Kiitos, tämä riittää. Mä muistin sanat vain toisella kielellä, mutta nyt palautui mieleeni . Ihana laulu.Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:Levon hetki nyt lyö,Alkuperäinen kirjoittaja Toikka:Mitens tuo Brahmsin kehtolaulu meneekään? Olin unohtanut sen kokonaan.
.
jo joutuvi yö...
ja niin edelleen. Vai laitanko kaikki sanat?
Mä kanssa muistan ne paremmin ranskaksi.Alkuperäinen kirjoittaja Toikka:Kiitos, tämä riittää. Mä muistin sanat vain toisella kielellä, mutta nyt palautui mieleeni . Ihana laulu.
Mä pyysin niitä sanoja kyllä alunperin ja jos viitsit Pesky Pixie niin laita kaikki sanat. Mä en muista mitään muuta kun ton alun.Alkuperäinen kirjoittaja Toikka:Kiitos, tämä riittää. Mä muistin sanat vain toisella kielellä, mutta nyt palautui mieleeni . Ihana laulu.Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:Levon hetki nyt lyö,Alkuperäinen kirjoittaja Toikka:Mitens tuo Brahmsin kehtolaulu meneekään? Olin unohtanut sen kokonaan.
.
jo joutuvi yö...
Alkuperäinen kirjoittaja BitchAl:Mä pyysin niitä sanoja kyllä alunperin ja jos viitsit Pesky Pixie niin laita kaikki sanat. Mä en muista mitään muuta kun ton alun.Alkuperäinen kirjoittaja Toikka:Kiitos, tämä riittää. Mä muistin sanat vain toisella kielellä, mutta nyt palautui mieleeni . Ihana laulu.Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:Levon hetki nyt lyö,Alkuperäinen kirjoittaja Toikka:Mitens tuo Brahmsin kehtolaulu meneekään? Olin unohtanut sen kokonaan.
.
jo joutuvi yö...
Sori... joku muukin näemmä kysyi. Ja joku tossa ne ystävällisesti jo laittoikin.
Hassua että joku laittaa että kiitos tämä riittää, kun mä niitä kysyin....
Alkuperäinen kirjoittaja BitchAl:Mä pyysin niitä sanoja kyllä alunperin ja jos viitsit Pesky Pixie niin laita kaikki sanat. Mä en muista mitään muuta kun ton alun.Alkuperäinen kirjoittaja Toikka:Kiitos, tämä riittää. Mä muistin sanat vain toisella kielellä, mutta nyt palautui mieleeni . Ihana laulu.Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:Levon hetki nyt lyö,Alkuperäinen kirjoittaja Toikka:Mitens tuo Brahmsin kehtolaulu meneekään? Olin unohtanut sen kokonaan.
.
jo joutuvi yö...
Alkuperäinen kirjoittaja BitchAl:Mä pyysin niitä sanoja kyllä alunperin ja jos viitsit Pesky Pixie niin laita kaikki sanat. Mä en muista mitään muuta kun ton alun.
Joku olikin laittanut tuon ekan säkeistön, mutta laitoin myös tuon toisen, sitä harvemmin ehkä lauletaan.Alkuperäinen kirjoittaja Toikka:Sorry, huomasin sun viestin vasta kun olin Peskylle vastannut, meillä kun häneltä kysyin ja hän minulle vastasi.
Nyt joku oli jo laittanutkin ne laulun sanat, joten asia lienee klaari.
Tätä meillä hoilataan iltaisin,ihana lauluAlkuperäinen kirjoittaja itu:"Pieni tytön tylleröinen tietä pitkin kulki, saapui siihen nukkumatti, silmät pienet sulki..."
Oi tässä on ihana melodia, alkoi heti tulla sanatkin mieleen. Ihana laulu :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Arwen Undomiel:Uralin Pihlaja :heart:
Laulan mutten unilauluksi =) Yritän opettaa lasta soittamaan kitaraa, siis niin että minä vaihdan sointuja ja hän rämpyttää kieliä. Tämä on hyvä laulu siihen puuhaan.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Kauniita lauluja teillä. Laulaako kukaan Päivänsäde ja menninkäinen -laulua?
Voi ihana mulla on omat kitaraharjoitukset menossa. Toivoisin voivani soittaa ja laulaa unilaulun...mut on kyl toistaseks niin karmeeta kuunneltavaa ettei taitas tulla vauvalle uni ikinä Tulee varmaan epämusikaalinen ipana, kun on joutunut mun reenausta kuunteleen mahassa...Alkuperäinen kirjoittaja Phoebsi:Laulan mutten unilauluksi =) Yritän opettaa lasta soittamaan kitaraa, siis niin että minä vaihdan sointuja ja hän rämpyttää kieliä. Tämä on hyvä laulu siihen puuhaan.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Kauniita lauluja teillä. Laulaako kukaan Päivänsäde ja menninkäinen -laulua?
Harjoitusta vaan! =) Eikä saa olla liian tiukka itseään kohtaan kun uutta opettelee.Alkuperäinen kirjoittaja ..:Voi ihana mulla on omat kitaraharjoitukset menossa. Toivoisin voivani soittaa ja laulaa unilaulun...mut on kyl toistaseks niin karmeeta kuunneltavaa ettei taitas tulla vauvalle uni ikinä Tulee varmaan epämusikaalinen ipana, kun on joutunut mun reenausta kuunteleen mahassa...Alkuperäinen kirjoittaja Phoebsi:Laulan mutten unilauluksi =) Yritän opettaa lasta soittamaan kitaraa, siis niin että minä vaihdan sointuja ja hän rämpyttää kieliä. Tämä on hyvä laulu siihen puuhaan.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Kauniita lauluja teillä. Laulaako kukaan Päivänsäde ja menninkäinen -laulua?
Kiitti tsempistä! Meinaa vaan välillä loppua pinna, kun ei kuulosta siltä ku haluaisin....Plingplingpling...eiku..plinpligplon...eikäku...Alkuperäinen kirjoittaja Phoebsi:Harjoitusta vaan! =) Eikä saa olla liian tiukka itseään kohtaan kun uutta opettelee.Alkuperäinen kirjoittaja ..:Voi ihana mulla on omat kitaraharjoitukset menossa. Toivoisin voivani soittaa ja laulaa unilaulun...mut on kyl toistaseks niin karmeeta kuunneltavaa ettei taitas tulla vauvalle uni ikinä Tulee varmaan epämusikaalinen ipana, kun on joutunut mun reenausta kuunteleen mahassa...Alkuperäinen kirjoittaja Phoebsi:Laulan mutten unilauluksi =) Yritän opettaa lasta soittamaan kitaraa, siis niin että minä vaihdan sointuja ja hän rämpyttää kieliä. Tämä on hyvä laulu siihen puuhaan.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Kauniita lauluja teillä. Laulaako kukaan Päivänsäde ja menninkäinen -laulua?