Kauheasti joutuu mies maksamaan veroja.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja oikea ammattivalittaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Saiko sun miehesi lottovoiton vai missä välissä nuohoojamiehesi rikastui? Vähän aikaa sitten rutisit jatkuvasti siitä, että ei ole rahaa, kun miehen palkka on niin pieni.

[QUOTE="vieras";25518934]Saiko sun miehesi lottovoiton vai missä välissä nuohoojamiehesi rikastui? Vähän aikaa sitten rutisit jatkuvasti siitä, että ei ole rahaa, kun miehen palkka on niin pieni.[/QUOTE]

Alkoi yrittäjäksi.

No kyllä työmarkkinatuella pärjää kun osaa säästeliäästi elää. Ja kyllä kotihoidontuenkin saisi poistaa ei ole kovin hyvä lapselle että on 3v asti kotona,ihan hyvin jo vähän yli 1v pärjää hoidossa.Ja ajattelen ihan itse mies ei määrää mitä saan ajatella ja mitä en.

Entäpä jos ei ole oikeutettu työmarkkinatukeen?

Ja tosta asiasta mä olen erimieltä..
Mun mielestä 1 vuotiaan paikka ei ole päiväkodissa ja sen on parempi kotona.
En tuomitse niitä ihmisiä,jotka lapsensa vievät siinä iässä hoitoon,mutta itse en vie hoitoon lasta joka ei osaa puhua,osaa käydä potalla..
Kiireisten hoitajien hoidettavaksi..kuset housussa kulkemaan..
Kuten itse en myöskään veisi lapsiani hoitoon jos olen itse kotona..
Tehköön muut niin jos se heistä on paras ratkaisu..
Mä osaan järjestää virikkeitä itsekkin omille lapsilleni. :)

Ja aika usein olet tehnyt täällä selväksi,että teillä ei tehdä niin tai näin,koska miehes on sitä mieltä..
Juu nhan se hyvä,et mies hyötyy ees päätäntä vallallaan siitä et painaa niska limassa töitä jotta sä voit olla kotona. :D

Älkää nyt hyvät ihmiset oikeasti uskoko tän ammattivalittajan juttuja. Johan sen näkee nimimerkistä että ei ole todellinen henkilö. Joku vain, jolla on päivisin aikaa ja tylsää.

Alkuperäinen kirjoittaja röppö;25519059:
Entäpä jos ei ole oikeutettu työmarkkinatukeen?

Ja tosta asiasta mä olen erimieltä..
Mun mielestä 1 vuotiaan paikka ei ole päiväkodissa ja sen on parempi kotona.
En tuomitse niitä ihmisiä,jotka lapsensa vievät siinä iässä hoitoon,mutta itse en vie hoitoon lasta joka ei osaa puhua,osaa käydä potalla..
Kiireisten hoitajien hoidettavaksi..kuset housussa kulkemaan..
Kuten itse en myöskään veisi lapsiani hoitoon jos olen itse kotona..
Tehköön muut niin jos se heistä on paras ratkaisu..
Mä osaan järjestää virikkeitä itsekkin omille lapsilleni. :)

Ja aika usein olet tehnyt täällä selväksi,että teillä ei tehdä niin tai näin,koska miehes on sitä mieltä..
Juu nhan se hyvä,et mies hyötyy ees päätäntä vallallaan siitä et painaa niska limassa töitä jotta sä voit olla kotona. :D

No kyllähän kaikki työttömät on oikeutettu joko työmarkkinatukeen tai peruspäivärahaan. Ja mä olen sun kans eri mieltä noista virike asioista. Mun tuttavat ainakin on mennyt töihin kun lapsi on ollut vähän yli 1v eli ei meidän pojalle olisi päivisin kavereita löytynyt. Tietenkin ollaan käyty kerhossa,muskarissa,puistossa yms. mutta kyllä kaipasi jo kaverieta kun 1v10kk vein hänet hoitoon.No mies ei meillä niin paljoa päätä,olet tainnut saada väärän kuvan meidän elämästä enemmän sanosin että mun mies on tossun alla tekee kotitöitäkin vaikka mä olen kotona yms.

ammattivalittaja voi sitten maksaa lapsensa päivähoidosta sen todellisen summan (abouttiarallaa tonni kuussa), päälle koulutus (sellanen useampi tonni per vuosi, vähän suuntaa näkee mitä valtionavustukset ovat, ulkomailta näkee kans, onkohan kymppitonni aika realistinen vuosimaksu?). Sit noi yksityislääkärit ilman kelakorvausta. Lääkkeet ilman kelakorvausta. Tietullit että teiden kunnossapito pystytään maksamaan. Poliisit voit unohtaa, palkkaa oma turvamies, sillä ei ne murhaajat vankilassa istu vaan ovat vapaana, ei sitä vankilan ylläpitoa saati oikeusjärjestelmääkään ole. Ensiapu = yksityisen vakuutuksen kautta ehkä saat jossain tietyssä laitoksessa apua, mallia voit kattoa USA:sta.

Niin mihin kaikkialle niitä meidän veroeuroja menikään, ei taida mennä ihan kaikki sosiaalietuuksiin...

Juuri näin, mutta ihanan yksinkertainen ap ei taas (yllätys yllätys) tullutkaan ajatelleeksi että sosiaalietuudet (joita muuten itsekin saa..) on vain pienen pieni osa siitä kaikesta palvelusta mitä meniillä verovaroilla pidetään pystyssä. :D

No kyllä työmarkkinatuella pärjää kun osaa säästeliäästi elää. Ja kyllä kotihoidontuenkin saisi poistaa ei ole kovin hyvä lapselle että on 3v asti kotona,ihan hyvin jo vähän yli 1v pärjää hoidossa.Ja ajattelen ihan itse mies ei määrää mitä saan ajatella ja mitä en.

Miehesi varmasti riemuitsisi, kun saisi maksaa lisää veroja, jos kaikki lapset hoidettaisiin kodin ulkopuolella :D

juuri sinun miehesi tienaamilla rahoilla. Kaikki rahat, joita olen hakenut, olen myös saanut. Oveluudella ja virkailijoiden pyörittämisellä pystyn hankkimaan itselleni ihan mukavat tulot. Töissä ei tarvii käydä, elämä on lokoisaa.

Ja kaiken tämän maksaa sinun miehesi, kaikki se raha on poissa sinun käytöstäsi. Ajattele sitä.

Harmittaako?

Alkuperäinen kirjoittaja röppö;25519170:
Itse asiassa kaikki eivät ole noihin oikeutettuja..Esim jos koulua ei ole käyty jne..voipi tulla monen kk karenssit ym päälle ennen,kuin saat mitään..

Muutaman kuukauden karenssi voi tulla mutta sen jälkeen sitten saa työmarkkinatukea.

Oma lapseni on tarvinnut erikoissairaanhoitoa pysyäkseen hengissä ja olen todella iloinen, että veronmaksajat ovat suuren osan siitä maksaneet! Ei tavallisella ihmisellä ole sellaiseen varaa, talous menee sekaisin...Maksan veroja ihan mielelläni.

[QUOTE="vieras";25519187]meillä on kanssa aina mennyt lisät lasten tileille että saavat sitten isona ostaa auton taia sunnon. isovanhemmat ovat myös avanneet molemmille tilit joihin laittavat merkittävän summan joka kuukausi. lapset saavat velattoman elämän heti alusta kunhan lähtevät omilleen.[/QUOTE]

Omilleen? Miten uskallat? Osaako ne varmasti käydä yksin vessassa? Entä jos ne kuolee nälkään kun eivät osaa tehdä ruokaa? :(

Yhteistyössä