelpais tännekin päin :)
 
  • Tykkää
Reactions: Ultramariini
åpi
Tää on hyvä mut korealainen:
http://www.artbeads.co.kr/recipes/index.asp?page=1&s_code=ABAC&s_pcode=

Ja sit toinen mut englanniksi:http://3dbeading.com/jewelry.shtml

Ja youtuubista etsit auntiesbeads
 
Tässä on mun omista tekeleistä mun lempparit


Mun sisko tekee tosi upeita koruja, mut en viitti nyt sen kuvia tähän linkitellä ilman lupaa.. Ite oon kanssa vähän mielikuvitukseton noitten kanssa, joten vinkit kelpais tännekin päin :)

Tosi kauniita, ja ihan erilaisia kuin mitä mä olen tehnyt :) Mä teen paljon vaijerikoruja.. mut pitäis alkaa taas tekemään enemmän juttuja korupiikkien kanssa. :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24401016:
Ihanaa, puisia. Mä tykkään just sellasista. Itsekin veistelen mielellään.
Mustakin olis ihanaa veistellä mut jotenkin.. en oikein osaa enkä uskalla aloittaa :D Mulla on tuolla kyllä sitä kookkospähkinää kun olen ajatellut sun esimerkin innoittamana tehdä siitä riipuksen. :D
 
Laita ihmeessä :) Hitsi, kun taas alkais kuumottaan ottaa noita korukamoja tuolta esille, kun viimeaikoina ei oo pahemmin kerenny väkerteleen. Noi mun apupojat 2v ja 6kk, ei oikeen sovi yhteen korutarvikkeitten kanssa :D
Juup. :) Mulla olikin sellainen pieni tauko tässä.. nyt on taas parin viikon ajan tullut tehtyä, kaikkein ihanin saavutus oli kello. :heart: Mut siis joo,lapsien nukuttua ne pitää tehdä. :p onneksi mun lapset alkaa olla jo sen ikäisiä, että ne antaa mun koruvehkeiden olla rauhassa vaikka ne joskus jäis levälleen.
 

Yhteistyössä