O
oikea ammattivalittaja
Vieras
ei kai teillä ole lapsia? tai jos on niin ettehän nosta lapsilisää?
Kyllä on yksi lapsi ja nostaahan miljönääritkin lapsilisää jos heillä on lapsia ei paina omaatuntoa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
ei kai teillä ole lapsia? tai jos on niin ettehän nosta lapsilisää?
No kyllä työmarkkinatuella pärjää kun osaa säästeliäästi elää. Ja kyllä kotihoidontuenkin saisi poistaa ei ole kovin hyvä lapselle että on 3v asti kotona,ihan hyvin jo vähän yli 1v pärjää hoidossa.Ja ajattelen ihan itse mies ei määrää mitä saan ajatella ja mitä en.
Kyllä on yksi lapsi ja nostaahan miljönääritkin lapsilisää jos heillä on lapsia ei paina omaatuntoa.
Alkuperäinen kirjoittaja röppö;25519059:Entäpä jos ei ole oikeutettu työmarkkinatukeen?
Ja tosta asiasta mä olen erimieltä..
Mun mielestä 1 vuotiaan paikka ei ole päiväkodissa ja sen on parempi kotona.
En tuomitse niitä ihmisiä,jotka lapsensa vievät siinä iässä hoitoon,mutta itse en vie hoitoon lasta joka ei osaa puhua,osaa käydä potalla..
Kiireisten hoitajien hoidettavaksi..kuset housussa kulkemaan..
Kuten itse en myöskään veisi lapsiani hoitoon jos olen itse kotona..
Tehköön muut niin jos se heistä on paras ratkaisu..
Mä osaan järjestää virikkeitä itsekkin omille lapsilleni.
Ja aika usein olet tehnyt täällä selväksi,että teillä ei tehdä niin tai näin,koska miehes on sitä mieltä..
Juu nhan se hyvä,et mies hyötyy ees päätäntä vallallaan siitä et painaa niska limassa töitä jotta sä voit olla kotona.![]()
ammattivalittaja voi sitten maksaa lapsensa päivähoidosta sen todellisen summan (abouttiarallaa tonni kuussa), päälle koulutus (sellanen useampi tonni per vuosi, vähän suuntaa näkee mitä valtionavustukset ovat, ulkomailta näkee kans, onkohan kymppitonni aika realistinen vuosimaksu?). Sit noi yksityislääkärit ilman kelakorvausta. Lääkkeet ilman kelakorvausta. Tietullit että teiden kunnossapito pystytään maksamaan. Poliisit voit unohtaa, palkkaa oma turvamies, sillä ei ne murhaajat vankilassa istu vaan ovat vapaana, ei sitä vankilan ylläpitoa saati oikeusjärjestelmääkään ole. Ensiapu = yksityisen vakuutuksen kautta ehkä saat jossain tietyssä laitoksessa apua, mallia voit kattoa USA:sta.
Niin mihin kaikkialle niitä meidän veroeuroja menikään, ei taida mennä ihan kaikki sosiaalietuuksiin...
No kyllä työmarkkinatuella pärjää kun osaa säästeliäästi elää. Ja kyllä kotihoidontuenkin saisi poistaa ei ole kovin hyvä lapselle että on 3v asti kotona,ihan hyvin jo vähän yli 1v pärjää hoidossa.Ja ajattelen ihan itse mies ei määrää mitä saan ajatella ja mitä en.
Jep, niin nostaa, kun se on pakollista. Mutta todella moni hyväätuloinen ohjaa ne suoraan eteenpäin johonkin avustuskohteeseen tms. Mikäs se on teillä??
Koskas muuten ap se sun koulutus alkaa?? Missäs paikkakunnalla sä muuten tulet opiskelemaan?
Ne menee lapsen tilille. Tarkoitus on lukion jälkeen ostaa pojalle asunto.
En aio tänä keväänä alkaa opiskelemaan,mies jatkaa opintoja ja se minun opiskelu ei sovi aikatauluihin.
Alkuperäinen kirjoittaja röppö;25519170:Itse asiassa kaikki eivät ole noihin oikeutettuja..Esim jos koulua ei ole käyty jne..voipi tulla monen kk karenssit ym päälle ennen,kuin saat mitään..
En aio tänä keväänä alkaa opiskelemaan,mies jatkaa opintoja ja se minun opiskelu ei sovi aikatauluihin.
Opiskelu on muuten ihan päivähommaa...