Hmm... Eikös tuo ole rukous?? :|Alkuperäinen kirjoittaja veisaaja:Minun suosikkini on Levolle lasken Luojani
Vai onko se virsi vai laulu? :ashamed:
Se on laulu mun tietääkseni. Mulla yksi lempivirsistä on Soi kunniaksi Luojan.Alkuperäinen kirjoittaja veisaaja:Minun suosikkini on Levolle lasken Luojani
Jos tuo on laulu, niin enpä ole koskaan laulanut.. rukoillut olen.. levolle laske luojani, armias ole suojani jne..Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Se on laulu mun tietääkseni.Alkuperäinen kirjoittaja veisaaja:Minun suosikkini on Levolle lasken Luojani
Maan korvessa ei oo virsi...Alkuperäinen kirjoittaja Gekkolisko:Kirkossa
Maan korvessa kulkevi lapsosen tien
on siihen joku tainnut sävelenkin tehdäAlkuperäinen kirjoittaja Äiti:Jos tuo on laulu, niin enpä ole koskaan laulanut.. rukoillut olen.. levolle laske luojani, armias ole suojani jne..Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Se on laulu mun tietääkseni.Alkuperäinen kirjoittaja veisaaja:Minun suosikkini on Levolle lasken Luojani
Niin miunkinAlkuperäinen kirjoittaja BKM:Se on laulu mun tietääkseni. Mulla yksi lempivirsistä on Soi kunniaksi Luojan.Alkuperäinen kirjoittaja veisaaja:Minun suosikkini on Levolle lasken Luojani
On siihen sävelkin olemassa. Itse en ole laulanut, mutta tiedän että on. =)Alkuperäinen kirjoittaja Äiti:Jos tuo on laulu, niin enpä ole koskaan laulanut.. rukoillut olen.. levolle laske luojani, armias ole suojani jne..Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Se on laulu mun tietääkseni.Alkuperäinen kirjoittaja veisaaja:Minun suosikkini on Levolle lasken Luojani
Eikä kyllä Kirkossakaan. Hengellistä musiikkia ehkä kuitenkin... Kauniita lauluja molemmat.Alkuperäinen kirjoittaja ieras:Maan korvessa ei oo virsi...Alkuperäinen kirjoittaja Gekkolisko:Kirkossa
peesiAlkuperäinen kirjoittaja Paras :Onneni on olla Herraa lähellä.. jne.
No mä voin hoilottaa niitä vaikka virsinä... Ihan sama mitä ovat, kauniita kuitenkin, en ole tuohon virsikirjaan niin tarkasti perehtynyt... :saint:Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Eikä kyllä Kirkossakaan. Hengellistä musiikkia ehkä kuitenkin... Kauniita lauluja molemmat.Alkuperäinen kirjoittaja ieras:Maan korvessa ei oo virsi...Alkuperäinen kirjoittaja Gekkolisko:Kirkossa
http://evl.fi/Virsikirja.nsf/0/c38757a46d8dfec6c2256db0002f599f?OpenDocumentAlkuperäinen kirjoittaja BKM:On siihen sävelkin olemassa. Itse en ole laulanut, mutta tiedän että on. =)Alkuperäinen kirjoittaja Äiti:Jos tuo on laulu, niin enpä ole koskaan laulanut.. rukoillut olen.. levolle laske luojani, armias ole suojani jne..Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Se on laulu mun tietääkseni.Alkuperäinen kirjoittaja veisaaja:Minun suosikkini on Levolle lasken Luojani
Tää on kyl kaunis. Toinen kaunis on On kaunis synnyinmaamme.Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Se on laulu mun tietääkseni. Mulla yksi lempivirsistä on Soi kunniaksi Luojan.Alkuperäinen kirjoittaja veisaaja:Minun suosikkini on Levolle lasken Luojani
Niin munkinAlkuperäinen kirjoittaja yks vaan:Niin miunkinAlkuperäinen kirjoittaja BKM:Se on laulu mun tietääkseni. Mulla yksi lempivirsistä on Soi kunniaksi Luojan.Alkuperäinen kirjoittaja veisaaja:Minun suosikkini on Levolle lasken Luojani