kauniit lapset, rumat mammat.

  • Viestiketjun aloittaja ihmettelijä
  • Ensimmäinen viesti
ihmettelijä
Olen pistänyt merkille sellaisen jännän jutun.. nimittäin lasten vaatetukseen ja ulkonäköön panostetaan ihan älyttömästi, mutta sitten kun katsoo vähän ylöspäin ja vilkaisee lapsen mammaa, niin HOH HOH, mikä petolinnun perse sieltä paljastuukaan! Lapsella on viimeisen päälle merkkivaatteet päällä ja merkit esillä ja viimeisimmän mallin mukaisilla kolmipyöräisillä rattailla kuljetaan. Ja sitten se rattaitten työntäjä.. Mauttomat vaatteet, ei meikkiä, hiuksia ei laitettu millään muulla tavalla kuin nopealle ponnarille. Hiukset huomattavan usein myös likaiset :p YÖK! Menekkö niiden lasten pukemiseen ja laittamiseen ja stailaamiseen niin kauan aikaa ja kaikki rahat, ettei itse ehdi pestä tukkaa ja sipaista meikkiä? Itselläni ei ole rahaa ostaa älyttömiä kasoja uusia ja hienoja merkkivaatteita, mutta minusta ne eivät tee ihmisestä automaattisesti tyylikästä ja hyvännäköistä. Olen tyytyväinen ettei minulla roiku rumaa elintaso röllykkää vatsan paikalla, ja että omaan edes jonkinlaisen tyylitajun ja osaan pukeutua nätisti ja luonnollisesti myös halvemmalla. Jännää, että jos lapsen ulkoiseen olemukseen tuhlataan älyttömiä summia, niin ei itsellä ei ole varaa mennä kampaajalle ja liittyä painonvartijoihin. Vai eikö vaan kertakaikkiaan kiinnosta?!?

Yleistäähän ei tietty saa...

:D
 
Eikun katsos se lapsi on sellainen harrastus, johon panostetaan ja laitetaan rahaa ja sitten sitä on ihana esitellä muille ja päteä. Silleen se menee. JA ainahan sitä harrastuksiin on mennyt kaikki perheen rahat, eikös se ole tasapuolista että vaimokin saa harrastaa eikä vaan mies ;)
 
k
hyvin puetut lapset saa usein kadehdintaa. saati jos mammakin pukeutuu vielä niin kyllä sitten katsellaan silmät vistoon ;)

On ihanaa olla kaunis äiti upeille lapsille, kun ei oo köyhä eikä kipee
 
Alkuperäinen kirjoittaja aloittaja:
Alkuperäinen kirjoittaja Magenta:
Ootko sä nähnyt meidät puistossa?!? :eek:

:D
HYVINKIN MAHDOLLISTA, JOS TUNNISTIT ITTES KUVAUKSESTA :D :D :D

Yksi kerta riittää vastaukseksi :eek:

Juu, kyllä meidät on nyt nähty. Minä kuin harmaa hiirulainen ja haisen pesemättömälle päälle jo kauas mutta lapsi kuin enkeli kauniissa vaatteissa ja vielä merkki sellaisissa...

No ehkä ei, taidetaan olla yhtä mudassa lapsen kanssa molemmat kun tuolla rymytään!

Ja sitäpaitsi, kyllä minä olen nähnyt huoliteltuja äitejä ja yhtä huoliteltuja lapsia.
Ja myös niitä että lapsella on likaiset ja rikkinäiset vaatteet mutta äiti kulkee korkkareissa. Eli meitä on moneen junaan joten ota lungisti vaan ;)
 
No mein lapset ei oo sentään mallinukkeja vaikka kylläkin ehjoon ja puhtoisiin vaatteisiin heidät puen... ja vielä mielestäni sievästikin. Ja vaunuissakin on kyllä se 4 rengasta... Miulla itsellä liki aina hiukset ponnarilla, mutta kylläkin pestynä.
Mutta miks miun pitäs sutia maalia naamaani jos aion poistua tontiltani? En mie jaksa kantaa huolta siitä, näytänkö mie jonkun mielestä petolinnun peräpäältä... Mielenkiintoista muuten, en ole ikuna noita lintujen periä silleen tutkaillutkaan jotta voisin ihan verrata ;) :ashamed:
 
kummajainen
ootkos huomannu myös sen, että huoliteltujen ja itseensä satsaavien lapset kulkevat ryysyissä ja paskasina, itsekkäitä äitejä ei tenavat ja niiden ulkonäkö kiinnosta
 
No mutta eiks parempi niin päin eikä niin, että äiti viimosen päälle ja lapsi risoissa ja likaisissa rytkyissä? :) Meillä tasapuolisuuden vuoksi ollaan molemmat usein seinästä revästyn näköisiä! :LOL: No ei ehkä ihan mutta aika kaukana huolitellusta ja värien suhteen taitavasti sommitellusta, valitettavasti.
 
aloittaja
Anteeksi, vaan kun tuli nuin hirmu monta kertaa tuo äskeinen.

