Voihan vauvakuume!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja LisaMarie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

LisaMarie

Aktiivinen jäsen
06.04.2005
21 832
7
38
Kevät ja kaikki, niin alkaa kuulkaa vauvakuume iskeä tätiin!
No, streilisaatio on tehty reilu pari vuotta sitten, joten ihan tuosta vaan homma ei hoidu, mutta kun mä luulen, että saisin miehenkin suostumaan ajatukseen ja perusteet sterilsaation purulle olis niin...
Mutta kun mun oma kanta on aina ollu, että yhteiskunnan ei pidä maksa streilisaation purkuja, ihmisen pitä osata miettiä sen verran, että on varma asiasta. Sitäpaitsi toisaalta...Onhan tässäkin puolensa, kun lapset on jo isoja ja päästäis menemään kahdestaan isommitta ongelmitta...
Mutta ku ne vauvan vaattetkin on niin söpöjä :heart:

just...voi kun vauvan vaatteet on söpöjä ja sillä perusteella sit jo tehty sterilisaatio pitäis purkaa...tosi järkevälle kuulostaa tekstisi koittaisit päättää mitä haluat

Toi on pahinkuume mitä voi olla tai toinen on koirakuume :D mut mieti syitä miks teitte sen streilisaation ja älä anna kuumeelle yliotetta... mitä perusteita teillä olis purulle jos saa udella?

Alkuperäinen kirjoittaja nellustiina:
mitä perusteita teillä olis purulle jos saa udella?

Perusteelliusesti muuttunu elämäntilanne.
Alkoholisti mies on raitistunu 2,5 vuotta sitten...elikkäs se sterilisaatio onkin sit tehty 3 vuotta sitten. Ja nyt vois sitten niinku kokea sellaisen normaalin vauva-ajan.
Kaipa mä vaan toivon, että jos se vaikka pettäis, kun eihän nekään tavattomia tapauksia ole :D

Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Njoop :whistle: meinasin yksi päivä kirjoittaa melkein samaa, mutta sitten heräsin. :xmas:

Mä herään hetkittäin...Nyt se alkaa taas iskeä.
Ja pahinta on että toi ukko perhana siitä ensin puhui, että hänen mielenä lasten hankinnasta on kyllä muuttunu...Tosi se ajattelee sit heti perään järjellä; nyt kun nuo on joisoja, voidaan mennä ja tulla vapaasti...

Yhteistyössä