Vaihtelee miehen mukaan. On ollut miehiä, jotka ovat lauenneet jopa ensimmäisten 20 sekunnin aikana :O Itse tykkään esileikistä enemmän kuin yhdynnästä, joten näiden miesten kanssa ongelma on aina ollut se, että esileikki nopeuttaa laukeamista entisestään. Sitten on ollut tätä toista ääripäätä, joka jyystää ja jyystää, eivätkä tunnu pääsevän loppuun lainkaan. Itse olen kohtuullisen nopea laukeamaan, joten nämä jyystäjät ovat vielä pahempia kuin äkkilaukeajat. Nopeasti laukeajan jälkeen olen sentään vielä niin kiimassa, että voin masturboida orgasmin, jos en yhdynnässä ehdi sitä saada, mutta ikijyystäjät tappavat kaiken himotuksen, koska jotenkin pidättävät tulemistaan, mikä estää minuakin laukeamasta. Kun estyn laukeamasta tarpeeksi usein, en enää laukea ollenkaan ja kaikki halu kuolee. Kylmenen täysin. Parhaita ovat olleet keskivertolaukeajat. Kun kunnollisen esileikin (= noin 20-50 min) jälkeen yhdyntä kestää noin 5-10 minuuttia, se on täydellinen suoritus. Esileikki pelastaa myös sen, mitä kyrvän koossa häviää.