Kauhea tunne

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Miia

Vieras
Olen seurustellut mieheni kanssa viimeiset 4 v. Menin kännipäissäni sekoilemaan toisen kanssa ja nyt tuntuu ettei mitään paluuta aiempaan ole, rakastan miestäni mutta olen ihastunut toiseen ja sotkenut asiani muutenkin viimeisen päälle. Seksi mieheni kanssa ei ole toiminut vuosiin, aloitin seurustelun 19 vuotiaana ja luulin sen kestävän koko loppu elämän. Olin väärässä.
Kauheinta on se että en halua satuttaa ketään varsinkaan miestäni joka näkee minusta että kaikki ei ole kunnossa, olen varma että hän aavistaa tilanteen.
Känni ääliönä sanoin tälle toiselle miehelle että olen sinkku ja pahinta siinä on se että he tuntevat toisensa.
En ole pystynyt kertomaan totuutta kummallekkaan vaikka se on pakko tehdä ja nopeudella ennenkuin satutan molempia vielä pahemmin.
En ole ikinä ollut tälläisessä tilanteessa ja olen ihan hukassa! Ajatukset eivät pysy kasassa ja kaikki on niin sekavaa.
Miten minun pitää menetellä etten olisi vielä hirveämpi ihminen mitä olen jo nyt????

ehkä voisit aloittaa kertomalla totuuden... miksipä se siitä muuksi muuttuu. Melkovarmasti kuitenkin jäät ilman kumpaakaan miestä, mutta toisaalta ehkä niin hyvä että voit itseksesi miettiä mitä oikein elämältäsi oikeesti haluat.

Tsemppiä.

Viina on viisasten juoma! Aloita sillä että kerrot totuus. Se varmasti sattuu mutta kuitenkin helpottaa. Jos et taas kerro niin joku kaunis päivä koko asia tulee silmille ja silloin on todella vaikeaa selittää. Tsemppiä kuitenkin sulle!

Teit sen pahasti.. Ja jos sinusta tuntuu pahalta se hyvä sillä e osittaa että sinulla on tunteita.
Elä tee näin mitä oma exäni teki.. :
Päivä oli mukava ja oli tosi kiva hengata perjantai päivä silloin entisen tyttöystäväni kanssa.. Illala sitten lähdin kaverile ottaa kuppia ja hän teki samoin.. Ilalla puhuttiin puhelimessa ja kaiki oli kivaa ja puhuttiin kuinka rakastamme toisiamme.. Loppu illalsta tavattiin samassa kapakassa jossa oli yhteisiä tuttujamme ja yht äkkiä baarin perukoilta saapui tyttöni exänsä kanssa ja oli järkyttynyt kun mut näki.. Sitten kaiken kansan edessä sanoi että ei halua ola mun kanssa enää..

No yhteinen koti ja jne eli muutama päivä meni ihan k ja sitten eräänä päivänä (olimme siis erossa) tyttöni sanoi et ei se haluu mua menettää et se haluu olla mun kanssa.. No minä hölmö uskoin ja meni taas päiviä muutamia, luulin ja elin tunteessa että seurustelemme taas koska rakastin häntä hyvin paljon..

Kunnes se sano et ei haluukkaan ja sil on toinen, mitä se yritti multa salaa jokusen ajan..
Voit vain arvata miten pahalta se tuntuu.. Tulla petetyksi pariin kertaan saman ihmisen toimesta.. Sydän itkee verta ja sattuu nin perkeleesti..

Eli sano suoraan heti, ilman kiertelyjä ja kaarteluja miten asiat on, ei lepinöitä ja lipinöitä.. Älä satuta enempää.. Kerro totuus.. Älä tee omaa oloasi pahemmaksi tai toisen.. Älä vajoa samalle tasolle kuin ex-naiseni teki.. Ole hyvä ihminen..
Katkerako..? :)

Otus, puhuit kuin melkein minun suullani!

Oma (ex-)vaimo harrasteli kesällä mitä lie yhden miehen kanssa, ja kun salat tuli julki, oltiin sitä sitten niin kovasti että ""anteeksi ja tehdään töitä ja yritetään vielä ja olen pahoillani ja opin virheistäni enkä tee sitä enää ikinä!"" ja muuta sitä paskaa, mitä nyt tuossa tilanteessa ilmeisesti yleensäkin selitetään. Minä hölmö uskoin, eikä kulunut kuin pari kuukautta kun oltiin taas samassa tilanteessa. Huoh.