Eli enpäs puhunutkaan nyt teistä (?) kauniista mammoista, vaan niistä jotka ei huolehdi itsestään ja ulkonäöstään. Toki kauniita ja freesejäkin mammoja löytyy (minä mukaanluettuna :D) hah hah. En kai väittänyt ettei löytyisi?
Jep, ja minä voin kyllä viettää kesäni lungisti vaikka jotkut mammat kulkevatkin pää paskaisena pikku-enkeleittensä kanssa :) Totesimpa vaan, että josko yhteen kampaajakertaan pistäisivät muutaman euron joskus itsekkin, kun ei tarvi rahassa säästellä kerta ;D
 
aloittaja
Mutta siis kukin tyylillään. Minun puolestani ei tarvitse huolta kantaa vaikka näyttäisi petolinnun perseeltä. Itse vain en kokisi oloani hyväksi ja varmaksi jos lähtisin ihmisten ilmoille paskaisilla hiuksilla + kulahtaneilla verkkareilla (Hiekkalaatikko + lenkkeily erikseen). Mutta kaupungille esim. ostoksille.
 
Mä olen monta kertaa tällä palstalla ihmetellyt näitä samantyylisiä avauksia. Mulla on aamuisin aika kiire saada lapset pihalle, jotta keritään olla n. 2h ulkona ennenkuin hirmu nälkä ja väsy yllättää. Mulla itsellä ei ole kauheasti aikaa meikkailla ja hiuksia laittaa. Ihan variksen pelättimenä en kuitenkaan kulje. Vaatetuksena mulla on yleensä ne verkkarit ja lenkkarit. Tapailen äitejä puistoissa ja pihoilla ja heillä on samanlainen varustus. Keneen mun pitäisi tehdä vaikutus?

Myöhemmin päivällä mulla on sitten aikaa laittaa itseäni ja vaihtaa vaatteitakin. Jos lähden jonnekin (vaikka sitten kauppaan) niin mulla on aina meikkiä, hiukset laitettu ja muuta päällä kuin verkkarit. Olen huomannut, että en ole mikään valioyksilö tässä, vaan ne puistossa tapaamani mammat toimivat samoin.
 
aloittaja
Alkuperäinen kirjoittaja Meri-Kaisla:
Mä olen monta kertaa tällä palstalla ihmetellyt näitä samantyylisiä avauksia. Mulla on aamuisin aika kiire saada lapset pihalle, jotta keritään olla n. 2h ulkona ennenkuin hirmu nälkä ja väsy yllättää. Mulla itsellä ei ole kauheasti aikaa meikkailla ja hiuksia laittaa. Ihan variksen pelättimenä en kuitenkaan kulje. Vaatetuksena mulla on yleensä ne verkkarit ja lenkkarit. Tapailen äitejä puistoissa ja pihoilla ja heillä on samanlainen varustus. Keneen mun pitäisi tehdä vaikutus?

Myöhemmin päivällä mulla on sitten aikaa laittaa itseäni ja vaihtaa vaatteitakin. Jos lähden jonnekin (vaikka sitten kauppaan) niin mulla on aina meikkiä, hiukset laitettu ja muuta päällä kuin verkkarit. Olen huomannut, että en ole mikään valioyksilö tässä, vaan ne puistossa tapaamani mammat toimivat samoin.
Eli ilmaisin itseäni vähän epäselvästi. En minäkään hiekkalaatikolla odota näkeväni ketään sen kummemmin laittautuneena, mutta nimenomaan kaupungilla ostoksilla ja jopa ravintoloissa näkee näitä siivottomia tyyppejä..
 
aloittaja
Alkuperäinen kirjoittaja juuei:
:wave: Ihan on joko keenien tai yläkerran ukon vika, että en missikisoissa oo pärjänny. Lapset on kumminkin tosi suloisia.
Mutta riiviöitä. Ensin ne pyyhkii kätensä ja naamansa mun vaatteisiin, mahdollisesti saan maidot päälleni aamupalalla. siten on vaan otettava kaapista mitä on, koska suurin osa vaateista on aina pyykkinarulla.
Mun hiusten pesu kestää 8 min mutta kuivuminen 4 tuntia, ei me päästäis täältä ikinä mihinkään jos pesaisen niitä joka aamu.
Sitte: Saako lapset laittaa kymmenen sentin ketjulla seinään siksi aikaa kun mamma meikkaa? Noita riiviöitä pitää vahtia herkeämättä ja se todella tarkoittaa HERKEÄMÄTTÄ. Ei kiinnosta huulipuna niin paljon, että jättäisin ne vahtimatta...

Ja illat mun pitäis istua painonvartijoissa sen sijaan, että leikin lasteni kanssa tai teen kotityöt? ööö... leikin mieluummin.

