Kauanko sossun päätöksessä kestää??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja auttakaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

auttakaa

Vieras
Hakemus viety 30.4., kaikki liitteet ja muut mukana (soitin ja tarkistin ettei puutu mitään). Huomenna on 17.5. EIKÄ SITÄ PÄÄTÖSTÄ OLE TULLUT VIELÄKÄÄN!!! :o Minua ei naurata, sairaslomarahani loppui viime kuussa ja nyt ei ole varaa edes vaippapakettiin. Vain yksi sukulainen jolta voi äärimmäisessä hädässä pyytää rahaa/vaippoja lapselle. En tahdo ottaa pikavippejä, mutta onko kohta pakko?? Helsingissä asumme.

Soitin viime viikon keskiviikkona ja silloin sanoivat että jonot ovat venyneet koska vapun jälkeen on tullut paljon uusia asiakkaita. Minua hermostuttaa, koska asun yksityisellä ja vuokra pitää maksaa säntillisesti jos aikoo asunnon pitää...

Alkuperäinen kirjoittaja auttakaa:
Soitin viime viikon keskiviikkona ja silloin sanoivat että jonot ovat venyneet koska vapun jälkeen on tullut paljon uusia asiakkaita. Minua hermostuttaa, koska asun yksityisellä ja vuokra pitää maksaa säntillisesti jos aikoo asunnon pitää...

Vetoapa siihen lakiin; velvollisuus tehdä päätös 7 arkipäivässä jos asia on kiireellinen. Niin kuin sinulla on. Jos venkoilee, kysy puhelimessa olijan ja hänen esimiehensä nimi ja tiedustele mihin voi valitusta laittaa. Toimii. ;)

Juu no voit tietysti tehdä valituksen ja se kannattaa tehdä joka tapauksessa, jotta edes joskus tuo laki toteutuisi. Soita sinne ja pyydä maksusitoumus ruokakauppaan, myös vaippoihin.

Yhteistyössä