Kerran annoin anteeksi, tätä toista kertaa en enää voinut. Nyt on avioero vireillä ja erilleenmuutto ensi kuussa.

Tämänhetkinen vaihe vasta helvetillinen onkin, kun asutaan vielä samassa paikassa, mutta vaimo on joka toinen yö ""kotona"" ja joka toinen yö sen uuden miehensä kanssa.

En yhtään ihmettele että teitä petetään. Olette te semmoisia vätyksiä. Varmaan itkua tuhrutatte kun ex-muijanne on nussimassa uuden miehen kanssa? Huorat pihalle ja elämä jatkuu!

Mitäpä jos otat varovasti asian puheeksi nykyisen poikaystäväsi kanssa ja kerrot, että olet tyytymätön nykyiseen tilanteeseen ja että olet miettinyt, että haluat miettimisaikaa ja sen vuoksi väliaikaista eroa. Kerro, että haluat varmuuden siitä, että haluat sitoutua häneen loppuiäksesi.

Hanki vaikka tilapäinen vuokra-asunto tai alivuokralaishuone. Sinullekin olisi varmasti paras vaihtoehto miettiä kaikkea kokemaasi hetken, ennenkuin syöksyt suinpäin uuteen suhteeseen. Lyhyt sinkkuaika ei olisi todellakaan pahitteeksi.

Ilmoita ihastuksellesi, että olet ollut hieman epärehellinen ja olet lopettamassa edellistä suhdetta. Mietit asiaa ja hän on kiinnostava, mutta haluat ensiksi lopettaa olemassaolevan suhteen ja sen jälkeen rauhassa rakentaa uutta suhdetta. Jos uusi ihastus on todellista myös miehen puolelta, hän jaksaa kyllä odottaa ja arvostaa sitä, että toimit mahdollisimman rehellisesti. Reilu peli vähentää myös mustasukkaisuutta jatkossa!!!

Ole rohkea, vaikka nyt onkin vaikeaa. Elämä helpottaa kyllä sen jälkeen, kun olet kertonut asioista miehelle.

Mietintä kannattaa todellakin tehdä ennenkuin on lapsia tms. isoja sitoumuksia.

Sarianna puhuu asiaa. Rehellisyys kannattaa, vaikka se satuttaakin välillä.

Jos kyseessä on ensimmäinen pitkä suhteesi, voi olla että nykyinen ei ole se oikea, vaan pikemminkin olette yhdessä siitä syystä, ettette osaa erota ajoissa. Itselleni kävi näin, ja lopulta poikaystäväni sitten pettikin, ja tietenkin erottiin...

Mieti asiaa näin: jos jatkaisit nykyisesi kanssa, voisitko elää sen tiedon kanssa, että olet säätänyt muualla? Ja pelossa että asia tulee ilmi?

Minä en sinua moralisoi, olet varmasti joutunut itse sitä tekemään riittävästi. Koita selvittää tunteitasi, ja päättää mitä haluat.

Sinulle voin kertoa, että oma eroni oli raskas, mutta siitä selviää.. Ja sinkkuna olo oli yksi elämäni parhaimmista ajoista:) Tsemppiä! Suunta on vain ylös päin!!

Teit ihan oikein, älä kadu mitään. Olet emansipoitunut nainen joka toteuttaa omaa seksuaalisuuttaan. Kummatkin miehet ovat sikoja: omasi siksi, ettei tyydytä sua seksuaalisesti ja toi kakkosmies siksi, että on mies! Kummatkin vaihtoon!

Hyi yäk millanen pettäjä olet. Turha selitellä ja selitellä, mitä mieltä olisit jos miehesi olisi tehnyt sinulle noin?! Jos ei homma toimi niin olisit lähtenyt ennen kun meet paneskeleen muiden äijien kanssa, ei siinä mitään, mutta se että pettää. :-P! Paikalliselle torille joutaisit häpeäpaaluun kaiken kansan tuijotettavaksi. Kerro ukollesi, jos edes kehtaat. Huonoa päivänjatkoa.

Kuumimmat

Yhteistyössä