Milloinkahan se S-market tänne Talvikankaalle tulee?? Alkaa olla jääkaappi tyhjä kun jäin ootteleen!!Alkuperäinen kirjoittaja Phoenix:Hönttiksessä on tosiaan Valintalato, Talvikankaalle tulee kohta S-Market (ja kauppa-auto käy), Huonesuolla on K-Market, grilli-kioski/vietnamilainen ravintola ja pizzeria. (nii ja Ruskoon tulee Cittari)Alkuperäinen kirjoittaja KolmeKertaa:Mitä teet työksesi, noin suunnilleen? Hönttiksessä ei ole kuin Valintatalo. Oulussa poljetaan pyörällä, onnikat on niin onnettomia.
Itse olen Välivainiolla asunut monta vuotta, kerrostalossa nimenomaan. Rauhallista oli, ei ongelmia.Alkuperäinen kirjoittaja Timo:Ollaan mennossa katsomaan vuokra-asuntoa Kontiotieltä kerrostalosta. Välivainio on tietääkseni kohtuullisen rauhallista seutua, mutta mitenhän on asian laita näissä vuokra-asunnoissa? Onko kenelläkään kokemuksia? Kiitoksia näin etukäteen, jos joku osaa vastata![]()
Me asutaan Välivainiolla myös ja myös kerrostalossa, tosin ei vuokralla. Mukavaa seutua, tosin leikkipuistoja kaipaisin vähän monipuolisemmin. Hyvät yhteydet kuitenkin keskustaan ja muuallekin ja palveluitakin kohtuu lähellä. Ja rauhallista todellakin.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Itse olen Välivainiolla asunut monta vuotta, kerrostalossa nimenomaan. Rauhallista oli, ei ongelmia.Alkuperäinen kirjoittaja Timo:Ollaan mennossa katsomaan vuokra-asuntoa Kontiotieltä kerrostalosta. Välivainio on tietääkseni kohtuullisen rauhallista seutua, mutta mitenhän on asian laita näissä vuokra-asunnoissa? Onko kenelläkään kokemuksia? Kiitoksia näin etukäteen, jos joku osaa vastata![]()
![]()
Todella mummoutunut alue nykyisellään. Pyykösjärven puolella lapsiperheitä ja muuta elämää. Jos joitain taloja kannattaa välttää, Sivakan talot Menninkäisentiellä ja Maahisentiellä, mutta tuskinpa niissäkään sen kummempaa. Ainakin vielä 90-luvulla noissa taloissa oli milloin mitäkin tappelua ja häiriköintiä, taisi jokunen tappokin tapahtua. Ostarilla sinnittelee enää kioski, S-market ja baari eli jos kaipaat lähipalveluita, katso joku muu alue. Silmämääräisesti ainakin rauhallisempi alue kuin Kaketsu, vaikka molempia pidettiin 1970- ja 1980-luvuilla yhtä pahoina ongelma-alueina.Alkuperäinen kirjoittaja Aatamin Akka:Onkos ihmisillä Puolivälinkankaasta mitään mielipidettä?