Kauanko yhdyntänne kestää?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 3-5 minuuttia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
eipä tulis kun paha mieli parin minuutin panosta, tosin joskus on pikaisetkin paikallaan;) vähintään puoli tuntia ja parhaimmillaan 2-3 tuntia ja asiaan kuuluu tietenkin monen monen monta orgasmia ja asentoa, ei mitään pelkkää jyystöä..

• Tykkää
Reactions: DuskyLeDoux
[QUOTE="bangbang";26437677]eipä tulis kun paha mieli parin minuutin panosta, tosin joskus on pikaisetkin paikallaan;) vähintään puoli tuntia ja parhaimmillaan 2-3 tuntia ja asiaan kuuluu tietenkin monen monen monta orgasmia ja asentoa, ei mitään pelkkää jyystöä..[/QUOTE]

Eli ukkos ei osaa lämmitellä sua? :)

[QUOTE="bangbang";26437677]eipä tulis kun paha mieli parin minuutin panosta, tosin joskus on pikaisetkin paikallaan;) vähintään puoli tuntia ja parhaimmillaan 2-3 tuntia ja asiaan kuuluu tietenkin monen monen monta orgasmia ja asentoa, ei mitään pelkkää jyystöä..[/QUOTE]

Mä otan vahvan peesin tähän! Musta seksi on niin kivaa, että sitä voi harrastaa tunteja :)

Oon saanut aikanaan niiiiin luokattoman huonoa seksiä, joka kesti sen pari minsaa ja nyt saan oikein kunnon "jyystöö" ja oi, että mä nautin nykyään!!! :D Kun on taitava mies niin siinä menee monta tuntia ku se kyrp' on sielä p'llussa ja hellitään ja tehdään hyvää toisillemme, kokeillaan erilaisia asentoja ym. kivaa.

Juu, kyllä puhun edelleen siitä munasta sisällä. Meillä harrastetaan myös ensin esileikkiä. Myös silloin kun muna on sisässä voi tähtäimessä olla hyvän olon tuottaminen vaikka ilman sitä orgasmia, mutta useinhan se siihen orgasmiin päättyy.

• Tykkää
Reactions: Sanna80
Vaihtelee miehen mukaan. On ollut miehiä, jotka ovat lauenneet jopa ensimmäisten 20 sekunnin aikana :O Itse tykkään esileikistä enemmän kuin yhdynnästä, joten näiden miesten kanssa ongelma on aina ollut se, että esileikki nopeuttaa laukeamista entisestään. Sitten on ollut tätä toista ääripäätä, joka jyystää ja jyystää, eivätkä tunnu pääsevän loppuun lainkaan. Itse olen kohtuullisen nopea laukeamaan, joten nämä jyystäjät ovat vielä pahempia kuin äkkilaukeajat. Nopeasti laukeajan jälkeen olen sentään vielä niin kiimassa, että voin masturboida orgasmin, jos en yhdynnässä ehdi sitä saada, mutta ikijyystäjät tappavat kaiken himotuksen, koska jotenkin pidättävät tulemistaan, mikä estää minuakin laukeamasta. Kun estyn laukeamasta tarpeeksi usein, en enää laukea ollenkaan ja kaikki halu kuolee. Kylmenen täysin. Parhaita ovat olleet keskivertolaukeajat. Kun kunnollisen esileikin (= noin 20-50 min) jälkeen yhdyntä kestää noin 5-10 minuuttia, se on täydellinen suoritus. Esileikki pelastaa myös sen, mitä kyrvän koossa häviää.

Onko teillä lapsia? Ei Meillä ole todellakaan aikaa harrastaa seksiä tuntia saati sitten pidempään. Jos se 10 tai 15min löytyy joskus aikaa niin siihen Täytyy tyytyä.

Ei tarvitsekkaan kiistellä, onneksi. Vastasin vain viesteihin joissa ihmeteltiin kuinka kukaan jaksaa "jyystää" niin "kauan". Mutta tosiaan makuasioitahan nämä ovat ja tapansa jokaisella.

mä en kanskaa tykkää näistä jyystäjistä, satunnaisesti voi olla kivakin, mut jos aina niin hohhoijaa. Mua kiinnostaa enemmän kaikki se, mitä ennen jyystöä ja jyystöjen välissä ja jälkeen tapahtuu. Mut muutama minuutti jyystöä riittää, mitä nopeempi sen parempi.

Kiva tietää, etten ole ainoa nopeiden jyystöjen kannattaja, kun suurin osa miehistä tuntuu jyystävän ja jyystävän siksi, että luulevat mun siitä tykkäävän, eivätkä usko, kun sanon, et vähempikin riittäis.

[QUOTE="smk";26437978]Onko teillä lapsia? Ei Meillä ole todellakaan aikaa harrastaa seksiä tuntia saati sitten pidempään. Jos se 10 tai 15min löytyy joskus aikaa niin siihen Täytyy tyytyä.[/QUOTE]

Samaa ajattelin. Ei mulla olis aikaa eikä puhtia harrastaa seksiä mitään 2-3 tuntia. Lapsetkin menee niin myöhään nukkumaan, että kello lähenee 23.00 ennen kuin päästään miehen kanssa mitään edes aloittamaan ja aamulla aikainen herätys (5.30), joten ennemmin valitsen 15min "pikaisen" ja käydään tyytyväisenä nukkumaan. Tuossakin ajassa ehdin jo laueta ja olen täysin tyydytetty.

Joskus lomilla tai kun lapset yökylässä eri juttu, muttei me miehen kanssa silloinkaan enempää kuin max. 1 tunti sekstailuun käytetä.

puoli tuntia esileikki ja 10min - 40 min pano yhdessä-kolmessa asennossa =) joskus myös on näitä minuutin pikasia joista todella nautin kun ne tulee yleensä niin yllättäin kivasti kesken ruokailun esim :D en myöskään tykkää tuntien jyystöstä ainakaan yleensä koska tulen nopeasti niin se orgasmi jotenkin kuolee siinä.. onneksi on niitä kertoja kun saan kolemkin peräkkäin silloin ei haittaa pitkä pano =)