H
hermo
Vieras
Ja mikä auttaa ? Meillä on pian 2v poika ja 3 viikon ikäinen vauva. Poika on kyllä vauvalle kiltti, tykkää vauvasta jne mutta muuten sitten koko ajan vääntää jotain tekoitkua, kitisee, marisee, ei suostu nukkumaan... Illat on ihan hirveitä, päiväunille ei suostu enää ollenkaan ja illalla menee pari tuntia ennenkun nukahtaa, juoksee pois huoneestaan koko ajan. Ollaan kokeiltu viedä takaisin sänkyyn joka kerta mutta se vaan jaksaa juosta ja juosta. Ollaan kokeiltu olla vieressäkin mutta sillon vaan juttelee ja yrittää nousta ylös. On kyllä selkeesti väsyneen oloinen mutta silti ei nukahda. Mikä auttaa? Annetaan kyllä aikaa hänelle ja ulkoillaan paljon yms.
Ja onko jollain muulla ollut sellaista että tällasessa tilanteessa on hermot kireellä esikoisen kanssa koko ajan? Musta tuntuu että mua ärsyttää lapsi jatkuvasti. Sen pienimmätki temput ja kitinät saa mun pinnan kireelle. Ajattelin kyllä puhua tästä neuvolassa mutta onko joku muu kokenut samaa? Tuntuu niin väärältä että olen jatkuvasti vihainen hänelle..
Ja onko jollain muulla ollut sellaista että tällasessa tilanteessa on hermot kireellä esikoisen kanssa koko ajan? Musta tuntuu että mua ärsyttää lapsi jatkuvasti. Sen pienimmätki temput ja kitinät saa mun pinnan kireelle. Ajattelin kyllä puhua tästä neuvolassa mutta onko joku muu kokenut samaa? Tuntuu niin väärältä että olen jatkuvasti vihainen hänelle..