Kohta katsos niitä ei enää mun seura kiinnosta, voin sitten iltojeni iloksi vaikka nyppiä kulmakarvoja.
Kyllähän ne lapset aina suloisia on.

Painonvartijoissa ei tarvi iltoja istua. Riittää kun hankkii pistetaulukot ja tarkkailee mitä syö. Ja jos ei rahasta oo puutetta nii kampaaja kyllä nyppii kätsysti rehottavat kulmakarvatkin.

Itselläni menee meikkaamiseen n.3 min joka aamu, ja sen kyllä repäsee ihan miltä riiviöiltä vaan...

 
en meikkaa. olen kaunis ilmankin :D
jos se on yksi siiteyden kuva..
joskus hiukset on likaisena ponnarilla,voin lähteä kauppaan niikin ,kuin että rupeisin kiirrellä niitä pesee,pesen sitten illalla.
ei kyllä lapsetkaa oo missään merkki vaatteissa,normaaleissa. yritän kattoa ettei ruokalistaa olis paidaassa,mutta jotain hiekkaa ja tomua voi olla ulkoa pyörimisestä
 
No joo, kirjoitin tyhmästi.

Mutta jos sovitaan, että mä käyn kaupungilla kaksi kertaa vuodessa, joulun alla ja juhannuksen jälkeen, silloinkin varmasti ilman lapsia, että saan jotain ostettuakin, niin saanko olla rauhassa ruma? Siihen mulla se suklaakin menee, kun en saa ikinä olla minuuttiakaan rauhassa ja heemo menee. Suklaa suussa en huuda kenellekään.

En muuten nuorempanakaan ollut erityisen sievä enkä söpö, saati kaunis. Olen silti naimisiin päässy...
 
Mut jos on ruma ja tukka talkilla eikä työntel vaunui?
Voik siis silti olla ruma?
Kon mullei ol ketään ketä mää työntelisin, eikä mua silti ilkiä päivänvaloskattel...ainakaan kauaa...ainakaan mielellään kauaa... :|
 
neito83
Alkuperäinen kirjoittaja ihmettelijä:
Olen pistänyt merkille sellaisen jännän jutun.. nimittäin lasten vaatetukseen ja ulkonäköön panostetaan ihan älyttömästi, mutta sitten kun katsoo vähän ylöspäin ja vilkaisee lapsen mammaa, niin HOH HOH, mikä petolinnun perse sieltä paljastuukaan! Lapsella on viimeisen päälle merkkivaatteet päällä ja merkit esillä ja viimeisimmän mallin mukaisilla kolmipyöräisillä rattailla kuljetaan. Ja sitten se rattaitten työntäjä.. Mauttomat vaatteet, ei meikkiä, hiuksia ei laitettu millään muulla tavalla kuin nopealle ponnarille. Hiukset huomattavan usein myös likaiset :p YÖK! Menekkö niiden lasten pukemiseen ja laittamiseen ja stailaamiseen niin kauan aikaa ja kaikki rahat, ettei itse ehdi pestä tukkaa ja sipaista meikkiä? Itselläni ei ole rahaa ostaa älyttömiä kasoja uusia ja hienoja merkkivaatteita, mutta minusta ne eivät tee ihmisestä automaattisesti tyylikästä ja hyvännäköistä. Olen tyytyväinen ettei minulla roiku rumaa elintaso röllykkää vatsan paikalla, ja että omaan edes jonkinlaisen tyylitajun ja osaan pukeutua nätisti ja luonnollisesti myös halvemmalla. Jännää, että jos lapsen ulkoiseen olemukseen tuhlataan älyttömiä summia, niin ei itsellä ei ole varaa mennä kampaajalle ja liittyä painonvartijoihin. Vai eikö vaan kertakaikkiaan kiinnosta?!?

Yleistäähän ei tietty saa...

:D
heh..oon nyt aatellu et mitähän ihmiset aattelee kun tyttö on puettu viimesenpäälle pikkusöpöliiniks ja käyttää ihanaa pinkkiä käsilaukkuakin mutta minä viimeiselläni raskaana lyllerrän perässä turvonnein jaloin...jalat pursuaa sandaaleista pihalle kun on niin nestettä kertynyt...huh huh. joskus meinaan oikein jäädä sisälle kun näytän enemän norsulta kun hemaisevalta itseltäni...mutta tosin kyllä meikkaan ja laitan hiukset,vaatteetkin on normaalit eikä mikkään likaiset ja kuluneet verkkarit. mutta silti ahdistaa kun painoa on tullu 20kiloo lisää. mutta oon kyllä tähän asiaan kiinnittäny huomioo,kaikki vain ei pidä omaa ulkonäköönsä tärkeänä. joskus toivon etten olisi niin kriittinen itsestäni.
 

Yhteistyössä