er
Ja tämä myös on ihanaAlkuperäinen kirjoittaja jee:peesiAlkuperäinen kirjoittaja Paras :Onneni on olla Herraa lähellä.. jne.
Ja tämä myös on ihanaAlkuperäinen kirjoittaja jee:peesiAlkuperäinen kirjoittaja Paras :Onneni on olla Herraa lähellä.. jne.
eri lauluAlkuperäinen kirjoittaja mummu:http://evl.fi/Virsikirja.nsf/0/c38757a46d8dfec6c2256db0002f599f?OpenDocumentAlkuperäinen kirjoittaja BKM:On siihen sävelkin olemassa. Itse en ole laulanut, mutta tiedän että on. =)Alkuperäinen kirjoittaja Äiti:Jos tuo on laulu, niin enpä ole koskaan laulanut.. rukoillut olen.. levolle laske luojani, armias ole suojani jne..Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Se on laulu mun tietääkseni.Alkuperäinen kirjoittaja veisaaja:Minun suosikkini on Levolle lasken Luojani
Vai onko se virsi vai laulu? :ashamed:
Juu on virsi mut se alkaa vaan vähän eri sanoilla.
ystävä sa lapsienAlkuperäinen kirjoittaja sommarcat:Onneni on olla herraa lähellä sekä se laulu/virsi..missä lauletaan suojaa äitiä ja isää, heille elinpäivää lisää...Mikä se oli?
Alkuperäinen kirjoittaja mummu:http://evl.fi/Virsikirja.nsf/0/c38757a46d8dfec6c2256db0002f599f?OpenDocumentAlkuperäinen kirjoittaja BKM:On siihen sävelkin olemassa. Itse en ole laulanut, mutta tiedän että on. =)Alkuperäinen kirjoittaja Äiti:Jos tuo on laulu, niin enpä ole koskaan laulanut.. rukoillut olen.. levolle laske luojani, armias ole suojani jne..Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Se on laulu mun tietääkseni.Alkuperäinen kirjoittaja veisaaja:Minun suosikkini on Levolle lasken Luojani
Vai onko se virsi vai laulu? :ashamed:
Juu on virsi mut se alkaa vaan vähän eri sanoilla.
Mut mikä sit on, ja mikä ei. Nykyään on monet sellaisista lauluista virsikirjassa, joita hoilattiin leireillä. Ne oli vaan lauluja, nykyään virsiä. Mikä sen sit erottaa. Tärkeintä kai on, että on laulu, joka koskettaa.Alkuperäinen kirjoittaja ieras:Maan korvessa ei oo virsi...Alkuperäinen kirjoittaja Gekkolisko:Kirkossa
Maan korvessa kulkevi lapsosen tien
No mua koskettaa Veikko Lavin "jokainen ihminen on laulun arvoinen" ja se ei takuulla oo virsi.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mut mikä sit on, ja mikä ei. Nykyään on monet sellaisista lauluista virsikirjassa, joita hoilattiin leireillä. Ne oli vaan lauluja, nykyään virsiä. Mikä sen sit erottaa. Tärkeintä kai on, että on laulu, joka koskettaa.Alkuperäinen kirjoittaja ieras:Maan korvessa ei oo virsi...Alkuperäinen kirjoittaja Gekkolisko:Kirkossa
No sovitaan, että se on sitten se.Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:No mua koskettaa Veikko Lavin "jokainen ihminen on laulun arvoinen" ja se ei takuulla oo virsi.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mut mikä sit on, ja mikä ei. Nykyään on monet sellaisista lauluista virsikirjassa, joita hoilattiin leireillä. Ne oli vaan lauluja, nykyään virsiä. Mikä sen sit erottaa. Tärkeintä kai on, että on laulu, joka koskettaa.Alkuperäinen kirjoittaja ieras:Maan korvessa ei oo virsi...Alkuperäinen kirjoittaja Gekkolisko:Kirkossa
Toden totta!! Ei voi kuitenkin olla samaa mieltä. Kyseessä on virsi Sinuhun turvaan Jumala.Alkuperäinen kirjoittaja Babylonin Riippuva Puutarha:Talvela kun kajautti "Paavon virren" niin se oli komeaa kuunneltavaa.
Niin on, sitä kutsutaan Paavon virreksi koska on Viimeiset kiusaukset -oopperasta tunnettu.Alkuperäinen kirjoittaja Minttu:Toden totta!! Ei voi kuitenkin olla samaa mieltä. Kyseessä on virsi Sinuhun turvaan Jumala.Alkuperäinen kirjoittaja Babylonin Riippuva Puutarha:Talvela kun kajautti "Paavon virren" niin se oli komeaa kuunneltavaa.
Tämähän se tästä vielä puuttui...Alkuperäinen kirjoittaja R A N E keravan kolli:VANHAN VIRSIKIRJAN VIRSI 440, jo vääryys vallan saapi.
Alkuperäinen kirjoittaja Anna:Tämähän se tästä vielä puuttui...Alkuperäinen kirjoittaja R A N E keravan kolli:VANHAN VIRSIKIRJAN VIRSI 440, jo vääryys vallan saapi.
Sekä että..Alkuperäinen kirjoittaja R A N E keravan kolli:Alkuperäinen kirjoittaja Anna:Tämähän se tästä vielä puuttui...Alkuperäinen kirjoittaja R A N E keravan kolli:VANHAN VIRSIKIRJAN VIRSI 440, jo vääryys vallan saapi.
Niin virsi vai minä? Tuo on mun lemppari virsi ja olen tehnyt lähipiirille selväksi, että se on veisattava haudallani jos kuolen
Tiesinkin, että sinä sen tiedät. "Mainostin" vaan muullekin lukijakunnalle, mikä virsi on kyseessäAlkuperäinen kirjoittaja Babylonin Riippuva Puutarha:Niin on, sitä kutsutaan Paavon virreksi koska on Viimeiset kiusaukset -oopperasta tunnettu.Alkuperäinen kirjoittaja Minttu:Toden totta!! Ei voi kuitenkin olla samaa mieltä. Kyseessä on virsi Sinuhun turvaan Jumala.Alkuperäinen kirjoittaja Babylonin Riippuva Puutarha:Talvela kun kajautti "Paavon virren" niin se oli komeaa kuunneltavaa.