KAuheee vauvakuume !

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

marabou

Aktiivinen jäsen
28.07.2005
10 502
1
36
Haluan vauvan . Ja mies vielä enempi , on halunnut jo pitkään.. Alkaa tuo meidän likka olla niin " iso " :)
Mutta kun meillä niitä vauvoja ei tosiaan tehdä . Pitäs mennä lekuriin hakemaan apuja. :( Mutta mikä parasta olen jo alkanut ajatella niitä lääkkeitä taas. Välillä ne ei mahtunut mun ajatuksiinkaan , tuntu vaan niin inhottavalta ajatukselta. Mutta nyt alkaa olla niin kova vauvakuume että pitänee varata aika :heart: :heart:
Onneksi mies on jutellut asiasta mun kanssa PALJON . =)

kuinka pitkään ootte yrittäneet vauvaa???? olkaa ajattelematta että nyt tehdään se vauva yleensä niin se sitten tulee kaverit ovat kertonneet että niin niille oli just niin tullut että kun oli päätetty se vauva tulee sit kun se haluu tulla

Alkuperäinen kirjoittaja uneilmasäleikkö:
kuinka pitkään ootte yrittäneet vauvaa???? olkaa ajattelematta että nyt tehdään se vauva yleensä niin se sitten tulee kaverit ovat kertonneet että niin niille oli just niin tullut että kun oli päätetty se vauva tulee sit kun se haluu tulla
No ei se noin ole kaikilla..itse en ajattele koko vauva-asiaa, mutta eipä vauvaa vaan kuulu.

Alkuperäinen kirjoittaja uneilmasäleikkö:

Juu, muuten ihan hyvä idea mutta ei .. on muita ongelmia. Että ei se vaikka oon tässä ollut jo vuoden kohta kaksi ajattelematta asiaa. TArvitaan kuitenkin hormoonit lisäksi.

Meillä tehtiin esikoista 8kk, kuopusta 9kk. Kuopusta kun ei kuulunut, aloin mittaamaan aamulämpöjä ja terkka ehdotti hormonipiikkejä (tai mitä lie), mutta istten yhtäkkiä plussasin. Tämä kolmas taas tuli niin nopeaan, etten moneen päivään voinut ymmärtää, että plussa oli tikussa.
Onnea yritykseen! :flower:

Meillä sama ongelma, että lasta ei ilman apukeinoja kuulu. Kohta kaksi vuotta ilman ehkäisyä eikä mitään kuulu.. Kysyisin sinulta, että mitä kautta lähdit hoitoa hakemaan? Ja mitä nuo hormoonit ovat mitä saat? Itse olen yli 30v. ja siten en enää pääse "kunnalliseen hoitoon" vaan yksityiselle pitäisi mennä. Tiedätko sinä tai joku muu mitä sellainen maksaa yksityisellä? Riippuu tietenkin mikä on vikana, mutta.. Kaksi lasta meillä ennestään.

Alkuperäinen kirjoittaja Fazer:
Meillä sama ongelma, että lasta ei ilman apukeinoja kuulu. Kohta kaksi vuotta ilman ehkäisyä eikä mitään kuulu.. Kysyisin sinulta, että mitä kautta lähdit hoitoa hakemaan? Ja mitä nuo hormoonit ovat mitä saat? Itse olen yli 30v. ja siten en enää pääse "kunnalliseen hoitoon" vaan yksityiselle pitäisi mennä. Tiedätko sinä tai joku muu mitä sellainen maksaa yksityisellä? Riippuu tietenkin mikä on vikana, mutta.. Kaksi lasta meillä ennestään.

yksityisellä olen käynyt, ja oisko se gyne maksanut jonkun reilun 100 e + tietty lääkkeet, Mutta ne ei kamalan kalliita.

Samoin täällä. Yks clomilapsi on :heart:
Juu, ei täälläkään vauvaa saada niin et yrittää olla ajattelematta vauvajuttuja. Näihin munasarjoihin, kun ei ajattelut ja maanittelut auta. :/

Alkuperäinen kirjoittaja Vilinäiti:
Samoin täällä. Yks clomilapsi on :heart:
Juu, ei täälläkään vauvaa saada niin et yrittää olla ajattelematta vauvajuttuja. Näihin munasarjoihin, kun ei ajattelut ja maanittelut auta. :/

sama täällä, munasarjoissa " vikaa " . Muuttuneet menkatkin tytön jälkeen . Ei näy menkkojakaan kovin usein . :/

Alkuperäinen kirjoittaja marabou:

yksityisellä olen käynyt, ja oisko se gyne maksanut jonkun reilun 100 e + tietty lääkkeet, Mutta ne ei kamalan kalliita.

Kiitos vastauksesta. Ei tuo kuulosta kalliilta. Pitääpä ukko-kullan kans keskustella ja ottaa asioista selvää. =)

Alkuperäinen kirjoittaja marabou:

Kiitos vastauksesta. Ei tuo kuulosta kalliilta. Pitääpä ukko-kullan kans keskustella ja ottaa asioista selvää. =)
Ei ole joo mitenkään kallista . :)

Yhteistyössä