kauhee tilanne :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
oon älyttömän ihastunut varattuun... :( Itsekkin olen varattu. Tavattu ollaan muutaman kerran, harrastettu seksiä yms.. Ihan hirveetä, ei varmaankaan pitäis enää tavata, mutta miten pystyn sanoon etten voi tavata kun oikeasti haluisin sitä enemmän kuin muuta...

Niinhän sitä sanotaan ettei se vaihtamalla parane! Jokaisella on omat ärsyttävät puolensa vaikka aluksi sitä katselee aina vähän vaaleanpunaisilla laseilla. Se sanonta, että poissa silmistä, poissa mielestä toimii varmasti myös ajan kanssa. Sitä hyvää mikä sinulla on jo valmiiksi ei kannata mennä kenenkään toisen kanssa rikkomaan, kun ilmeisesti sinulla myös on joitakin haluja jatkaa nykyisen miehesi kanssa. Joku päätös suuntaan tai toiseen kannattaa kyllä tehdä ihan niiden petettyjen osapuolten parhaaksi. Ei ole reilua petetyille jos toinen ei ole täysillä mukana. Jokainen voi ajatella tämän omalle kohdalleen. Jokainen ansaitsee täysillä suhteeseen omistautuneen osapuolen. Surullista, että ihmiset pettävät ja toivottavasti saat elämäsi pian järjestykseen.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
just juu, toosi kauheeta ja vain sinun ja toisen pettäjän puoliskoille! Toivottavasti kärsit itse jossakin vaiheessa petetyksi tulemisen tunteen!

Kyllä se perheensäkin pettäjä voi kärsiä ja paljon. Jopa niin paljon, että sinuksi asian kanssa pääsee vain sairaalan kautta. Ja ap:lle: kanna vastuusi ja lopeta jompi kumpi suhteista.

Alkuperäinen kirjoittaja she:
just juu, toosi kauheeta ja vain sinun ja toisen pettäjän puoliskoille! Toivottavasti kärsit itse jossakin vaiheessa petetyksi tulemisen tunteen!

Kyllä se perheensäkin pettäjä voi kärsiä ja paljon. Jopa niin paljon, että sinuksi asian kanssa pääsee vain sairaalan kautta. Ja ap:lle: kanna vastuusi ja lopeta jompi kumpi suhteista.

PEESAAN!
ninimerkillä: kokemusta

Tuo touhu ei voi loppua hyvin. Oletko naimisissa vai vain seurustelusuhteessa? Jos naimisissa, niin ota jo itseäsi niskasta kiinni ja tee päätös. Jos seukkaat, niin tsemppiä vaan sille tielle minkä valitset...

Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:
Alkuperäinen kirjoittaja Puupään Justiina:
Niinhän sitä sanotaan ettei se vaihtamalla parane!

Joskus se paranee, valitettavasti. Ottamatta juuri tähän ap:n tilanteeseen kantaa. On tilanteita, että oman itsensä takia on lähdettävä kävelemään.

Siinä mielessä olen kyllä samaa mieltä jos toinen käyttää henkistä tai fyysistä väkivaltaa tai pettää. Jos on kaksi normaalissa parisuhteessa olevaa aikuista niin asiat tulisi kyetä puhumaan siinä vaiheessa kun ei ole johonkin tyytyväinen. meitä vain on niin erilaisia eikä kaikesta ole aina helppo puhua, mutta jos ei edes yritetä :(

Alkuperäinen kirjoittaja she:
Kyllä se perheensäkin pettäjä voi kärsiä ja paljon. Jopa niin paljon, että sinuksi asian kanssa pääsee vain sairaalan kautta.
Oma vika.

Vaikka olisikin, niin vakava juttu ja virheitä -joskin vain erilaisia- tekee jokainen. Oma vika on niin moni muukin asia.

Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:
Alkuperäinen kirjoittaja Puupään Justiina:
Niinhän sitä sanotaan ettei se vaihtamalla parane!

Joskus se paranee, valitettavasti. Ottamatta juuri tähän ap:n tilanteeseen kantaa. On tilanteita, että oman itsensä takia on lähdettävä kävelemään.

Samaa mieltä. Minusta yksi hölmöimmistä sanonnoista on se, että ei se vaihtamalla parane. Toki elämä voi mennä vielä hassummaksi, mutta samanlaista se ei ole.

Mä oon sinkku itte , mun ihastus on suhteessa aggressiivisen ja väkivaltaisen ihmisen kanssa. ihastus ei uskalla lähteä suhteesta , koska pelkää -
ja mä olen ihan satavarma siitä , että me oltais onnellisempia yhdessä ja kumppani paranis , jos tää mun ihastus olis mun kanssani yhdessä.

Jos suhde on hyvä , ei siihen pääse kukaan väliin.

Alkuperäinen kirjoittaja x:
Mä oon sinkku itte , mun ihastus on suhteessa aggressiivisen ja väkivaltaisen ihmisen kanssa. ihastus ei uskalla lähteä suhteesta , koska pelkää -
ja mä olen ihan satavarma siitä , että me oltais onnellisempia yhdessä ja kumppani paranis , jos tää mun ihastus olis mun kanssani yhdessä.

Sullehan on selkeesti jauhettu paskaa.

Ei kukaan ole suhteessa VAIN ton takia, että pelkää.

Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
Alkuperäinen kirjoittaja x:

Sullehan on selkeesti jauhettu paskaa.

Ei kukaan ole suhteessa VAIN ton takia, että pelkää.

Mitä sä hourit!!Väkivaltasesta suhteesta ei ole helppo lähteä!!

Yhteistyössä