Kauanko yhdessä ennen ekaa raskautta/vauvaa? ja oletteko vielä yhdessä? ikänne?

• Viestiketjun aloittaja jtgjtgj
  • Ensimmäinen viesti
"..."
Kun esikoinen syntyi, oltiin oltu yhdessä neljä vuotta. Edelleen ollaan yhdessä, nyt yhteisiä vuosia takana 5,5 ja toisen lapsen pitäisi syntyä alkukeväästä. Ikää meillä on 25 ja 24.

"vieras"
[QUOTE="vieras";28996366]5-vuotta seurusteltu ja 2-vuotta naimisissa ja yhdessä edelleen. Ikää minulla 25-vuotta ja miehellä 34-vuotta.[/QUOTE]

Ja tosiaan nyt kolme lasta. Ja takana seurustelua 10-vuotta ja naimisissa 7-vuotta. Yhteisiä vuosia lisää odotellessa <3

Lapsi sai alkunsa kutakuinkin samoilla hetkillä kun alettiin julkisesti ja virallisesti seurustelemaan. Yhdessäkin jo epävirallisesti oltiin tovi asuttu. Ja joo, raskaana edelleen ja yhdessä ollaan ja alle kolmikymppisiä molemmat.

Esikoisen isän kanssa oltiin oltu yhdessä noin 5 vuotta, kun päätettiin laittaa suhde poikki. Noin puolen vuoden päästä kokeiltiin, että toimisko meidän suhde vielä, mutta todettiin, että ei toiminut, kun kummallakaan ei sellaisia tunteita enää ollut. No kuitenkin tulin vahingossa raskaaksi, mutta ei siis olla enää yhdessä. Ei olla itseasiassa koskaan asuttu yhdessä.

Aviomieheni kanssa aloin itse asiassa seurustelemaan, kun odotin esikoistani, mutta ensimmäinen yhteinen lapsi syntyi, kun oltiin oltu yhdessä noin 6 vuotta. Nyt ollaan oltu yhdessä 12 vuotta, naimissa 5 vuotta. Mä oon 32 vuotta, mies täyttää pian 35 vuotta.

Viimeksi muokattu:
Oltiin oltu yhdessä 9kk kun tulin raskaaks (ei ollut vahinko). Nyt ollaan minä 28v ja mies 30v ja kolmas lapsi tulossa maaliskuussa toivottavasti jos kaikki nyt vaan menee loppuun asti hyvin eli yhdessä ollaan edelleen, naimisissa ollaan oltu 4 vuotta, yhdessä 5 vuotta.

[QUOTE="Koopee";28996190]Eksyin tänne lapsipalstolle näin yli-ikäisenä, mutta ei kai se vastaamasta estä! Eli 7 vuotta yhdessä ennen ekaa lasta, joka on nyt 20 eli 27 vuotta avoliitossa. Siis muutettiin yhteen ekana vuonna.[/QUOTE]

Apua, missä lukee se ikäraja?

"Jeba"
Olimme olleet puoli vuotta yhdessä kun jätimme ehkäisyn pois, kaksi vuotta olimme olleet yhdessä kun lapsen saimme.

Edelleen olemme yhdessä ja yhteisiä vuosia nyt takana 5.

kjljjlk
oltiin oltu yhdessä reilu kaksi vuotta. ikää silloin oli minulla 18v ja miehellä 20v.
Nyt se meidän esikoinen on jo saman ikäinen kuin äitinsä silloin hän syntyi (kääk). Yhdessä ollaan edelleen onnellisesti.

Yhteistyössä