Kauanko yhdyntänne kestää?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pikainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";26060649]Noinhan se aika mukavasti kuluukin. :)
Kysyttiin kuitenkin sitä aikaa kun penis on vaginassa. Näin vaihtelunhaluiselta kuin minä, taisi päästä hörönaurut tuossa 4-5h kohdalla. :D
Ja vaikka minua naurattaa koko ajatus, yritän uskoa kun joku vakuuttaa. (Näen mielessäni parin klo 12, klo 13, klo 14, klo 15, klo 16, klo 17 ... zzzzzz)
Ettehän te maratoonarit nyt yritä huijata minua?[/QUOTE]

Hups. En tullut ajatelleeksi, että yhdynnäksi lasketaan vain se aika kun penis on yhtämittaisesti vaginassa.
Asentoa vaihtaessa ja suuseksin aikana yms. tulee "katkos" penetraatioon... mutta ei mielestäni yhdyntään.

:)

muutamia minuutteja max 5 yleensä, tykätään molemmat nopeesta ja tullaan niin äkkiä ja eipähän mene arkena sen takia valvoessa ku aikainen nousu. Täytyy kuitenkin oottaa et lapset menee nukkumaan.. Joskus voi kestää pidempään mut silloinkin muut touhu kestää ei itse yhdyntä. Helppoa ku tiedetään mistä toinen tykkää niin ei mene kikkaillessa kauaa ja en todella haluaisi tunteja panna!! Mukava sit seksin jälkeen pötkötellä, halitella, kattoa telkkaa, jutella ja olla lähekkäin, ei mee puolta yötä jyystämiseen..

• Tykkää
Reactions: Mummeliisa
Kuulostaa melkeen sille kuin joidenkin miehillä olisi peniksessä samanlainen pahkura kuin joillain eläimillä: kun penis menee vaginaan niin sitä ei sieltä sitten ihan heti pois saakaan.

Joskus kun on ollut oikein hektinen jakso elämässä ja lopulta päästään kaksin vaikka hotlaan niin on kiva alkaa saunalla, kylvyllä ja jatkaa pitkällä leikillä. Eihän yhdyntä tarkoita yhtämittaista jyystämistä vaan parhaimmillaan/pisimmillään vaihtelua niin asennoissa kuin mielialoissakin, hyväilyä, leikkiä, hupsuttelua ja totista syvää kohtaamista.
Ajalla ei ole merkitystä, intensiivisyydellä ja kohtaamisella on.
Mutta joskus se ajankulukin yllättää...

Ja tämä siis yhtään niitä pikapanoja ja kaikkia välimuotojakaan väheksymättä.
Aina tilanteen mukaan.

:)

No voi juma, lue se aloitus! Ei puhuttu mistään koko kerran kestosta, vaan pelkästä yhdynnästä. Kyllähän nyt jokainen tietää, että seksisessio voi kestää tuntejakin, mutta yhdynnän venyttäminen 5 tuntiin tuppaa kyllä nyt vaan naurattamaan :D

Hups. En tullut ajatelleeksi, että yhdynnäksi lasketaan vain se aika kun penis on yhtämittaisesti vaginassa.

"Yhdynnässä miehen erektiossa olevaa siitintä liikutellaan edestakaisin naisen kostuneessa emättimessä, jolloin terskan hankautuminen emättimen seinämiin voimistaa seksuaalista kiihottumista, jonka päämääränä on useimmiten kiihottumisen huipentuma eli orgasmi, johon sukukypsällä miehellä liittyy siemensyöksy. Yhdynnässä saadussa siemensyöksyssä siemenneste purkautuu emättimeen, jolloin siittiöillä on kohdunkaulan kautta pääsy kohtuun ja munanjohtimiin, irronneen munasolun luokse, mikä mahdollistaa hedelmöittymisen ja raskauden."