Miten pian voi oikeasti tietää rakastavansa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rakkautta?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

rakkautta?

Vieras
Ollaan tutustuttu yhteisen harrastuksen tiimoilta, sen merkeissä silloin tällöin nähty jo pidemmän aikaa.Vaihdettiin numeroita pari kuukautta sitten.Sen jälkeen oltu yhteydessä puhelimella lähes päivittäin,tavattu lähes viikottain, seksiäkin harrastettu muutaman kerran.
Muutama päivä sitten tunnusti rakastavansa minua...itse en ole omista tunteistani niin varma, välitän kyllä hänestä kovasti ja ihastunut häneen olen...
Voiko näin lyhyessä ajassa oikeasti tietää rakastavansa?

Mulle rakkaus on jotain syvempää, mutta se ei tarkoita sitä ettei sinun kumppanisi aidosti tunne rakastavansa sinua. Ehkä se on hänelle rakkautta, ja eikös se ole tässä tärkeintä?

Vaikea sanoa, itse en pystyisi rakastamaan ketään noin nopeasti, mutta ehkä joku toinen pystyy?

Itse tiesin kummallakin kerralla kun olen rakastunut jo kolmen kuukauden tapailun jälkeen. Ja kerroinkin tunteistani. Itse ihastunkin niin harvoin, että tunnistan kyllä milloin olen todella rakastunut. Toki rakkaus on näissä kummassakin suhteessa myöhemmin syventynyt ja muuttunut.

ei mitään rakkautta ole. me kaikki ollaan täällä ihan yksin, eikä ole ketään ihmistä joka aidosti välittäisi. se elämän suurin rakkaus lyö, vähintään kerran vuodessa, aina ennen kuin vuosi ehtii vaihtua. mä olen niin onneton, pakenin ikkunasta ja otin auton. istun täällä huoltoaseman parkkipaikalla ja mulla on kylmä, oon yksinäinen ja ei oo tulevaisuutta. vaikka varastin rahaakin, en osaa mennä mihinkään.

Yhteistyössä