Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:Mä en keksi yhtään :ashamed:. (Kauheimpia löytyisi pitkä lista...)
Jessi ja Johanna on siedettäviä, mutta en mä niistäkään tykkää.
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:Mä en keksi yhtään :ashamed:. (Kauheimpia löytyisi pitkä lista...)
Lues otsikko uudestaan..
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:Mä en keksi yhtään :ashamed:. (Kauheimpia löytyisi pitkä lista...)
Lues otsikko uudestaan..
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:Mä en keksi yhtään :ashamed:. (Kauheimpia löytyisi pitkä lista...)
Lues otsikko uudestaan..
Mitä nyt? Ihan luin oikein.
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:Mä en keksi yhtään :ashamed:. (Kauheimpia löytyisi pitkä lista...)
Lues otsikko uudestaan..
:attn: :attn: :attn: Kerro nyt mitä pahaa mä muka tällä kertaa tein.
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:Mä en keksi yhtään :ashamed:. (Kauheimpia löytyisi pitkä lista...)
Lues otsikko uudestaan..
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:Mä en keksi yhtään :ashamed:. (Kauheimpia löytyisi pitkä lista...)
Lues otsikko uudestaan..
Tässä etsittiin nyt kauneinta J-alkuista nimeä,sulla ei sitä ollut niin miksi vaivauduit taas nasevasti edes mitään sanomaan :attn:
Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:Mä en keksi yhtään :ashamed:. (Kauheimpia löytyisi pitkä lista...)
Lues otsikko uudestaan..
varmaan kun sanoit siedettävimmät mutta että et tykkää niistäkään. ja kun pinoon piti laittaa kauneimmat.
tai emmä tiiä, näin veikkaan![]()