Kauhea raskauspahoinvointi enkä jaksa ulkoilla lasten kanssa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mnb
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mnb

Vieras
Lapset on 2 ja 3v. enkä jaksa mennä niitten kanssa ulos, kun vähän väliä joutuu oksentaa. Kohta noi hyppii seinille... Mitä mä oikeen teen? Tätä olis edessä vielä 10 viikkoa, jos menee samalla lailla kun edelliset...

täällä kohtalotoveri. onneksi viikkoja nyt10 ja eiköhän tää ala helpottamaan. ei ollu kaukana että tiputukseen joudun, nestehukka jjo oli mutta kotona sain vissyvettä juotua niin että tilanne korjaantu. en voi muuta snaoa kun että tiedän miltä susta tuntuu...

:hug: Tiedän tunteen.. Oisko lähistöllä ketään tuttua äitiä joka vois tulla lastensa kanssa teidän pihaan ulkoilemaan? Tai sit vaan videot pyörimään ja lapset isän kanssa illalla ulos..

täällä kohtalotoveri...kylläkin tuo kauhee olo jo takanapäin ja raskaus onnellisesti jo viikolla 32+... minulla lapset ovat nyt 2v10kk ja 1v3,5kk!!! mutta kyllä aina kun vaan lapset antoivat, niin makasin sohvalla tai jossain, lapset leikki "silmieni alla"!!! kyllä usein tuntui, ettei jaksa edes ruokaa antaa lapsille ja vielä se kun kaikki hajut oksetti. Usein kesken syötön kävinkin oksentamassa. No tiputuksessakin kerran kävin "hakemassa voimia" oli jo niin vapisuttava ja heikko olo!!
Vaikka usein silloin tuntui, ettei jaksa, niin silti siitä vaan selvittiin kun oli pakko!!

Tsemppiä sinulle ja kaikille pahoinvoinnista kärsiville!!

heh, minulla onneksi jo takana, mutta kauheetahan se oli. Lykin lasta rattaissa ja oksentelin välillä, tuntu kuitenkin että itekkin kaipas sitä raitista ilmaa niin vääntäydyttiin ulos. Vähän hävetti yökkiä pitkin tienvarsia, kun joku naapurustosta saattoi hiukan kiinnittää huomiota..

Yhteistyössä