Kaukovainio ja pub Holovi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
no tuli kyllä tutuksi työntekijät joo,mutta ku tämä mun nimimuisti on niiin hyvä että...jos oot siihen aikaa siellä käyny nii veikkaan kyllä että törmätty on :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
joskus tullu mieleen että pitäsköhän käyä pyörähtään siellä,mutta vielä on jääny aikomukseksi,oikohan siellä vielä samoja naamoja..

Mä olen kuullu että ne jotka olivat sillon "alaikäsiä" ja joiden vanhemmat notkuivat Holovissa ;) , ovat kasvaneet ja jatkaneet perinnettä. Ja kuulemma on mennyt melko hurjaksi se meno siellä. Eli reuhaavat siellä keskenään.
Sillon kymmenisen vuotta sitten siellä ne samat vanhat patut istu tuoppiensa ja pelikorttiensa kanssa. ;)

En suosittele koko bubia yllä pidettäväksi .. Ihmettelen miksi sillä on vielä toimintaluvat yllä vaikka koko paikka pitäisi suosiolla lopettaa ihmisten turvallisuudenvuoksi ja seudun rauhoittamisen vuoksi..
Poliisit ratsaa säänöllisesti .. Huumeet pyörii kuvioissa mukana .. Milloin tulee nyrkistä päin näköä milloin morasta. jos ihmisen ulkonäkö tai puhetyyli ei mielytä niin turpiintulee .. koko paikk apitäs lopettaa suosiolla niin ois ehkä kivempi päivällkin kulkee ostarilla ettei tarvi turvata selustaa .

Yhteistyössä