Kauanko yhdyntänne kestää?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pikainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
jaa-a eipä ole tullut kelloa tuijoteltua :D eikä ajantaju ihan pelitä aina ;)
Mutta jos on jostain syystä kiire niin taitaa pikaset onnistua niin että alusta alle 10min on jo pesulla :whistle:

Riippuu vähän jos on oikein herkällä, niin sitten ei kauaa. Pyrkimyksenä nyt kuitenkin kestää senverran, että ei ihan reisille laukea ja että nainenkin saisi hommasta jotain irti :D

[QUOTE="isipappa";25931864]Kyllähän se voi kestää jos miehelle annetaan vähän palautumisaikaa, mutta jos joku kykenee tuohon yhtäsoittoa niin taitaa olla euroopan kovin panomies.[/QUOTE]

Lisättäköön, että tahdista riippuen olen voinut venyttää laukeamistani ehkä 15 minuuttiin, mutta luultavammin yleensä noin 5 minuuttia. Jos vaimo ei ehdi tulemaan niin sitten hoitelen hänet loppuun käsin tai suulla.

Välillä harmittaa, että miehenä joutuu olemaan enemmän vastuussa seksin laadusta sillä luonnollisesti itse yhdyntä on enemmänkin miehen kestosta kiinni. Minä olen varmaan vain vitun huono pano vaikka kukaan ei sitä ikinään ole päin naamaa sanonutkaan. Onneksi on muitakin tapoja harrastaa seksiä. Jossain vaiheessa rupesin jopa pihtaamaan sen vuoksi, että olin epävarma kyvyistäni. Se on aivan helvetin kiusallista ja fiksua miestä se todennäköisesti harmittaa enemmän kuin hänen kumppaniaan.

[QUOTE="isipappa";25931874]Lisättäköön, että tahdista riippuen olen voinut venyttää laukeamistani ehkä 15 minuuttiin, mutta luultavammin yleensä noin 5 minuuttia. Jos vaimo ei ehdi tulemaan niin sitten hoitelen hänet loppuun käsin tai suulla.[/QUOTE]

Aijaa. Mun mies pystyy tulla heti, mutta kykenee viivyttämään sitä vaikka tunnin. Lopettaa aina kun meinaa laueta ja mä teen samoin. Me tykätään siitä. Sit me lauetaan aina yhtä aikaa. Se on tosi tyydyttävää sillätavalla.

Mä olen todella tyytyväinen siihen että mun mies on ympärileikattu, luulen että sekin vaikuttaa tähän tulemiseen... olen joskus miehelle kertonut että kuulemma miehet jotka on ympärileikattu niin ne tuntee 'vähemmän nautintoa' kuin ei ympärileikattu. Mies naureskeli ja sanoi että hän voi luvat että kyllä nauttii - ja paljon... mutta eihän sillä tietenkään ole kokemusta ympärileikkaamattomasta munasta (ympärileikattu 3kk ikäisenä), joten vaikea on verrata.
Mulla on kokemusta molemmista ja kyllä se ympärileikattu vaan on parempi. Kivempi ottaa suihin ja sillai :)

meillä seksi kestää about 30min-2h... mut jos on pitkäkin sessio niin sit saatetaan tehä kaikkee muuta kivaa kun pelkkää yhdyntää...

[QUOTE="vieras";25932022]Aijaa. Mun mies pystyy tulla heti, mutta kykenee viivyttämään sitä vaikka tunnin. Lopettaa aina kun meinaa laueta ja mä teen samoin. Me tykätään siitä. Sit me lauetaan aina yhtä aikaa. Se on tosi tyydyttävää sillätavalla.[/QUOTE]

Onneksi olkoon, tässä teille diplomi.

• Tykkää
Reactions: cc
Mä olen todella tyytyväinen siihen että mun mies on ympärileikattu, luulen että sekin vaikuttaa tähän tulemiseen... olen joskus miehelle kertonut että kuulemma miehet jotka on ympärileikattu niin ne tuntee 'vähemmän nautintoa' kuin ei ympärileikattu. Mies naureskeli ja sanoi että hän voi luvat että kyllä nauttii - ja paljon... mutta eihän sillä tietenkään ole kokemusta ympärileikkaamattomasta munasta (ympärileikattu 3kk ikäisenä), joten vaikea on verrata.
Mulla on kokemusta molemmista ja kyllä se ympärileikattu vaan on parempi. Kivempi ottaa suihin ja sillai :)

meillä seksi kestää about 30min-2h... mut jos on pitkäkin sessio niin sit saatetaan tehä kaikkee muuta kivaa kun pelkkää yhdyntää...

Anteeksi nyt vain, mutta tavallisesti erektiossa olevan peniksen esinahka vetäytyy taakse jolloin terska paljastuu. Miten se poikkeaa ympärileikatusta peniksestä?

[QUOTE="isipappa";25932059]Onneksi olkoon, tässä teille diplomi.[/QUOTE]

Ei me tarvita diplomeita, me ollaan vaan iloisia ja tyytyväisiä, että seksi toimii ja on meidän makuun ihanaa.
En ole kuullut että muut naiset pidättäisivät orgasmia, mutta minä pidän siitä.

[QUOTE="ihmemies";25932075]Anteeksi nyt vain, mutta tavallisesti erektiossa olevan peniksen esinahka vetäytyy taakse jolloin terska paljastuu. Miten se poikkeaa ympärileikatusta peniksestä?[/QUOTE]

Siten, että se on esillä aina. Se osuu alushousuihin koko ajan, eikä esinahka suojaa sitä. Sen iho, joka on alunperin limakalvoa, paksuuntuu ja muuttuu normaaliksi ihoksi. Se voi auttaa kestävyyteen. Mun miehellä ei ole leikattu, pidän sitä silpomisena.