Jaa kai oltiin 4-5v oltu yhdessä ennenku alettiin yrittämään. Opiskelut oli kesken niin ei ollu sen vuoksi mitään lapsisuunnitelmiakaam ennenku ne sain päätökseen.
10 vuotta oltiin yhdessä ennen kuin luovuttiin ehkäisystä, 11 vuotta tuli täyteen ennen vauvan syntymää. Edelleen yhdessä, lapsi 2v ja toinen syntymässä nyt talvella. Olen 27v ja puoliso 36v.
[QUOTE="Vieras";28996102]Jaa kai oltiin 4-5v oltu yhdessä ennenku alettiin yrittämään. Opiskelut oli kesken niin ei ollu sen vuoksi mitään lapsisuunnitelmiakaan ennenku ne sain päätökseen.[/QUOTE]
Niin ja siis edelleen ollaan yhdessä, nyt 11v ajan. Kolmas lapsi syntyy syksyllä.
7 vuotta oltu yhdessä ennen ekan lapsen syntymää, minä tuolloin 22 ja mies 21 v. Nyt toinen lapsi tulossa, yhdessä oltu 12, 5 vuotta, josta naimisssa 5 v.
6kk oltiin oltu yhdessä, kun tein positiivisen testin. (Ei ollut vahinko.) Nyt ollaan oltu yhdessä reilut 7 vuotta. Ollaan naimisissa ja toinen lapsi tulossa, jos odotus sujuu hyvin. Ikää meillä on 30 ja 33 vuotta.
Nykyisen kanssa oltiin oltu melkein 10 vuotta yhdessä,kun saatiin vauva ja yhä ollaan,kuopus pian 5v.
Eksän kanssa oli oltu 3 vuotta kun vauva tuli,ero tuli kahden vuoden päästä,
Eksyin tänne lapsipalstolle näin yli-ikäisenä, mutta ei kai se vastaamasta estä! Eli 7 vuotta yhdessä ennen ekaa lasta, joka on nyt 20 eli 27 vuotta avoliitossa. Siis muutettiin yhteen ekana vuonna.
6 vuotta yhdessä (muutettiin lähes ensitapaamisella yhteen..) ennenkuin saimme ensimmäisen, ja toistaiseksi ainoan, lapsemme. Yhdessä ollaan oltu nyt 9 vuotta. Toinen lapsi haaveissa, mutta taitaa haaveeksi jäädä (terveydelliset syyt).
Oltiin seurusteltu vasta päälle vuosi, kun aloin odottaa ykköstä. Hän on nyt 6v, ja yhä olemme yhdessä ja onnellisia :heart: (paha kriisi tosin takana). Ollaan 3-kymppisiä.
Oltiin tunnettu 7kk, kun aloin odottamaan esikoista. Esikoinen syntyi kun olin 18v, kuopus kun olin 22v. Ollaan oltu yhdessä 10v. Mä olen 27v ja mies 30v.
yhdessä kerettiin olla 1.5v kun esikoinen syntyi. Kohta yhteistä taivalta takana 7v. iät 23v ja 26v. kolmatta lasta haaveillaan, toistaiseksi vielä haaveiluasteella..
Vuosi kerettiin oleen, kun poika synty. 11 v ollaan oltu yhessä. Minä 28 täytän ja mies täyttää 44. En usko ikipäivänä miehestäni 44 v, on niin nuorekas ulkosesti ja pukeutumiselta